Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det minst attraktive i verden må vel være verpe- og/eller giftesyke damer. For en teit reklame, vil jo tro den virker mot sin hensikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det minst attraktive i verden må vel være verpe- og/eller giftesyke damer. For en teit reklame, vil jo tro den virker mot sin hensikt.

Den er i det minste så motbydelig at ingen ved sine fulle fem ville ta den seriøst...

Skrevet (endret)

Den er i det minste så motbydelig at ingen ved sine fulle fem ville ta den seriøst...

Den var nettopp så teit at jeg lurte på om jeg hadde missforstått den. Viser seg nå at jeg ikke hadde missforstått noe som helst :gjeiper:

Endret av Alice123
Skrevet

Kjære TS.

Du skriver at du er atraktiv for mennene, er oppegående og flott, og har livet ditt på plass... Men hvorfor prøver du deg ikke heller på å finne en mann IRL, enn å bruke nettet? Det er jo åpenbart at du har mer suksess der.

Utifra det du skriver og svarer, kan jeg ikke forstå at du skal ha problemer med nettdating. Det er mange menn som blir "skremt" av tøffe, selvsikre damer, som har livet sitt i orden, men det er da nok av menn som ser på disse tingene som et pluss.

Hvorfor prøver du ikke å finne mannen din på en annen måte enn nettet?

Gjest Maruwan
Skrevet

Vel...kanskje den ikke er så dum allikevel?

Regner med at kjønnsfordelingen på sånne sider er ca. 90% menn og 10% kvinner, så kanskje sånne reklamer vil være med på å jevne ting litt ut :-)

Skrevet

Mind. Blown.

:sjokkert:

AnonymBruker
Skrevet

Må bare fortelle om min erfaring ang nettdating. Jeg har aldri hatt problemer med å sjekke i det virkelige livet og alltid fått mye oppmerksomhet.

Men jeg har en svakhet - jeg er overhode ikke fotogen *lol*

Jeg la ikke ut bilde i profilen min siden dette var nytt og litt farlig. Hadde lyst på kjæreste og ville prøve en ny måte.

Jeg skrev mye med menn og de likte personligheten min kjempegodt og ble elleville. Helt til de fikk bilde - da var det sorry du er ikke min type.

Noen få dater hadde jeg men jeg fikk ikke kjemi med de.

Så begynte jeg å skrive med en mann som var utrolig lik meg og vi kom godt overens med engang. Han ba aldri om å få se bilde, men ville gjerne møte meg på en kaffi.

Begge var spente.

Vi møttes og det sa pang...........og nå 9 mnd senere er vi akkurat like lykkelige. Vi har det utrolig flott.

Jeg hadde gitt opp og hadde tenkt å slette profilen min da han kontaktet meg. Så ikke gi opp. Der er alltid den ene som passer til deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Yme... Når det gjelder IRL så har det vel med selvinnsikt og seltillit å gjøre. Det er først i det siste jeg har innett at menn ikke ser for meg fordi jeg har en buse i nesa, eller buksa bak fram, men fordi de liker det de ser, og det de opplever i møte med meg.

Kontrasten til fullstendig overseeing på nettet, er det som slo meg. Spesielt skal man tro KG, hvor alle kvinner får 200 mail i innboksen sin hver dag, og menn alltid blir avvist. Jeg for eksempel fikk ikke avvist noen en gang.

Fokuset mitt nå er jo heller ikke på å møte noen, men å være det beste jeg kan for meg selv, sånn at jeg kan være et skuuuuup for den rette mannen. Men jeg mistenker at jeg gjør meg bedre IRL enn på nettet gitt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme erfaringer som deg. Jeg er ikke billedpen, men sjarmerende og det mangler aldri på tilbud IRL.

Når jeg har profil så er det uten bilde, men sender om de ønsker. Og da får jeg ofte tilbake "Ikke min type, lykke til". Det er jo kjipt, og jeg føler de ikke "ser" meg (noe de selvsagt ikke gjør pga deter via nettet). Men uansett så er ikke nettdating noe for meg har jeg funnet ut ;(

Skrevet

Om du skriver så rett frem alt positivt med deg (som du har gjort her), kan kanskje det virke skremmende? :)

Skrevet

Yme... Når det gjelder IRL så har det vel med selvinnsikt og seltillit å gjøre. Det er først i det siste jeg har innett at menn ikke ser for meg fordi jeg har en buse i nesa, eller buksa bak fram, men fordi de liker det de ser, og det de opplever i møte med meg.

Jeg tenkte at om du har dårlig selvtillit, kunne det kanskje ha noe med det å gjøre, men så skriver du jo at du ikke får NOE respons, og dermed kan det jo ikke være det.

Kontrasten til fullstendig overseeing på nettet, er det som slo meg. Spesielt skal man tro KG, hvor alle kvinner får 200 mail i innboksen sin hver dag, og menn alltid blir avvist. Jeg for eksempel fikk ikke avvist noen en gang.

Jeg er enig med deg at dette er veldig rart, og min erfaring med nettdating er stort sett at man aldri får noe svar fra dem. Inntrykket mitt, utifra det jeg leser, og hører fra venninner, er at de får så mye ræl på innboksen sin, og dermed blir avvisende og selektive.

Jeg stoler på deg når du sier du er en flott dame, så jeg forstår ikke det her, rett og slett.

Blir veldig nysgjerrig, så om du gidder hadde det vært stilig å se et bilde av deg. Du kan eventuelt sende det på innboksen min... Men du skal selvfølgelig få slippe, om du ikke er komfortabel med det.

Fokuset mitt nå er jo heller ikke på å møte noen, men å være det beste jeg kan for meg selv, sånn at jeg kan være et skuuuuup for den rette mannen. Men jeg mistenker at jeg gjør meg bedre IRL enn på nettet gitt.

Jeg tror du skal satse på å møte folk ansikt til ansikt, rett og slett, for det er jo ikke noen god følelse å bare bli avvist på den måten der.

Jeg veit om noen triks du kan bruke, for å få respons da... Men det kan tenkes at du ikke får meldinger fra den typen mannfolk som er noe å spare på, egentlig haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...