Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heller motsatt. Drømmemannen viser seg ofte å være han som har så mange gode kvaliteter at han kan være litt tilbakelent og la jentene komme til seg.

Marerittmannen mener du ;) hehe

Merkelig hvordan slike kvinnfolk innbiller seg at de er bedre enn alle de andre interesserte kvinnfolka.

Eller så er det kanskje sånn at kvinner rett og slett syns det er helt greit å dele på samme mann?

Isåfall er dette noe jeg overhodet ikke kan forstå som mann selv.

Men flerkoneri og harem viser jo at det faktisk forekommer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

Jeg vil heller ha en mann som velger å være trofast, enn en som bare er det fordi han ikke kan få noen andre enn meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil heller ha en mann som velger å være trofast, enn en som bare er det fordi han ikke kan få noen andre enn meg.

Ja, det vil du sikkert, men så enkelt er det ikke.

En mann som er over snittet attraktiv vil tiltrekke seg oppmerksomhet ifra det annet kjønn. Og akkurat det samme gjelder for ei kvinne som er over snittet attraktiv.

Og dermed øker risikoen for å bli ledet inn i fristelse, og være utro, betraktelig.

Logikk du skjønner?

Dessuten finnes det aldri noen som ikke kan få noen andre enn deg. Men det finnes sikkert en del som syns du er "bra nok".

Gjest Macha Mong Ruad
Skrevet

En mann som er over snittet attraktiv vil tiltrekke seg oppmerksomhet ifra det annet kjønn. Og akkurat det samme gjelder for ei kvinne som er over snittet attraktiv.

Og dermed øker risikoen for å bli ledet inn i fristelse, og være utro, betraktelig.

En som er over snittet attraktiv er også vant til denne oppmerksomheten og er vant til å si nei. En som aldri har blitt sjekket opp av en dame før vil kunne ha større problemer med å avvise en dame den dagen det først skjer.

Når menn snakker om at de "bare måtte" fordi hun bød seg frem er det erfaringsmessig aldri de mest attraktive som sier sånt. Når attraktive menn er utro er det som regel andre faktorer enn fristelser og fyll som avgjør.

• Liker 1
Skrevet

Jeg må ærlig talt si at jeg ikke skjønner hvordan det liksom er logisk at jo flere pene damer rundt en mann, og omvendt, vil føre til større sjans for utroskap. Enten så ER man typen som puler rundt, eller så er man det IKKE.

Skrevet

En som er over snittet attraktiv er også vant til denne oppmerksomheten og er vant til å si nei. En som aldri har blitt sjekket opp av en dame før vil kunne ha større problemer med å avvise en dame den dagen det først skjer.

Når menn snakker om at de "bare måtte" fordi hun bød seg frem er det erfaringsmessig aldri de mest attraktive som sier sånt. Når attraktive menn er utro er det som regel andre faktorer enn fristelser og fyll som avgjør.

En av de større forskjellene på kjønnene er nok her at såkalte attraktive kvinner er vant til å si "nei takk" (eventuelt; "Dra til helvete!") hehe - mens omsvermede menn er vant til å ta det de får ;)

Og når det gjelder unnskyldninger som utro menn måtte komme med, så sier alle hva som helst for å slippe unna billigst mulig selv. Har absolutt ingenting med attraktivitet å gjøre.

Saken er uansett den at man ikke kan være utro uten mulighet. Ikke sant?

Skrevet

Jeg må ærlig talt si at jeg ikke skjønner hvordan det liksom er logisk at jo flere pene damer rundt en mann, og omvendt, vil føre til større sjans for utroskap. Enten så ER man typen som puler rundt, eller så er man det IKKE.

Du mener altså å påstå at dette bare er en medfødt egenskap som ikke har noe med utseendet og muligheter å gjøre?

Tullprat!

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Du mener altså å påstå at dette bare er en medfødt egenskap som ikke har noe med utseendet og muligheter å gjøre?

Tullprat!

Husker jeg leste en artikkel en gang om at utroskpsgenet var funnet. De som hadde dette genet hadde mye større sjanse for å være utro.

• Liker 1
Skrevet

1. Arbeidssituasjon.

a) Jobber

b) Jobber ikke

2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole)

a) Yrkesfag/fagbrev

b) Universitet/høyskole

c) Videregående

3. Treningsvaner

a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka)

b) Trener bra (2-3 ganger i uka)

c) Trener ikke

4) Høyde

a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176

b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183

c) Høyere. (185 og oppover)

5 Kroppsbyggning

a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks)

b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+)

c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg)

d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg)

e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg)

6 Hårfarge

a) Mørkere enn min egen

b) Omtrent like mørk som min egen

c) Lysere enn min egen.

7. Bolig

1. Eier egen bolig

2. Leier en bopel

3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo

8 Økonomi

1. Meget god (600.000+ i året)

2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000)

3. Stram økonomi, 250.000 og nedover

9. Sosialiseringsgrad og venner

1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme

2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka.

3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden.

4.) Asosial, unngår alt sosialt.

10 Alkohol

1. Drikker ikke

2. Drikker mye

3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks

11.Fotballintressert

a) Ja, må han være.

b) Helt greit, ikke noe i mot det.

c) Nei,Nei,Nei

12.Musikk

a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak.

b.Like litt av det samme som meg selv.

c. Liker noe helt forskjellig fra meg.

d. Ikke så glad i musikk.

e. Supermusikalsk og interesse nr.1.

13Kroppshår

a) Nei, fy.

b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen.

c) Ja, elsker det

14 Hår på hodet

a) Ja, må han ha.

b) Nei, liker best blankpolert isse.

15 Sex hyppighet

a) Han må klare minst 6 knull i uka.

b) 2-4 ganger i uka er fint

c) Ikke så ofte..

16 Penisstørrelse

a) Kjempestor (Over 20 cm)

b) Over snittet(16-19 cm)

c) Gjennomsitt (13-15 cm)

d) Under snittet (10-12 cm)

e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm)

17Reiselyst

a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l.

b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene.

c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga.

d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme.

18 Militær

a) Bør ha vært i militæret.

b) Vil ha en passifist.

19 Yrke

a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.)

b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.)

c) Likgyldig

20. Husarneid og ryddighet

a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne

b) En som har det greit rent.

c) En som ikke bryr seg.

:)

Gjest .-L-.
Skrevet

Tror nok ikke det er noe gen som gjør at man er mer utro, det høres ikke helt logisk ut. Jeg mener jo at utroskap går på moral. Moral kommer fra kulturen og miljøet. At enkelte har gener som gjør at de blir fortere kåt/ikke klarer å styre seg høres mer riktig ut.

At man har et gen som gjør at man er utro blir for svart hvit og alt for for enkelt. Bare spør en som har greie på evolusjonsbiologi <---- :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Tror nok ikke det er noe gen som gjør at man er mer utro, det høres ikke helt logisk ut. Jeg mener jo at utroskap går på moral. Moral kommer fra kulturen og miljøet. At enkelte har gener som gjør at de blir fortere kåt/ikke klarer å styre seg høres mer riktig ut.

At man har et gen som gjør at man er utro blir for svart hvit og alt for for enkelt. Bare spør en som har greie på evolusjonsbiologi <---- :)

Man har et gen som øker sjansen for utroskap, det er vel ikke så ulogisk.

Skrevet

Husker jeg leste en artikkel en gang om at utroskpsgenet var funnet. De som hadde dette genet hadde mye større sjanse for å være utro.

Sterk seksualdrift har selvfølgelig med saken å gjøre. Og dette er ganske sikkert genetisk styrt, ja. Altså medfødt.

Men fortsatt må man ha mulighetene til å kunne være utro. Og da vil de såkalt attraktive få flest fristelser og muligheter i dette livet.

Skrevet

Man har et gen som øker sjansen for utroskap, det er vel ikke så ulogisk.

Mye mulig at du tenker på det å være impulsiv av natur og ha lett for å bli avhengig?

Dette har også med saken å gjøre selvfølgelig.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Sterk seksualdrift har selvfølgelig med saken å gjøre. Og dette er ganske sikkert genetisk styrt, ja. Altså medfødt.

Men fortsatt må man ha mulighetene til å kunne være utro. Og da vil de såkalt attraktive få flest fristelser og muligheter i dette livet.

Jeg velger likevel å ta den sjansen. Velger en attraktiv mann og lar tvilen komme han til gode :

Skrevet

Jeg velger likevel å ta den sjansen. Velger en attraktiv mann og lar tvilen komme han til gode :

Ja, når man vet hvor utbredt utroskap egentlig er; så er det ihvertfall helt sikkert at du tar en sjanse ;)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ja, når man vet hvor utbredt utroskap egentlig er; så er det ihvertfall helt sikkert at du tar en sjanse ;)

Den sjansen er jeg villig til å ta, heller det enn å sette der med en Ann eg ikke er tiltrukket av. Det hadde vært et stusselig liv. Nei, noen sjansen må man ta hvis man skal oppnå noe her i livet :)

Skrevet

Men Steinar; hva er din drømmemann da?

Personlig er jeg ikke interessert i mannfolk hehe

Men de viktigste egenskapene sett ifra kvinners ståsted burde etter min mening være disse:

- Samarbeidsvillig

- Snill (uten å være dum)

- Omtenksom og til å stole på

- Solid (økonomisk kontroll etc.)

- Pliktoppfyllende

- Trofast i alle vær

Alle menn burde vært sånn, og alle som ikke er det er en SKAM for mannfolkheten! :kjefte:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...