AnonymBruker Skrevet 13. juni 2012 #81 Skrevet 13. juni 2012 Går det ikke an å kombinere SM med respekt og kjærlighet? Jo. Jeg er kvinne, dominant i et forhold med store elemnter av BDSM, og kjærlighet, respekt og omsorg er det viktigste vi deler. Problemet er kanskje at du ikke helt klarer å forklare nøyaktig hva det er du vil ha? Anonym poster: f1ec5087cbdbdebf9b01f3ddbdd80578
IcarusXI Skrevet 16. juni 2012 #82 Skrevet 16. juni 2012 (endret) For de som er interessert så er den en ganske god comic. Fyren explorer den andre sida av Bdsm, som ikke er bare lakk og lær spanking. http://shiniez.deviantart.com/ Noen syns comics kan være teit, men det kan også være en god medie for kreative tanker, som fyren klart er full av. Plus tegnestilen er en av de bedre. Endret 16. juni 2012 av IcarusXI
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2012 #83 Skrevet 27. juni 2012 Jeg liker best å være sub, men har en jeg driver med som gjerne vil jeg skal dominere han. Føler meg litt klønete og uvant med det, men vil gjerne prøve. Hva liker dere damer og gjøre da? Og menn, hvordan liker dere å bli dominert? Anonym poster: bd3678e6dba503831645784123eb6e4c
Gjest Koala Skrevet 2. juli 2012 #84 Skrevet 2. juli 2012 Jeg liker best å være sub, men har en jeg driver med som gjerne vil jeg skal dominere han. Føler meg litt klønete og uvant med det, men vil gjerne prøve. Hva liker dere damer og gjøre da? Og menn, hvordan liker dere å bli dominert? Anonym poster: bd3678e6dba503831645784123eb6e4c Hvis du i lengden er ukomfortabel med å være dominant bør du kanskje si ifra om det. Hvis det du gjør med ham er ok for deg også, er det jo greit. Tror ikke det er så stor forskjell på damer og menn innen S/M. Forskjellene er på individnivå.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #85 Skrevet 3. juli 2012 Hei Jeg er en ung mann som lenge har vært fasinert av bdsm. Er ikke noe erfaren enda. Jeg har ikke helt turt å fortelle kjæresten min det, kommet med små bdsm hint mens vi har sex. Jeg har nylig kjøpt en pisk som jeg ønsker at kjæresten min skal bruke på meg. Hvordan skal jeg sagt dette til henne og få presentert pisken? Ønsker å ligge naken på sengen, med bind for øynene og bundet fast ved armene. Vil at hun skal sitte oppå ansiktet mitt så jeg kan slikke henne samtidig som hun runker/suger meg. Pisken vil jeg hun skal stryke rundt og gi meg slag innimellom. Anonym poster: 78e76626a5a25a1ac03dc2468da711eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå