Gå til innhold

En misogynist sin hverdag

misogynist

Kvinnehat  

12 stemmer

1. 1. Hater jeg kvinner?

• Ja
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ehhhh....alt der du skrev "kvinner" må du bytte ut med "menn"hvis det skal ligne noe som helst på sannheten.

Det er greit å være "sinna"mann ang feminismen og likestillingen her til lands,men når folk begynne å rettferdiggjøre ting som vold,voldtekt,kontroll etc,det er da det begynner å bli skummelt. Hvorfor skal kvinner være redde for menn?Skal ikke menn være de som beskytter?Eller har jeg bare trodd feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, unnskyld meg men om vi leser fortellingen til misogynist så er det han som er redd for kvinner og ikke omvendt.

Hvorfor når problemet er at det er menn som er redde for kvinne så klarer dere og gjøre om fortellingent til at kvinner er redd menn?

Kan dere ikke heller ta misogynist på alvor da? Forsøke og sette seg inn i historiene og fortellingene i stedet for og bare øke hånen og vise forakt?

Når vi menn roper om hjelp blir vi ikke lyttet til, kvinner fornekter menns relle problemer. Selv om alle menn kollektivt skal ta avstand fra for eksempel private ting som voldtekt i heimen, vi menn som ikke er tilstede en gang?

Hvorfor kan ikke dere kvinner ta kollektiv ansvar for misogynist sin redsel for kvinner i stedet for og påpeke at det er kvinner som skal være redd menn?

Hallo???

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Jeg stiller meg gjerne til disposisjon hvis noen trenger min hjelp, men ikke hvis de roper om hjelp med å hetse meg og andre at mitt kjønn kun fordi vi er født med det kjønnet vi er. Hvis man derimot ber pent og sier at man har et problem og trenger hjelper til å løse det, da stiller jeg opp :takke:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg begynner å lure på om det er mange menn som har lett for å ty til vold og det er skremmende,jeg prøver ikke å vri det over til noe annet,det er feigt av det å beskylde meg for noe sånt.

Du kan lese litt i tråden,så ser du at flere har prøvd å spørre ham og å komme med gode råd,men disse blir bare viftet bort med at det er så synd på han og det må alle forstå.Såklart forstår jeg at han ikke har det helt bra,og kanskje han finner en slags glede av å sitte og "plage"kvinner online,ham om det.Jeg synes også det ikke er bra at folk prøver å håne ham.

Forøvrig vil jeg anbefale alle som har problemer i å oppsøke hjelp på en eller annen måte,hvis dere trenger det.Å holde på sinnet fordi man er redd for seg selv og sine reaksjoner er ikke bra,da må man ta kontroll over sine følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen har rett,men kvinner slår som regel ikke sterkt som menn,de kan klappe til deg,og da synes jeg heller du skal holde henne fast til hu roer seg,istedetfor å heve knyttneven og slå inn ansiktet hennes....

nå sier jeg ikke at alle kvinner "bare"slår lett,men hvis du føler virkelig i en stor greie av å slå til kvinner,så burde du oppsøke terapi og få hjelp,istedenfor å ro deg unna,så må du lære å takle følelsene før de tar overhånd.

Du glemmr her at mange kvinner gjerne holder noe de slår med. Mobiltelefoner, steiner, flasker, glass, gryter osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ligger det ikke litt terapi og kunne lufte ut frusterasjonene her, - eller er det sånn at misogynist heller burde ta mer hensyn til omgivelsene sine oppfattelser av ham, i stedet for hvordan han bearbeider sine egne opplevelser, - er det sånn og forstå?

Pasienten skal ta hensyn til legen altså, og ikke legen til pasienten. Vi som lytter her vi skal altså ikke ta hensyn til misogynist, men misogynist skal bare tenke på hvordan vi vil oppfatte dette her, - når mange kvinner til og med misforstår med vilje? Forklarer misogynist som en voldsmann som bare forteller at han er forvirret og frustrert etter langvarig behandling fra kvinner, - også finner dere det ikke en gang regningsvarende og diskutere årsaken, men forteller at det er misogynist som har problemet?

Den utsatte mobbeofferen for kvinners kjønnsmesteringeren skal være den som skal behandles, mens kvinnene som igangsetter ikke en gang vil ta tankene i hodet?

Forstår dere ikke at dere kanskje bare øker de psykiske langtidsplager til misogynist? Gjør dere det med hensikt blir spørsmålet da? Eller er det en del av den litt ubevisste plagingen kvinner alltid har overfor menn? Plaging kvinner ikke en gang legger merke til? Det er ihvertfall der jeg har angsten, jeg er ikke redd for spøkelser eller gjenferder slik mange kvinner er redde for, - da er jeg mer redd for kvinners allminnelighet for og ødelegge for andre uten at de selv forstår det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Du glemmr her at mange kvinner gjerne holder noe de slår med. Mobiltelefoner, steiner, flasker, glass, gryter osv.

De færreste kvinner er voldelige, og vold er galt uansett om den utføres av menn eller kvinner. Det gir deg likevel ingen grunn til å hate halve verdens befolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg begynner å lure på om det er mange menn som har lett for å ty til vold og det er skremmende,jeg prøver ikke å vri det over til noe annet,det er feigt av det å beskylde meg for noe sånt.

Du kan lese litt i tråden,så ser du at flere har prøvd å spørre ham og å komme med gode råd,men disse blir bare viftet bort med at det er så synd på han og det må alle forstå.Såklart forstår jeg at han ikke har det helt bra,og kanskje han finner en slags glede av å sitte og "plage"kvinner online,ham om det.Jeg synes også det ikke er bra at folk prøver å håne ham.

Forøvrig vil jeg anbefale alle som har problemer i å oppsøke hjelp på en eller annen måte,hvis dere trenger det.Å holde på sinnet fordi man er redd for seg selv og sine reaksjoner er ikke bra,da må man ta kontroll over sine følelser.

Eh, nei? Det er riktig at det er enkelte ting jeg ikke er villig til. jeg har sågar forklart hvorfor. Men at det skal være synd på meg, det vil jeg ha meg frabedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De færreste kvinner er voldelige, og vold er galt uansett om den utføres av menn eller kvinner. Det gir deg likevel ingen grunn til å hate halve verdens befolkning.

Du må virkelig lese deg gjennom hele førsteinnlegget en gang til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Ligger det ikke litt terapi og kunne lufte ut frusterasjonene her, - eller er det sånn at misogynist heller burde ta mer hensyn til omgivelsene sine oppfattelser av ham, i stedet for hvordan han bearbeider sine egne opplevelser, - er det sånn og forstå?

Pasienten skal ta hensyn til legen altså, og ikke legen til pasienten. Vi som lytter her vi skal altså ikke ta hensyn til misogynist, men misogynist skal bare tenke på hvordan vi vil oppfatte dette her, - når mange kvinner til og med misforstår med vilje? Forklarer misogynist som en voldsmann som bare forteller at han er forvirret og frustrert etter langvarig behandling fra kvinner, - også finner dere det ikke en gang regningsvarende og diskutere årsaken, men forteller at det er misogynist som har problemet?

Den utsatte mobbeofferen for kvinners kjønnsmesteringeren skal være den som skal behandles, mens kvinnene som igangsetter ikke en gang vil ta tankene i hodet?

Forstår dere ikke at dere kanskje bare øker de psykiske langtidsplager til misogynist? Gjør dere det med hensikt blir spørsmålet da? Eller er det en del av den litt ubevisste plagingen kvinner alltid har overfor menn? Plaging kvinner ikke en gang legger merke til? Det er ihvertfall der jeg har angsten, jeg er ikke redd for spøkelser eller gjenferder slik mange kvinner er redde for, - da er jeg mer redd for kvinners allminnelighet for og ødelegge for andre uten at de selv forstår det.

Er vi plutselig leger nå altså :ler:

Misogynist kan legge frem problemer sitt på en skikkelig måte, eller oppsøke profesjonelle. Å sitte på KG og spre edder og galle får man ingenting ut av uansett om man er mann eller kvinne eller hvilket problem man sliter med.

Gosh :roll:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Gidder ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi plutselig leger nå altså :ler:

Misogynist kan legge frem problemer sitt på en skikkelig måte, eller oppsøke profesjonelle. Å sitte på KG og spre edder og galle får man ingenting ut av uansett om man er mann eller kvinne eller hvilket problem man sliter med.

Gosh :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gidder ikke.

En tilbyr starten på en løsning og dette er responsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja waco,jeg er enig med deg i noe,men en lege kan ikke hjelpe en pasient hvis han eller hun ikke VIL ha hjelp. Hva gjør leger med folk som er suicidale?Lar dem gå?Nei,de sperrer dem inne.Noen vil ikke ha hjelp,men må ha tvungen hjelp.Nå tror jeg ikke miso(kaller han det nå,er litt mer fint)trenger tvungen behandling altså,mener bare å gi et eksempel.

Jada,jeg vet at kvinner kan være noen ordentlige bitches,har opplevd det selv,og har opplevd mye dritt fra menn og,dritt som jeg IKKE har fremprovosert..men jeg kan ikke la dem kue meg og være redd for dem ikke sant?For da ødelegger det jo livskraften min. Man må bygge seg opp som en person,alle som hater eller frykter må jobbe med det.Hver gang jeg går alene og ser en mann blir jeg redd,men roer meg selv ned,og dette er ikke for å vri diskusjonen på noen måte,men for å vise et selvopplevd eksempel der jeg er redd,og hvordan man må roe ned frykten,angsten eller hatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men til blomsten: Jeg synes ikke du skal le av det/legge ved en leende smiley,fordi det sier at du gidder ikke å ta ham seriøst og vaser bort det han sier. Men jeg er enig i at det er irriterende å prøve å lytte til en som ikke vil ha hjelp. Man sitter der og spør og lurer men personen gidder liksom ikke,han eller hun bare konkluderer med at "dette er best for meg"men det er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest _Blomsten_

Men til blomsten: Jeg synes ikke du skal le av det/legge ved en leende smiley,fordi det sier at du gidder ikke å ta ham seriøst og vaser bort det han sier. Men jeg er enig i at det er irriterende å prøve å lytte til en som ikke vil ha hjelp. Man sitter der og spør og lurer men personen gidder liksom ikke,han eller hun bare konkluderer med at "dette er best for meg"men det er det ikke.

Helt riktig. Jeg klarer ikke å ta han seriøst. Den dagen han tar meg seriøst skal jeg ta han seriøst.

Misogynist: Rett opp ryggen, hev hodet, få respekt for deg selv, gå ut med gutta, gi et flørtene smil til damene. Send ut positive signaler og verden vil sende positive signaler tilbake til deg. Bytt nick til "Kvinnebedåreren" eller lignende, og skift attitude.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett bort fra at jeg har valgt å ikke ha personlige relasjoner til kvinner kan jeg ikke se at det er så mye mer å få hjelp med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Jeg klarer ikke å ta han seriøst. Den dagen han tar meg seriøst skal jeg ta han seriøst.

Misogynist: Rett opp ryggen, hev hodet, få respekt for deg selv, gå ut med gutta, gi et flørtene smil til damene. Send ut positive signaler og verden vil sende positive signaler tilbake til deg. Bytt nick til "Kvinnebedåreren" eller lignende, og skift attitude.

Her har vi den selvoppfyllende profetien Tabris snakker så varmt om.

Jeg tar deg seriøst. Dønn seriøst. Hvor har jeg ikke tatt deg seriøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett bort fra at jeg har valgt å ikke ha personlige relasjoner til kvinner kan jeg ikke se at det er så mye mer å få hjelp med?

Problemet ER jo at du vil være alene.Ok,jeg skjønner greia,det er mange som har valgt å være alene,noen også uten barn,men det er også de som ikke har valgt å være alene.

Du er en godt voksen mann og du har mange år foran deg,skal du leve alle disse årene alene?Blir ikke det litt kjedelig i lengden?Tenk deg om 20år,det virker jo ikke så gøy egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...