Gå til innhold

Vi som liker BDSM :D

Fremhevede innlegg

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Hva er det du liker, og hva er det du og din partner pleier å gjøre med/mot hverandre? :)

Har dere denne type sex hele tiden, eller er det vanilje-sex innimellom?

Jeg for min del sliter litt med å ha vanlig sex, fordi en stor del av meg alltid ønsker å bli dominert.

Her driver vi med kvelning, vold, underkastelse og masochisme!

Masochisme er digg, digg, digg! Også er jeg sub, alltid! :)

Endret av HunterLady
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg liker også å kvele og "bruke" de jeg har meg med psykisk.

Gjest cool_water
Skrevet

Jeg elsker det jeg og! Er som regel underdanig, men kan godt ta kontroll selv ;) Vi har blitt mye tryggere på hverandre, og jeg elsker at han småkveler meg, tar fullstendig kontroll over hvordan vi skal ha sex, uten å si noe, liker også vold! Merket at jeg har blitt litt avhengig av det, haha, men vi har vaniljesex innimellom da :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et 24/7 D/s-forhold, og vi kan ha tilsynelatende vaniljesex, men det blir jo ikke det likevel fordi det er jeg som bestemmer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forresten kvinne. Forrige AB.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Machosisme er digg, digg, digg! Også er jeg sub, alltid! :)

Mener du masochisme? Eller har det noe med å være macho å gjøre? :klo: Har aldri hørt ordet machosisme før, så lurer på om det er noe helt annet? :)

• Liker 3
Gjest HunterLady
Skrevet

Mener du masochisme? Eller har det noe med å være macho å gjøre? :klo: Har aldri hørt ordet machosisme før, så lurer på om det er noe helt annet? :)

Jeg mener masochisme ja.. :) Skriveleif

Skrevet

Å være sub <3 Vi har tanker om å ha vanlig vaniljesex også, men så går en av oss inn i rollene våre uten å tenke seg om. Sexen er blitt SÅ mye bedre etter vi ble gira på bdsm! Breath Control, bondage, spanking, ordre :rodmer:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kanskje litt off-topic... men hvordan få en ny partner til å bli med på litt røffere sex? Hvordan gjør dere det?

Gjest Regza
Skrevet

kanskje litt off-topic... men hvordan få en ny partner til å bli med på litt røffere sex? Hvordan gjør dere det?

Enkelt, enten så liker de det og da skjer det av seg selv, eller så gjør de det ikke.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Er jo fullt mulig å foreslå til han/henne, men det er viktig å ikke påtvinge noe. Noen synes dette er litt tabu og det kan være flott å spørre i tilfelle de sitter inne med lyster de ikke tør å si til noen, men dette gjelder jo ikke alle. Er noen som ikke ofrer BDSM en tanke, fordi de rett og slett ikke liker det.

Gjest sardintroll
Skrevet

Vi utfører ikke de hardeste greiene, men jeg pleier å binde og spanke min kjære av og til, må innrømme at jeg blir litt kåt av det selv, på tross av at han tilsynelatende får mest ut av det. :rodmer:

Vi har snakket om å skaffe en pisk, men vi får se, jeg er redd jeg kan treffe meg selv i øyet eller noe annet festlig. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Melder meg inn her!

Jeg elsker røff sex. Kan både være SUB og Domina, men typisk her i gården er at vi begge blir like røffe når vi først er gira. :lur:

Men for meg er aldri røff sex/vaniljesex noe som utelukker hverandre, så her i gården går det i begge deler. Liker spesielt å "lure" typen til å tro at settingen er romantisk for så å ta over etter at vi først er i gang.

Vi har snakka om å prøve en del ting innenfor BDSM, men begrensningen er at ingen av oss blir særlig tent på rollespill (eller jo, SM er jo rollespill ofc. men vi er ikke gira på å gå helt out of character, late som om vi er andre, gå inn i en helt annen situasjon ect.).

Skrevet

HL, jeg håper ikke jeg ødelegger jeg tråden din hvis jeg stiller spørsmål her?

For, jeg lurer på, hvis det blir slutt med han du er sammen med, hvordan kan du vite at den neste matcher deg seksuelt? For dine seksuelle krav til en partner er vel strengt tatt litt mer... krevende(?) enn "normen"? Og hva hvis du ble forelsket i en som det viste seg at ikke fikset dette? Det jeg spør om er vel om dette er krydder eller om det er en grunnleggende del av den seksuelle identiteten, tror jeg.

Lurer også på om dere som driver med kveldning ol - jeg ser for meg at når man driver med BDSM, så vil man stadig tøye strikken og utvikle det litt lenger? Er dere ikke redde for "liv og helse"?

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

For, jeg lurer på, hvis det blir slutt med han du er sammen med, hvordan kan du vite at den neste matcher deg seksuelt? For dine seksuelle krav til en partner er vel strengt tatt litt mer... krevende(?) enn "normen"? Og hva hvis du ble forelsket i en som det viste seg at ikke fikset dette? Det jeg spør om er vel om dette er krydder eller om det er en grunnleggende del av den seksuelle identiteten, tror jeg.

Lurer også på om dere som driver med kveldning ol - jeg ser for meg at når man driver med BDSM, så vil man stadig tøye strikken og utvikle det litt lenger? Er dere ikke redde for "liv og helse"?

Ja, dette er et problem, og jeg har tenkt på det du spør om mange ganger. Det er faktisk et stort problem for meg dersom min nye partner ikke fikser denne seksuelle delen. Da vil det faktisk ikke fungere. Dette er en så stor del av meg at jeg er nødt til å kunne leve ut behovene. Men absolutt et dilemma dette her ja. Det er ikke slik at jeg alltid ønsker at jeg er som jeg er, fordi det gjør at potensielle partnere blir i mindretall.

Kvelning måtte jeg ta en pause fra en periode fordi jeg tenkte på liv og helse. Jeg ønsket ikke å fortsette fordi jeg følte at partneren på daværende tidspunkt ikke visste så mye om temaet, og at han ble litt vel raskt revet med. Det er veldig viktig at du stoler på den andre under kvelning, og at man snakker mye på forhånd om hvordan man skal stoppe dersom det går for langt. Jeg blir f.eks aldri kvelt når partneren ikke kan se meg i øynene, og vi bruker heller ikke belter eller tau. Brukte belter og slikt før, men dette ble litt vel farlig for min smak. Jeg liker følelsen av å bli kvelt, men jeg vil ikke bli kvelt bokstavelig.

Skrevet

Tja, jeg har alltid vært litt vanskelig når det kommer til seksualfronten. For eksempel når jeg har sex er jeg alltid ledende, hvis ikke jeg kan bestemme stilling og hvordan dama skal ligge så går det ikke får meg, - og da kan hun heller la være og ha sex.

Når man kveler må man kvele passe hardt. Man kjenner pulsen og slipper litt av og til for litt luft av og til gjør at man kan holde på bittelittegranne lengere så det går for begge og ikke bare meg.

Skrevet

Takk for svar, HL :) Får håpe forholdet du er i varer da! Også er det vel også mulig at du kan "lære opp" en potensiell ny selv om han ikke visste på forhånd at dette var noe for ham?

Og det du skriver om kveldning var akkurat det jeg tenkte på... Med Michael Hutchences død i minne...

Gjest HunterLady
Skrevet

Tja, jeg har alltid vært litt vanskelig når det kommer til seksualfronten. For eksempel når jeg har sex er jeg alltid ledende, hvis ikke jeg kan bestemme stilling og hvordan dama skal ligge så går det ikke får meg, - og da kan hun heller la være og ha sex.

Når man kveler må man kvele passe hardt. Man kjenner pulsen og slipper litt av og til for litt luft av og til gjør at man kan holde på bittelittegranne lengere så det går for begge og ikke bare meg.

Whats you'r name, whats you'r number?? :rodmer:

Gjest HunterLady
Skrevet

Takk for svar, HL :) Får håpe forholdet du er i varer da! Også er det vel også mulig at du kan "lære opp" en potensiell ny selv om han ikke visste på forhånd at dette var noe for ham?

Og det du skriver om kveldning var akkurat det jeg tenkte på... Med Michael Hutchences død i minne...

Jeg er ikke i noe forhold nå. Er singel så det holder. Men jeg håper selvsagt at min neste matcher meg seksuelt. Jeg tror ikke så mye på å lære opp. Har forsøkt det tidligere, men det går egentlig bare ikke. :)

Skrevet (endret)

Selv om det kanskje ikke var meg du spurte, så er det ganske vanskelig. For meg så fant jeg min partner (riktignok et godt stykke etter bare eksperimentering, da jeg fant ut at dette var noe jeg virkelig trengte - og mer en livstil) på en side som var for BDSM'ere, og da var det liksom klart fra første sekund at det var vår seksuelle preferanse.

For meg er vanillasex veldig kjedelig, og jeg tenner svært lite på det. Derfor blir det kun vanilla i startfasen til man sakte men sikkert beveger seg innpå ting som krever tillit.

Jeg har kun blitt forelsket i en etter at jeg fant ut av dette som var helt vanilla, og det fungerte svært dårlig. Sex'en ble ekstremt tam og kjedelig for min del, selv om han likte at jeg var såpass åpen til f.eks analsex.

Men, det var ikke derfor det ble slutt, og jeg tror jeg kunne levd med vanillasex så lenge han var åpen for å prøve litt mer BDSM-elementer, og om jeg eventuelt kunne dominert litt. (Selv om jeg er underdanig.)

Jeg driver ikke med kvelning ved "sessions", fordi dette er veldig farlig. Ofte ser man eksempler på ting som går litt for langt, og så kan ting skje. Oftest går det jo bra, men det er alltid farlig. Derfor må man ha god kontroll over hvordan personen man kveler har det, og kjenne tegnene på at noe er galt.

Jeg har aldri utført noe kvelning, og ville aldri latt noen legge hendene om halsen min, da det plutselig kan oppstå ting. Man kan faktisk dø flere timer etter kvelningen, selv om man ikke merker det før man... er død.

Jeg putter inn litt stoff her, men det er utrolig mye man kan lese om det. Etter min mening er breathplay altfor risikabelt, og selv om man gjør det så sikkert som mulig kan det fort bli dødelig.

"A blood choke is basically nothing more than a sleeper hold. The blood supply is cut off of to the brain, resulting in an unconscious state. The usual time is approximately 5 to 8 seconds before consciousness is lost.

There are dangers inherent in this kind of play. There is always the possibility of sudden death, which can occure several hours after the choke is applied."

- http://en.allexperts.com/q/BDSM-2733/blood-chokes.htm

" The reality, unfortunately, is that pressing on the carotid arteries, _exactly_ as they recommend, presses on baroreceptors known as the carotid sinus bodies. These bodies then cause vasodilation in the brain, thus there is not enough blood to perfuse the brain and the recipient loses consciousness. However, that's not the whole story.

Unfortunately, a message is also sent to the main pacemaker of the heart, via the vagus nerve, to decrease the rate and force of the heartbeat. Most of the time, under strong vagal influence, the rate and force of the heartbeat decreases by one third. However, every now and then, the rate and force decreases to zero and the bottom "flatlines" into asystole -- another, and more difficult to treat, form of cardiac arrest. There is no way to tell whether or not this will happen in any particular instance, or how quickly. There are many documented cases of as little as five seconds of choking causing a vagal-outflow-induced cardiac arrest.

I'm not going to state that breath control is something that nobody should ever do under any circumstances. I have no problem with informed, freely consenting people taking any degree of risk they wish. I am going to state that there is a great deal of ignorance regarding what actually happens to a body when it's suffocated or strangled, and that the actual degree of risk associated with these practices is far greater than most people believe.

I have noticed that, when people are educated regarding the severity and unpredictability of the risks, fewer and fewer choose to play in this area, and those who do continue tend to play less often. I also notice that, because of its severe and unpredictable risks, more and more SM party-givers are banning any form of breath control play at their events."

-http://en.allexperts.com/q/BDSM-2733/blood-chokes.htm

EDIT: Burde forklart mer i utgangspunktet.

Endret av PuppyEyees

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...