AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #41 Skrevet 9. april 2012 Så du også programmet om bortkomne barn i USA i går? Det ene barnet het vel Rae Leigh, men det ble uttalt som Riley. Jeg får litt dårlige assosiasjoner til den type navn. For det første fordi det er veldig importert, og vanskelig å uttale/forstå i norske forhold, for det andre fordi stavemåten er unødvendig kronglete - selv etter forholdene i hjemlandet. Den type navn er jo (jeg vet det er fordomsfult) regnet som trailer trash også i USA. Det er på en måte trailer trash ganger tre. Kjedelig om alle skal hete Oddlaug og Leanne da.. Jeg liker Rae leigh, evt Rayleigh. Ikke vanskelig å uttale det..
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #42 Skrevet 9. april 2012 Jeg liker Kurt-Mangor. Ikke vanskelig å uttale det. 2
havfruene Skrevet 9. april 2012 #43 Skrevet 9. april 2012 tunge krøller seg når jeg prøver si den navnet
I Grosny Skrevet 9. april 2012 #44 Skrevet 9. april 2012 (endret) http://www.raleighusa.com/ Raleigh er iallfall ett velkjent sykkelmerke. Men bedre sykler finnes, så jeg ville gått hele veien og kalt ungen Rocky Mountain http://www.bikes.com/main+en+01_102+ALTITUDE_70.html?BIKE=985&CATID=1&SCATID=22&Y=2012 Endret 9. april 2012 av I Grosny 1
Gjest Lykkeliky Skrevet 9. april 2012 #45 Skrevet 9. april 2012 Selv om man er smart nok til å IKKE kalle ungen sin for et slikt idiotisk navn betyr det ikke at man MÅ kalle ungen for Kjell eller Kari! Herregud, det fins da mange litt mer "normale" navn. Hadde jeg sett en unge med det navnet hadde jeg tenkt at foreldrene var unge, dumme og litt "white-trash"... 4
Wonders Skrevet 11. april 2012 #47 Skrevet 11. april 2012 om du kommer fra langt inni sørstatene i usa så..., ts... skikkelig bondenavn. Jeg lytter til Sookie Stackhouse for tiden, og alle heter slike navn... 3
I Grosny Skrevet 11. april 2012 #48 Skrevet 11. april 2012 Hvis du ikke er veldig miljøvennlig, så kan du forresten bytte ut det sykkelnavnet med ett bilnavn, som f.eks Carina, Mercedes eller Lada. 2
AuroraB Skrevet 11. april 2012 #49 Skrevet 11. april 2012 Jeg spurte min mor som er på besøk hvordan hun ville uttale det navnet. Etter litt øyenbrynsheving kom hun fram til at det måtte da bli Rally. Da foreslår jeg å henge på Laura. Jeg vet nemlig om en katt om het det : Rally-Laura 1
Pialill Skrevet 11. april 2012 #50 Skrevet 11. april 2012 Skjønner ikke hvorfor folk vil ungene sine så vondt. Velg for guds skyld et navn som folk ikke må be henne stave hver gang eller må be henne uttale det riktig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå