Gjest HunterLady Skrevet 3. april 2012 #41 Skrevet 3. april 2012 Som vi alle vet så finnes det pene og mindre pene i alle land, uansett blod. Men sånn generelt så vil jeg si at arabere er vakre folk. De som er vakker der, er veldig veldig vakker i mine øyne! Dette gjelder for så vidt kun kvinner. Jeg kan synes mennene er pene de også, men jeg tiltrekkes ikke av de.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #42 Skrevet 3. april 2012 Som vi alle vet så finnes det pene og mindre pene i alle land, uansett blod. Men sånn generelt så vil jeg si at arabere er vakre folk. De som er vakker der, er veldig veldig vakker i mine øyne! Dette gjelder for så vidt kun kvinner. Jeg kan synes mennene er pene de også, men jeg tiltrekkes ikke av de. Iranere er ikke arabere. De er persere. Pene folk 1
Gjest HunterLady Skrevet 3. april 2012 #43 Skrevet 3. april 2012 Iranere er ikke arabere. De er persere. Pene folk Okey. My mistake. Både persere og arabere er pene folk 1
B18 Skrevet 3. april 2012 #44 Skrevet 3. april 2012 De iranske jentene jeg kjenner er pene! men guttene....syntes jeg ikke. Lenger foran så har noen sammenlignet pakistanere og iranere, og pakistanere er mer religiøse? really!? For det har jeg ikke fått med meg, pakistanere er mer kulturelle, de følger kastesystemet osv. dette er grunnen til at pakistanere har strenge regler når det gjelder ekteskap! Hvis pakistanere hadde vært religiøse hadde en pakistansk gutt giftet seg med en marokansk jente null stress, men virkeligheten er ikke sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2012 #45 Skrevet 3. april 2012 De jeg kjenner er veldig bra folk - gjestfrie, lager kjempegod mat, oppegående og liberale. Opptatt av utseende, og pene. Veldig stolte av den opprinnelige persiske kulturen. Den eneste persiske mannen jeg kjenner noe særlig er skikkelig hårete men attraktiv nok om jeg hadde vært noen år yngre.
Gjest meh Skrevet 4. april 2012 #46 Skrevet 4. april 2012 Som sagt, pene Har dog ikke noe til overs for kulturen til majoriteten av dem, må i så fall vært ganske liberal hvis det skulle ha vært noe..
AnonymBruker Skrevet 4. april 2012 #48 Skrevet 4. april 2012 Veldig mange iranske menn har et konservativt kvinnesyn og er i høyeste grad preget av kulturen i hjemlandet, selv om de ikke er religiøse.Dette gjelder i alle fall mange av de som har kommet hit i voksen alder. Mulig det er annerledes blant iransk ungdom som er oppvokst her i Norge. Ellers er jeg enig i at de er gjestfrie og hyggelig folk, men iransk kjæreste er uaktuelt. Jeg snakker av egen dyrkjøpt erfaring. 1
Måndagsbarn Skrevet 4. april 2012 #49 Skrevet 4. april 2012 (endret) Jeg har et veldig godt inntrykk av iranere som folk! De jentene jeg kjenner er sterke, utrolig ambisiøse, opptatt av å te seg og se bra ut, pleie sunne forhold til venner og omkrets og har masse bein i nesa. I tillegg er de jo veldig pene og har integritet. Jeg kjenner ikke mange iranske menn på samme måte, men har omtrent samme inntrykk av dem. De integrerer seg uansett hvor de måtte bo, og er generelt svært intelligente og som andre nevner, målrettede. Det er jo mange av de som bor i Norge idag som har opplevd undertrykkelse og levd i et terror-regime, og likevel er disse menneskene utrolig varme og gode! Jeg synes de fortjener kudos for hvordan de håndterer situasjonen i hjemlandet sitt og håper de får hjelp. Når man ser på maaaange andre folkegrupper er de ikke på langt nær så dyktige som iranerne er på å integrere seg og fungere i et såpass annerledes samfunn som det Norge er. Skal ikke peke på noen spesielt, men sikter da kanskje mye til f.eks Nord-Afrika der vi har en stor jobb å gjøre mtp integrering. Endret 4. april 2012 av frøkenfryd 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå