Gå til innhold

Vi som liker BDSM :D

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg definerer meg selv som BDSM-er, men jeg er ganske "light" og klarer meg fint med å ikke få levd ut den siden av meg også i perioder. Det blir litt som ... sjokolade og rødvin. Jeg liker både sjokolade og rødvin, får cravings på det i blant, og nyter det stoooort når jeg først får det, men dør ikke hvis det går en stund uten eller jeg ikke får det akkurat når jeg får cravings ;)

Når jeg først lever det ut kan jeg fint switche litt. Jeg syns det er kjempemorsomt å svinge pisken, men trives nok best i rollen som sub. Å få ordre, eller en ørefik, eller bli dengt gul og blå ... ah, det er himmelsk!! Kjæresten min har stirret rart på meg ved et par anledninger når jeg har stirret med kjærlig blikk på blåmerkene etter sessions og sukket lengselsfullt når de har begynt å blekne. Ellers syns jeg breath play er supersexy (i moderate doser selvfølgelig ...), og leker med tanken på playrape :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drar opp igjen denne tråden i stedet for å starte ny.

Jeg har nylig fått en interresse for bdsm. Har ikke fått praktisert med min samboer enda da hun ikke er klar over min nye interresse.

Tenker selvsagt at det er lurt å starte litt "light".

Jeg lurer på hvordan ser egentlig en bdsm "sex-akt" ut egentlig? Hva gjør dere, hva har dere på dere, hvilke hjelpemidler er i bruk? Feks hvis dere skal ha en kose stund på soverommet hjemme.

Håper å få noen gode svar på dette. På forhånd takk.

Skrevet

Jeg er ingen ekspert men meg og eksen var stor fan av forskjellige elementer innen bdsm. Ofte startet vi med at jeg "tvang meg på henne" (hun var selvfølgelig med på dette og likte det ekstremt godt), deretter kom vanligvis håndjern og tau from. Så var det bare å finne frem leketøy og diverse ting for å tvinge henne til å komme for meg. Så til slutt var det penetrering og finish :)

Hva er det du finner interessant med dette da? Er du dominerende eller underdanig? Om du er underdanig kan du jo godt prøve å tease dama di litt, lene deg vekk når hun prøver å kysse deg og gi henne et blikk som sier "skal du ha meg så kom og ta meg". Det eksen min gjorde og jeg tok henne virkelig da;)

Skrevet

Faktisk så lurer jeg på hvordan det ville vært med gassmaske?

Gjest k(a)os
Skrevet

For, jeg lurer på, hvis det blir slutt med han du er sammen med, hvordan kan du vite at den neste matcher deg seksuelt? For dine seksuelle krav til en partner er vel strengt tatt litt mer... krevende(?) enn "normen"? Og hva hvis du ble forelsket i en som det viste seg at ikke fikset dette? Det jeg spør om er vel om dette er krydder eller om det er en grunnleggende del av den seksuelle identiteten, tror jeg.

Det der har jeg tenkt en del på. Synd å si at det var bdsm som var limet i det forrige forholdet mitt på slutten. Jeg er veldig usikker på om jeg vil kunne leve i et forhold uten elementer fra bdsm, og det er litt skummelt å tenke på. Som om jeg ikke er vanskelig nok fra før :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ingen ekspert men meg og eksen var stor fan av forskjellige elementer innen bdsm. Ofte startet vi med at jeg "tvang meg på henne" (hun var selvfølgelig med på dette og likte det ekstremt godt), deretter kom vanligvis håndjern og tau from. Så var det bare å finne frem leketøy og diverse ting for å tvinge henne til å komme for meg. Så til slutt var det penetrering og finish :)

Hva er det du finner interessant med dette da? Er du dominerende eller underdanig? Om du er underdanig kan du jo godt prøve å tease dama di litt, lene deg vekk når hun prøver å kysse deg og gi henne et blikk som sier "skal du ha meg så kom og ta meg". Det eksen min gjorde og jeg tok henne virkelig da;)

Takk for svar.

Hele greien pirrer meg pga de mange anderledes leketøyene man kan bruke, samt at rollespill delen(hvis man kan kalle det det) fasinerer. Jeg vil nok se på meg som dominant i hovedsak(siden jeg pr i dag er den mest klart dominerende i vårt vanlige sexliv) men hadde sikkert latt meg bruke om min kjære hadde overrasket med en dominerende/kontrollerende side. Alltid pirret meg å bli tatt kontroll over også.

Jeg lurer på hvilke leker og hva man kan gjøre for å få en fin kveld.

Skrevet

Kan bruke hva som helst leker, er bare lommeboka og fantasien som setter grenser :) Brukte tau, fjær, isbiter, brystvortevibrator og klittvibrator på dama selv.

Bare dra dama in på rommet, si til henne at hun skal strippe for deg som en flink jente og så etterpå når hun er avkledd binder du henne fast og gjør hva enn du vil med henne ;) MEN det er VELDIG VIKTIG å ha et safeword når en holder på med noe som helst form for BDSM, ikke sett i gang uten det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Alle har forskjellige ting de liker, og det er bare å prøve å feile. Jeg skriver inn noe av det som jeg startet med, så må du nesten bare prøve deg fram selv ;)

Veldig basic er jo "spread eagle", altså hender til hver sin kant av senga, og beina til hver sin kant. Så kan man jo leke med mye gøy. Stearinlys, isbiter, klesklyper, brystvorteklyper og fjær er noe, mens du også har pisker, og ikke minst HÅNDEN! (ikke start på en partner med flerhalete "floggers" eller lange. Ridepisker er en god start.)

Stearinlys burde man helst ha mest mulig parafin i seg, og helst ikke være farget. Isbiter som skal inn vaginalt/analt bør man være litt forsiktig med, da det kan senke kjernetemperaturen (Men da skal man nok ha inn et par først :fnise: )

Det som er vanligst etter min oppfatning er vel ting som buttplug's, litt større dildoer og kraftige vibratorer. De fleste innen D/s-miljøet driver med kontrollerte orgasmer, og da kan en del av leken være å få deg til å være helt på kanten og holde deg der. Eller så kan man tvinge fram orgasmer, begge deler kan være gøy.

Uansett hva du vil prøve ut og hvor grensene dine går, anbefaler jeg deg å google ord som bondage, bdsm, submission, bdsm toys osv. Da kan du finne mye lesestoff.

http://www.smil-norge.no/index.php?option=com_bookmarks&Itemid=37'>http://www.smil-norge.no/index.php?option=com_bookmarks&Itemid=37

http://www.smil-norge.no/

Er du mellom 16 og 30 år?

http://ungbdsm.no/

Lykke til, pass på å ha det gøy ;)

Hm, det er ikke lett å sette opp hvordan en session kan være, fordi det varierer veldig mellom personene. D

Endret av PuppyEyees
  • Liker 2
Skrevet

Vi driver mye med det ;)

Og liker det meste.

Vi begge er switch

Skrevet (endret)

Vi driver mye med det ;)

Og liker det meste.

Vi begge er switch

Når dere begge er switch, hvordan gjør dere det da? Er det go go med switching under selve akten, eller er det "klargjort" og satt rollene for hele akten?

Noen switcher jeg har pratet med har byttet konstant, som en slags maktkamp gjennom hele greia, mens andre har hatt forholdsvis faste roller. Det der forvirrer meg litt :sjenert:

Endret av PuppyEyees
Skrevet

Kom bare til å tenke på noe når jeg så tråden, og håper noen kan utdype et gram her.

Hva mener dere med kveling? Kveler dere slik at den andre minsker eller mister pusten, og ekke det ein normal forløper til hark, kvalme og host fra den som kveles? Er det den delen dere finner deilig, eller er det for eksempel risikoen for at du når som helt kan få et anfall eller han kan snu og gjere noe drastisk mot din vilje?

• Liker 2
Gjest k(a)os
Skrevet (endret)

Kom bare til å tenke på noe når jeg så tråden, og håper noen kan utdype et gram her.

Hva mener dere med kveling? Kveler dere slik at den andre minsker eller mister pusten, og ekke det ein normal forløper til hark, kvalme og host fra den som kveles? Er det den delen dere finner deilig, eller er det for eksempel risikoen for at du når som helt kan få et anfall eller han kan snu og gjere noe drastisk mot din vilje?

Breath control trenger ikke å involvere kvelning i den forstand at man holder rundt halsen, dessuten er det måter å holde på som gjør at det ikke gjør vondt og det ikke fører til hoste, jeg kjenner iallefall stor forskjell på hvor man holder. Det finnes som sagt også andre måter å

stanse luftveiene på, for eksempel facesitting.

Det er makten og kontrollen han har over meg, eller jeg har over han som gjør at jeg liker det.

Edit: Jeg føler heller ikke at det er en stor risiko, eller at han kommer til å gjøre noe drastisk mot min vilje. Dette er ting jeg bare gjør med en partner jeg stoler hundre prosent på, jeg føler ingen frykt, han vet når han skal stoppe.

Endret av k(a)os
  • Liker 1
Skrevet

For de fleste innen bdsm er det vel makten og situasjonen. Med kvelning er det vel tilgangen på luft som minskes så det føltes ut som at man blir kvelt.

Alt kan jo være farlig om det blir hardcore nok, og tillit er viktig. det er alltid risky å legge livet i hendene til et menneske, følelser og impulser kan jo føre til at man havner i farlige situasjoner. Det et viktig at man prater sammenåpent og mye , og at man har et sikkerhetsord...

for meg er det ikke smerten eller selve handlingene som tenner meg, men det å være under et annet menneske

Gjest Katten.
Skrevet

Når man blir kvelt, går også kroppen inn i overlevelsesmodus. Kroppen føler seg truet og blir dermed hyperfølsom for alt. Dermed vil det meste av seksuell stimuli føles mye mer intenst.

I tillegg kan kveling oppleves som en seksuell stimuli i seg selv. Det er ikke få registrerte tilfeller av menn som har fått orgasme under henrettelse ved henging.

Skrevet

Når man blir kvelt, går også kroppen inn i overlevelsesmodus. Kroppen føler seg truet og blir dermed hyperfølsom for alt. Dermed vil det meste av seksuell stimuli føles mye mer intenst.

I tillegg kan kveling oppleves som en seksuell stimuli i seg selv. Det er ikke få registrerte tilfeller av menn som har fått orgasme under henrettelse ved henging.

Finnes det virkelig folk som får orgasme under henrettelse? :hakeslepp:

Gjest Katten.
Skrevet

Finnes det virkelig folk som får orgasme under henrettelse? :hakeslepp:

Vel, nå er ikke henging veldig utbredt i den vestlige verden lengre, men ja, det finnes mennesker som får orgasme utelukket av kveling.

Husker ikke nøyaktig hvorfor, men det er gjort litt forskning på det.

Skrevet

Siden vi er inne på BDSM... Har noen lest boken 50 Shades of Grey?

Gjest "gjest"
Skrevet

Jeg er mye godt i skapet for tiden pga han jeg driver med er litt vel vanilje.

AnonymBruker
Skrevet

Liker best å være underdanig og føler meg gjerne klønete hvis det er jeg som skal ta styringen. Til tross for dette bytter vi på å ha kontroll. Jeg skulle gjerne sett at vi hadde det oftere og hardere, men det virker ikke som typen er like interessert i det som jeg er. Det begynner å bli et problem for oss begge siden jeg blir ikke skikkelig tent uten og sliter derfor med å komme. Jeg kunne også tenkt meg å ta med flere i sengen, noe som er uaktuelt fra hans side.

Burde kanskje nevnes at han var min første og at vi har vært sammen godt over ett år. Lurer derfor på om dere har noen forslag til å bli litt bedre kjent med bdms?

(spm. er vel egentlig bare en unnskyldning for å skrive alt dette. Har aldri sagt det til noen andre enn mannen, men han pleier å sone ut.)

Skrevet

Spør han om det er noe han ønsker å teste i senga og fortell han gjerne selv ting du har tenkt på som gjør deg kåt og som du ønsker å teste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...