Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. mai 2012 #141 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg gjør jo det. Er jo derfor jeg ikke har personlige relasjoner til kvinner. Altså, jeg sier ikek at alle kvinner vil meg vindt, men at jeg aldri blir kvitt redselen og følelsen av at kvinner vil meg vondt. Derfor holder jeg meg borte. Du har mer å vinne enn du har å tape. Sånn jeg ser det har du ingenting å tape, men alt å vinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #142 Del Skrevet 6. mai 2012 Du har mer å vinne enn du har å tape. Sånn jeg ser det har du ingenting å tape, men alt å vinne Jeg hører folk sier det. Og jeg har som nevnt forsøkt å bevege meg i den retningen. Men jeg er redd at jeg mister min frihet på veien. Ja, jeg er redd for å gjøre noe som får meg fenglset om jeg pirker mer i den delen av meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. mai 2012 #143 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg hører folk sier det. Og jeg har som nevnt forsøkt å bevege meg i den retningen. Men jeg er redd at jeg mister min frihet på veien. Ja, jeg er redd for å gjøre noe som får meg fenglset om jeg pirker mer i den delen av meg selv. Hvilken frihet? :klø: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #144 Del Skrevet 6. mai 2012 Hvilken frihet? :klø: Å være ute i samfunnet som en deltagende og ansvarlig borger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. mai 2012 #145 Del Skrevet 6. mai 2012 Å være ute i samfunnet som en deltagende og ansvarlig borger? Så det er altså deg selv du frykter, og ikke kvinnene? Da skjønner jeg ikke hvorfor du kaller deg kvinnehater. Det er deg selv du mangler tiltro til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #146 Del Skrevet 6. mai 2012 Så det er altså deg selv du frykter, og ikke kvinnene? Da skjønner jeg ikke hvorfor du kaller deg kvinnehater. Det er deg selv du mangler tiltro til. Ja og nei. Jeg har merket at når jeg har prøvd å gjøre noe med det undertrykte sinnet som igjen gjør at jeg ikke klarer å stole på kvinner så kommer det frem sider ved meg selv som jeg ikke liker. Jeg er redd for at den slik prosess vil gjøre meg voldelig og at dette skal gå utover noen. Da lever jeg heller alene og uten personlige relasjoner til kvinner. Så ja, tiltroen mangler både her og der. Det kommer litt an på hv en snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. mai 2012 #147 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Ja og nei. Jeg har merket at når jeg har prøvd å gjøre noe med det undertrykte sinnet som igjen gjør at jeg ikke klarer å stole på kvinner så kommer det frem sider ved meg selv som jeg ikke liker. Jeg er redd for at den slik prosess vil gjøre meg voldelig og at dette skal gå utover noen. Da lever jeg heller alene og uten personlige relasjoner til kvinner. Så ja, tiltroen mangler både her og der. Det kommer litt an på hv en snakker om. Ok, men la oss si du har slått deg til ro med å leve uten en kvinne. Hvorfor registrere seg her og forsure KG? Endret 6. mai 2012 av _Blomsten_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #148 Del Skrevet 6. mai 2012 Ok, men la oss si du har slått deg til ro med å leve uten en kvinne. Hvorfor registrere seg her og forsure KG? Jeg har hverken noe ønske eller mål om å forsure noe som helst. Hvorfor jeg endte opp her har jeg svart på tidligere i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. mai 2012 #149 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg har hverken noe ønske eller mål om å forsure noe som helst. Hvorfor jeg endte opp her har jeg svart på tidligere i tråden. Hvorfor gjør du det hvis du ikke har noe ønske eller mål med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misogynist Skrevet 6. mai 2012 Forfatter #150 Del Skrevet 6. mai 2012 Hvorfor gjør du det hvis du ikke har noe ønske eller mål med det? Gjør jeg? Virkelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. mai 2012 #151 Del Skrevet 6. mai 2012 Det rare er at kvinner påpeker kvinners rett til raseriets rus, men om en mann er forbanna, - da skal han roe situasjonen og holde seg profesjonell og ordentlig? Hvorfor kan ikke kvinner følge sine egne regler da? I stedet for og hele tiden måtte eskalere konflikter, og heller lære noe atferd av menn, som for eksempel være litt mer konfliktsky i stedetfor og hele tiden være mest mulig konfliktskapende, bare fordi en har lov!? Bare fordi en skal teste grenser? Bare fordi at man er så rasende at man kan gjøre hva en vil? Forresten ligger det en diskrimering i det at en mann bruker bare halvparten av slagkraften sin når han blokkerer, - setter på plass kvinner. Kvinner bruker gjerne hundreogtjueprosent av energien sin på vill slagsmål, - så en jevnbyrdig kamp mellom mann og kvinnen er kvinnen hundreogtjueprosent rasendene og nærmest psykotisk, - så skal man samtidig forvente at mannen alltid skal opptre verdig og til etterfølgelse? De fleste kvinner som ble brent ble brent fordi de lokket seksuelle følelser hos embetsmenn, - det var konene deres som var de aller ivrigste anklagere. Det var jo en eller annen urteselger som ble brent også, - men det er jo akkurat som man gjør men narkomane i dag så akkurat det er ikke så overraskende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. mai 2012 #152 Del Skrevet 6. mai 2012 Det rare er at kvinner påpeker kvinners rett til raseriets rus, men om en mann er forbanna, - da skal han roe situasjonen og holde seg profesjonell og ordentlig? Hvorfor kan ikke kvinner følge sine egne regler da? I stedet for og hele tiden måtte eskalere konflikter, og heller lære noe atferd av menn, som for eksempel være litt mer konfliktsky i stedetfor og hele tiden være mest mulig konfliktskapende, bare fordi en har lov!? Bare fordi en skal teste grenser? Bare fordi at man er så rasende at man kan gjøre hva en vil? Forresten ligger det en diskrimering i det at en mann bruker bare halvparten av slagkraften sin når han blokkerer, - setter på plass kvinner. Kvinner bruker gjerne hundreogtjueprosent av energien sin på vill slagsmål, - så en jevnbyrdig kamp mellom mann og kvinnen er kvinnen hundreogtjueprosent rasendene og nærmest psykotisk, - så skal man samtidig forvente at mannen alltid skal opptre verdig og til etterfølgelse? De fleste kvinner som ble brent ble brent fordi de lokket seksuelle følelser hos embetsmenn, - det var konene deres som var de aller ivrigste anklagere. Det var jo en eller annen urteselger som ble brent også, - men det er jo akkurat som man gjør men narkomane i dag så akkurat det er ikke så overraskende. Skjerp deg med det tuller ditt. Begge kjønn har rett til å være sint, men ingen har rett til å være voldelig uavhengig av kjønn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. mai 2012 #153 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg gjør jo det. Er jo derfor jeg ikke har personlige relasjoner til kvinner. Altså, jeg sier ikek at alle kvinner vil meg vindt, men at jeg aldri blir kvitt redselen og følelsen av at kvinner vil meg vondt. Derfor holder jeg meg borte. Det som kan være mest plagsomt er kvinners allminnelige nytelse over og gjøre onde handlinger. De gleder seg nesten, la meg gi eksempler, jeg har hørt om kvinner som har vært utro ikke fordi de likte slasken de pulte på, men heller for og straffe typen! Denslags tankemåte har nok forundret filosofer i århundrer vil jeg tro. En meget feminin form for nytelse og det og utføre en straff, en nytelse som menn flest ikke kjenner til og en straff filosofene aldri vil forstå gleden av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. mai 2012 #154 Del Skrevet 6. mai 2012 Skjerp deg med det tuller ditt. Begge kjønn har rett til å være sint, men ingen har rett til å være voldelig uavhengig av kjønn. Ikke bli sint på meg, jeg referer bare til utsagnet, - Hvis du som mann blir slått av en kvinne,kan du gjøre noe annet enn å slå tilbake,du kan holde henne fast til hun roer seg ned e.l. Hvis en mann slår så har slaget mye større kraft fordi de fleste menn er fysisk sterkere enn kvinner. Innlegg nummer #131. Hva synes du da? Bør en kvinne få lov til og bruke all sin slagkraft og mannen heller bør roe henne ned i stedet for og selv få lov til og bli sint og bruke all sin slagkraft? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 6. mai 2012 #155 Del Skrevet 6. mai 2012 Waco,helt ærlig,jeg er enig i at INGEN har rett til å slå eller angripe den andre,men du snakker som om kvinner er utspekulerte krek som VIL at mannen skal slå for å leke offer:...faen,du er ikke bare på jordet,du er på feil jorde. Ang heksebrenning tror jeg du må lese litt mer,på Island ble det feks bare brent menn,og i andre steder brente de kvinnelige tyver ol fordi det var uanstendig å henge dem slik de gjorde med menn. ikke sprøyt ut svada takk.:-) Og hvem er det som har gjort mest onde handlinger og som fortsetter å gjøre det?Menn. Skal dere legge skylden på kvinner?Ok,da sier du samtidig at menn er viljeløse og lar seg styre av kvinnene,med andre ord mener du at menn er dumme.Feminismen slik vi ser idag er ganske søkt,minner mer om femifacisme for meg,men dere må forstå at det er ikke greit å gå løs på folk fordi du er sinna.Slik gjør de i barnehagen,har jobbet der selv før, og gutter slår hvis de ikke får det de vil ha,jenter griner. Det er ikke ok å ha barnehage oppførsel i en voksen alder,samma om du er mann eller kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 6. mai 2012 #156 Del Skrevet 6. mai 2012 Ikke bli sint på meg, jeg referer bare til utsagnet, - Innlegg nummer #131. Hva synes du da? Bør en kvinne få lov til og bruke all sin slagkraft og mannen heller bør roe henne ned i stedet for og selv få lov til og bli sint og bruke all sin slagkraft? ingen har rett,men kvinner slår som regel ikke sterkt som menn,de kan klappe til deg,og da synes jeg heller du skal holde henne fast til hu roer seg,istedetfor å heve knyttneven og slå inn ansiktet hennes.... nå sier jeg ikke at alle kvinner "bare"slår lett,men hvis du føler virkelig i en stor greie av å slå til kvinner,så burde du oppsøke terapi og få hjelp,istedenfor å ro deg unna,så må du lære å takle følelsene før de tar overhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 6. mai 2012 #157 Del Skrevet 6. mai 2012 Ikke bli sint på meg, jeg referer bare til utsagnet, - Jeg er ikke sint, jeg er oppgitt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. mai 2012 #158 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Så da virker det som om at hekseprosessen alltid har vært mye værre for menn enn den har for kvinner. Men på grunn av fantasyrealitetsbøker som sagaen om isfolket så går folk rundt i dag og innbiller seg at det var værst for kvinner, når sannheten etter at den har avslørt seg viste seg mest sannsynlig og allid har vært aller værst for menn? Hmm. Den slags menneskelige egenskaper som hang til overtro og troen på at kvinner er det svake kjønn er vel noe som ligger latent i oss? Kanskje bestemødre til alle tider har innbilt seg om at alt var så mye værre i gamle dager og derfor skal nåtidens menn straffes? Jeg kan med gru forestille meg de motydelige opplevelser våre forfedre har vært tvunget til med alle de kvinnene i tidligere historie. Våre forfedre må i sannhet ha lidd når de heller vil være på åpen båt i åpent hav i stedet for og være med kjerringa på gården. Dersom vi kan forestille oss den aller fæleste form for feminin grusomhet så kan vi kanskje forestille oss alle de lidelser våre forfedre har lidd seg gjennom siden fortidens begynnelse. Kvinner har alltid vært herskere av mobbing og utestengelse, alle samfunn er formet av kvinner. Det er kvinner som står for limet i alle grupper og det er alltid kvinner som er kulturbærere. Så alt i alt, ja først i våre dager er det lov for menn og søke oppreisning for hundrevis av år med undertrykkelse fra kvinners velvilje og humørsvingninger. Det er ikke rart at man ser på menn som oppfører seg som kvinner som gale. Endret 6. mai 2012 av waco 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 6. mai 2012 #159 Del Skrevet 6. mai 2012 Herregud, så mye latterlig svada du kommer med, Waco. Det er få som klarer å komme med så mye vanvittig oppgulp som du gjør. Du er en mester i forsure KG med ditt nærvær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. mai 2012 #160 Del Skrevet 6. mai 2012 Herregud, så mye latterlig svada du kommer med, Waco. Det er få som klarer å komme med så mye vanvittig oppgulp som du gjør. Du er en mester i forsure KG med ditt nærvær. Tabris takk takk for alltid hyggelig komplimenter og oppmuntringer, - det gjør det så mye hyggeligere og være på kvinneguiden skjønner du! =) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå