AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Hvis jeg fikk en datter kunne jeg tenke meg å kalle henne Rae Leigh Fint navn eller hur?
Fanta Exotic Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal uttale det.. "Ra Lei" ? 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Hvis du bor i England eller er engelsk, så kanskje...
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal uttale det.. "Ra Lei" ? "Rej li", tipper jeg. Eventuelt "Rejli". Har sett varianten Raeleigh rundt omkring, synes det er et pent navn.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Ikke overbegeistret, men hvis du liker det så er jo det det viktigste. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 "Rej li", tipper jeg. Eventuelt "Rejli". Har sett varianten Raeleigh rundt omkring, synes det er et pent navn. Riktig, det er sånn det uttales. Er ikke engelsk nei, ekte nordmann Men syns norske navn er så kjedelig. Så det står mellom Rae Leigh eller Analinda.. Ikke at jeg er gravid hehe, bare fantaserer litt
Gjest Regza Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 hehe..analinda kan fort bli mobbet, bare sånn at det er nevnt. 8
Wednesday Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 hehe kan ikke annet enn le jeg altså. beklager!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 Hva med Vaughny Blaze? Eller Charlyze Andaluce? Disse synes jeg er nydelige. 11
iskaffe Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 Etter å ha bodd en del i utlandet, ønsker jeg nå at jeg hadde et mye mer norskt navn. Et urnorskt et. Det hadde jeg syntes var kjempekult, iallefall sammenlignet med alle de "internasjonale" navnene som er så populære nå for tiden. Så mine barn kommer til å få noen skikkelig urnorske navn - helst fra vikingtiden. (bare for å spore av tråden litt). Synes Rae Leigh er fint skrevet, men ordlyden lyder kanskje ikke så bra. Iallefall ikke på norskt, dessverre. Lyden minner litt om "rå deilig". Men det viktigste er jo at dere liker navnet.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #14 Skrevet 2. april 2012 Hva med Vaughny Blaze? Eller Charlyze Andaluce? Disse synes jeg er nydelige. For all del - ikke gi barna dine slike navn med mindre du er ikke-norsk eller bor i et engelsktalende land... Er du en 17-åring som sitter og fantaserer og forestiller deg hvordan det skal bli å ha sin egen dukke å leke med? 4
Wednesday Skrevet 2. april 2012 #15 Skrevet 2. april 2012 For all del - ikke gi barna dine slike navn med mindre du er ikke-norsk eller bor i et engelsktalende land... Er du en 17-åring som sitter og fantaserer og forestiller deg hvordan det skal bli å ha sin egen dukke å leke med? Det var helst ment som ironi ? Eller ? :gjeiper: 4
Fandenivoldsk Skrevet 2. april 2012 #16 Skrevet 2. april 2012 (endret) Raleigh syns jeg er fint, Rae Leigh var snålt. Uansett finnes det jo haugevis av fine navn som funker bedre på en norsk unge! Du trenger jo ikke akkurat kalle den Ola eller Kari, heller. Endret 2. april 2012 av Fnisu 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #17 Skrevet 2. april 2012 Det var helst ment som ironi ? Eller ? :gjeiper: Hvorfor skulle det være ment som ironi? Nei, det var selvfølgelig ikke ironi. 1
Wednesday Skrevet 2. april 2012 #18 Skrevet 2. april 2012 Hvorfor skulle det være ment som ironi? Nei, det var selvfølgelig ikke ironi. HAHAHAHA JEG DØØØR 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #20 Skrevet 2. april 2012 For all del - ikke gi barna dine slike navn med mindre du er ikke-norsk eller bor i et engelsktalende land... Er du en 17-åring som sitter og fantaserer og forestiller deg hvordan det skal bli å ha sin egen dukke å leke med? Hva skal barna dine hete da? Reidar og Trulte?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå