AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 ja hva synes du om iranske gutter eller jenter?
Gjest Purelove Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 De er kheili khosghel neida, synes jentene er vakre, og mennene er også fine de.. 3
Maus Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Utseendemessig pene folk, selv om det nok er variasjoner der også. Men som kjærestemateriale er det nok en stor kulturkrasj. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Utseendemessig pene folk, selv om det nok er variasjoner der også. Men som kjærestemateriale er det nok en stor kulturkrasj. Det er ikke noe kulturkrasj med iranske jenter, de fleste som bor her er veldig liberale, eller jeg vil si alle, siden de er imot regime i Iran.. 8
pinar Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Mange er pene. Men det er så klart veldig variert blandt iranere og.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Mange er pene, men finnes jo stygge og. Hvorfor spør du?
Maus Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Det er ikke noe kulturkrasj med iranske jenter, de fleste som bor her er veldig liberale, eller jeg vil si alle, siden de er imot regime i Iran.. Var ingen spesifisering av hvor de bodde i HI så jeg antok Iran
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 De er kheili khosghel neida, synes jentene er vakre, og mennene er også fine de.. Merci azizam hehe Hyggelig tråd dette. Nå er ikke jeg TS, bare så at det er sagt. 1
Jasmin. Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Jeg er iraner, synes vi er pene og eksotiske Også er vi veldig hyggelige :D haha! Har du vurdert iransk kjæreste så synes jeg ikke du skal tenke på kultur som noe problem. Hadde det vært pakistanere hadde jeg kanskje bedt deg holde deg unna,, men ikke iranere 3
Jasmin. Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 Det er ikke noe kulturkrasj med iranske jenter, de fleste som bor her er veldig liberale, eller jeg vil si alle, siden de er imot regime i Iran.. Helt enig i dette! 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 Har ingenting i mot de, er selv sammen med en fra Iran. Men hvis jeg skulle tatt valget igjen så hadde jeg nok valgt annerledes som en annen her sa så er det skikkelig kulturkrasj. Spiller ingen rolle om de er i mot regime i Iran, de som er vokst opp der er jo preget av den kulturen og da blir det krasj med vår (norsk) kultur. Hadde jeg visst det jeg vet nå så hadde jeg ikke blitt sammen med typen, vi har hatt altfor mange krangler om bagateller og misforståelser. 2
belle_ Skrevet 2. april 2012 #14 Skrevet 2. april 2012 Liker best menn med nordisk utseende. Men kvinnene er veldig vakre da
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #16 Skrevet 2. april 2012 Har ingenting i mot de, er selv sammen med en fra Iran. Men hvis jeg skulle tatt valget igjen så hadde jeg nok valgt annerledes som en annen her sa så er det skikkelig kulturkrasj. Spiller ingen rolle om de er i mot regime i Iran, de som er vokst opp der er jo preget av den kulturen og da blir det krasj med vår (norsk) kultur. Hadde jeg visst det jeg vet nå så hadde jeg ikke blitt sammen med typen, vi har hatt altfor mange krangler om bagateller og misforståelser. Da passer dere rett å slett ikke sammen! synes en blanding av norske og persere er så utrolig fint, og kjenner mange mange som har det veldig bra sammen, spessielt da en norsk gutt gifter seg med en persisk jente! :rodmer:
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #17 Skrevet 2. april 2012 Herr drue er iraner! og han er en flott fyr. 1
Cody Skrevet 2. april 2012 #18 Skrevet 2. april 2012 Iranske damer er de peneste på jord! really altså... De er så feminine og søte når de prater persisk 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #19 Skrevet 2. april 2012 vakre jenter og kjekke og snille gutter....... dette beskriver iranere kort;) ts 1
Armitage Skrevet 2. april 2012 #20 Skrevet 2. april 2012 De få iranske jentene jeg har møtt har vært hyggelige, hjelpsomme og snille. De har vært opptatt av familiebånd og er hardarbeidene. De har god smak i klær. Altså jeg synes de kler seg pent. De er målrettede. Men nå må jeg jo si at jeg bare har møtt 4-5stk. Iranske gutter kjenner jeg ikke til. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå