AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #21 Skrevet 4. april 2012 Jeg mente det ikke som sterk kritikk, tvert i mot - jeg ville heller hatt ting på plass i livet enn å være populær på en datingside fordi jeg ikke hadde det. Jeg har bare en følelse av at det er mange menn på datingsider som ikke har ting på plass i livet (i alle fall ikke i samme utstrekning) og at det derfor virker noe avskrekkende? Neida, Heccis,jeg tok det heller ikke slik, men tanken har slått meg. Derfor jeg svarte som jeg gjorde. Selvsikre kvinner er skremmende. Så jeg har vært veldig bevisst på å framstå som slik jeg er, nemlig trygg, men ikke en selvgod bulldoser. Igjen, jeg syns det er fascinerende. Det er mest det denne tråden handler om. Ingen kan jo egentlig si "det gjør du galt" med mindre du er mann, har lest profilen min og tenkt "Det gjør hun galt...."
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #22 Skrevet 4. april 2012 Hva er nicket ditt? Jeg har slettet profilene, blir jo bare deprimert av å bli avvist til stadighet.
Hecubaa Skrevet 4. april 2012 #23 Skrevet 4. april 2012 Jeg er enig i at det fascinerende og skal tenke meg om to ganger hvis jeg en dag skal opprette profil på en datingside. Hilsen Heccis
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #24 Skrevet 4. april 2012 Jeg er enig i at det fascinerende og skal tenke meg om to ganger hvis jeg en dag skal opprette profil på en datingside. Hilsen Heccis Heccis, det syns jeg du skal bruke som Nick! Den beste for meg som utløste slettingen av profil, var en mann jeg traff gjennom jobbsammenheng, ganske nylig. Vi hadde god kontakt, god kjemi og samarbeidet bra. Da det var jobb, så var det jobb. Kort tid etter fant han meg på sukker, og jeg sendte ham hei og takk for sist. Og da kom det svar nesten før jeg rakk å trykke send: "Du er ei flott, sexy og kul dame, lykke til med jakten videre, regn med å måtte kysse noen frosker!" WHAT THE FUCK!?!? Jeg sendte en bekjent en mail og takket for sist. Jeg ba ikke om hverken penis eller forlovelsesring.
Gjest Tidssone Skrevet 4. april 2012 #25 Skrevet 4. april 2012 Flott, kul og sexy innebærer ofte også selvstendig, smart og krevende. Ikke alle menn som vil ha dette. Hvor gammel er du?
Månestråle** Skrevet 4. april 2012 #26 Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg er en kvinne som er sosial, omgjengelig, pen, morsom, sexy, mangler ikke tilbud fra motsatt kjønn, har mål med livet mitt, ordnet økonomi, glad i sex, en god lytter, en god samtalepartner, flink til å lage mat, glad i husarbeid, er ikke clingy, krangler sjelden, menn snur seg etter meg på gata og de stopper meg i butikken. Dette er IRL. De gangene jeg har oppretter profil på datingsider skjer følgende: Jeg får ikke ett eneste brev, dersom jeg forsøker meg på å skrive til noen som er min type IRL, får jeg uten unntak som svar, nei, du er ikke min type", "nei jeg følte ikke "it", "nei jeg holder på å skrive med noen andre", dette også med menn jeg har truffet før, som har sjekket meg opp IRL. Så seriøst, hva skjer? Jeg lurer oppriktig på dette. (og har slettet profiler, for det er jo masochisme og utsette seg selv for avvisning på den måten, men ja, jeg lurer....) Du er min rake motseting. Jeg overlesses med oppmerksomhet på nett, men er usynlig ellers. Forstår godt at du er forvirret, det er jeg også! Endret 4. april 2012 av Månestråle**
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #27 Skrevet 4. april 2012 Flott, kul og sexy innebærer ofte også selvstendig, smart og krevende. Ikke alle menn som vil ha dette. Hvor gammel er du? 37
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #28 Skrevet 4. april 2012 Kanskje du virker såpass selvsikker og selvgod at menn automatisk tenker hjelp og derfor styrer unna? Det tenkte jeg med!
Gjest Tidssone Skrevet 4. april 2012 #29 Skrevet 4. april 2012 Det er _veldig_ uvanlig å ikke få et eneste brev på nett. Jeg har testet ut mange forskjellige profiltekster, bilde, ikke bilde osv. Får alltid mail. Det som varierer er hvor mange mail og hvilken type menn som sender mail. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #30 Skrevet 4. april 2012 Det er _veldig_ uvanlig å ikke få et eneste brev på nett. Jeg har testet ut mange forskjellige profiltekster, bilde, ikke bilde osv. Får alltid mail. Det som varierer er hvor mange mail og hvilken type menn som sender mail. I konw... Derfor jeg syns det er fascinerende, og forsøker å forstå.
Gjest Tidssone Skrevet 4. april 2012 #31 Skrevet 4. april 2012 I konw... Derfor jeg syns det er fascinerende, og forsøker å forstå. Jeg har bedrevet litt sosiale studier på nettdatinger fram og tilbake i noen år. Mye som er vanskelig å skjønne, fordi ting fungerer litt annerledes der enn irl.
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #32 Skrevet 4. april 2012 (endret) Steinar har du erfaring med nettdating? Hva mener du er galt med personligheten min i det jeg skriver? Da jeg er utdannet innen språk så er norsken min god, og jeg uttrykker meg bra skriftlig. Jeg ser bra ut på bildene, jeg er i kontakt med menn som allerede tydelig har funnet meg attraktiv og allikevel får jeg null napp. Jeg syns det er utrolig fascinerende. Er det andre enn Steinar her, som har input, eller lignende erfaring? Nei, jeg har ingen erfaring med nettdatingsider, men jeg har jo skrevet, og lest, et par innlegg her som du kanskje ser Det kan jo være at du oppfattes som for oppegående og krevende slik andre her sier. Hvis du f.eks er veldig tydelig på at du vil ha et seriøst forhold så forsvinner jo alle de useriøse som ikke gidder å kaste bort sin tid på deg. For dem er det nok "ung og dum", eller billig, som er mest attraktivt vil jeg tro. Jeg vil med andre ord anta at man blir kontaktet oftere hvis man er veldig ullen på de fleste områder. Men hva er meningen med det? Endret 4. april 2012 av Steinar40 1
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #33 Skrevet 4. april 2012 Jeg har bedrevet litt sosiale studier på nettdatinger fram og tilbake i noen år. Mye som er vanskelig å skjønne, fordi ting fungerer litt annerledes der enn irl. Har du noen konkrete eksempler på dette?
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #34 Skrevet 4. april 2012 Du er min rake motseting. Jeg overlesses med opmerksomhet på nett, men er usynlig ellers. Forstår godt at du er forvirret, det er jeg også! Har du skrevet noe vettig i profilteksten din?
Månestråle** Skrevet 4. april 2012 #35 Skrevet 4. april 2012 Jeg har bedrevet litt sosiale studier på nettdatinger fram og tilbake i noen år. Mye som er vanskelig å skjønne, fordi ting fungerer litt annerledes der enn irl. Kan du utbrodere? Både av hensyn til TS, og meg? Som skrevet tidligere får jeg massevis av oppmerksomhet på nett, men er litt "taper" ellers. Hva tror du dette skyldes? Og hvorfor tror du menn skygger unna TS på nett, men ikke ellers?
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #36 Skrevet 4. april 2012 Nei, jeg har ingen erfaring med nettdatingsider, men jeg har jo skrevet, og lest, et par innlegg her som du kanskje ser Det kan jo være at du oppfattes som for oppegående og krevende slik andre her sier. Hvis du f.eks er veldig tydelig på at du vil ha et seriøst forhold så forsvinner jo alle de useriøse som ikke gidder å kaste bort sin tid på deg. For dem er det nok "ung og dum", eller billig, som er mest attraktivt vil jeg tro. Jeg vil med andre ord anta at man blir kontaktet oftere hvis man er veldig ullen på de fleste områder. Men hva er meningen med det? Hvorfor er det krevende å være oppegående?
Envy Skrevet 4. april 2012 #37 Skrevet 4. april 2012 Jeg har det samme "problemet". Men ser selv at det fremgår tydelig av profilteksten hvem jeg er og hvem jeg vil ha (og dermed alle de jeg ikke vil ha). Synes faktisk det er bedre med et brev om dagen fra en kar som er litt interessant, enn hundrevis av brev fra folk jeg uansett ikke gidder å snakke med. ..men kanskje det er sånn at noen av oss passer bedre til irl-sjekking, mens andre passer best til nettsjekking? Jeg synes ihvertfall ting funke rmye bedre irl
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #38 Skrevet 4. april 2012 Hvorfor er det krevende å være oppegående? Mange mannfolk reagerer tydeligvis sånn. Den store skrekken til de fleste menn er nok ei kravstor dame faktisk.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #39 Skrevet 4. april 2012 Det er jo ikke krevende å være oppegående, men hvis du har listet opp mange spesifikke krav til hvordan en mann skal være feks så tenker jeg det kan virke skremmende. Jeg synes iallefall det når det gjelder menn som skriver krav til damene. Da skal man ha ganske god selvtillitt for å faktisk tørre å ta kontakt. Det virker veldig lite laidback. 1
Steinar40 Skrevet 4. april 2012 #40 Skrevet 4. april 2012 Jeg har det samme "problemet". Men ser selv at det fremgår tydelig av profilteksten hvem jeg er og hvem jeg vil ha (og dermed alle de jeg ikke vil ha). Synes faktisk det er bedre med et brev om dagen fra en kar som er litt interessant, enn hundrevis av brev fra folk jeg uansett ikke gidder å snakke med. ..men kanskje det er sånn at noen av oss passer bedre til irl-sjekking, mens andre passer best til nettsjekking? Jeg synes ihvertfall ting funke rmye bedre irl IRL er du et blankt ark med fargestifter til Helt til det viser seg at man trenger viskelær og korrekturlakk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå