Gjest tancos Skrevet 7. april 2012 #81 Skrevet 7. april 2012 Dere glemmer nok noe vesentlig en drømmemann skal ha. Han skal være veldig på. Min erfaring er at om ikke mannen sjekker og tar initiativ så skjer det lite.
melly666 Skrevet 7. april 2012 #82 Skrevet 7. april 2012 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber b) Jobber ikke 2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole) a) Yrkesfag/fagbrev b) Universitet/høyskole c) Videregående 3. Treningsvaner a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka) b) Trener bra (2-3 ganger i uka) c) Trener ikke 4) Høyde a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176 b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183 c) Høyere. (185 og oppover) 5 Kroppsbyggning a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks) b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+) c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg) d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg) e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg) 6 Hårfarge a) Mørkere enn min egen b) Omtrent like mørk som min egen c) Lysere enn min egen. d) irrelevant 7. Bolig 1. Eier egen bolig 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka. 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 10 Alkohol 1. Drikker ikke 2. Drikker mye 3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei (men han jeg elsker, elsker det ><) 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b.Like litt av det samme som meg selv. c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 13Kroppshår a) Nei, fy. b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen. c) Ja, elsker det 14 Hår på hodet a) Ja, må han ha. b) Nei, liker best blankpolert isse. 15 Sex hyppighet a) Han må klare minst 6 knull i uka. b) 2-4 ganger i uka er fint c) Ikke så ofte.. 16 Penisstørrelse a) Kjempestor (Over 20 cm) b) Over snittet(16-19 cm) c) Gjennomsitt (13-15 cm) d) Under snittet (10-12 cm) e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm) 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 18 Militær a) Bør ha vært i militæret. b) Vil ha en passifist. 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig 20. Husarneid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. c) En som ikke bryr seg. Er lite som har så mye å si for min del
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #83 Skrevet 7. april 2012 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber b) Jobber ikke 2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole) a) Yrkesfag/fagbrev b) Universitet/høyskole c) Videregående 3. Treningsvaner a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka) b) Trener bra (2-3 ganger i uka) c) Trener ikke 4) Høyde a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176 b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183 c) Høyere. (185 og oppover) 5 Kroppsbyggning a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks) b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+) c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg) d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg) e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg) 6 Hårfarge a) Mørkere enn min egen b) Omtrent like mørk som min egen c) Lysere enn min egen. 7. Bolig 1. Eier egen bolig 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har (noen) venner og (noen) bekjente, sosial et par ganger i uka. 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 10 Alkohol 1. Drikker ikke 2. Drikker mye 3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b.Like litt av det samme som meg selv. c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 13Kroppshår a) Nei, fy. b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen. c) Ja, elsker det 14 Hår på hodet a) Ja, må han ha. b) Nei, liker best blankpolert isse. 15 Sex hyppighet a) Han må klare minst 6 knull i uka. b) 2-4 ganger i uka er fint c) Ikke så ofte.. 16 Penisstørrelse a) Kjempestor (Over 20 cm) b) Over snittet(16-19 cm) c) Gjennomsitt (13-15 cm) d) Under snittet (10-12 cm) e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm) 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 18 Militær a) Bør ha vært i militæret. b) Vil ha en passifist. 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig 20. Husarneid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. c) En som ikke bryr seg.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #84 Skrevet 7. april 2012 Hvorfor har så mange tatt "trener ikke" som ønsket sitt/ et av ønskene sine? Dette er jo Drømmemannen, ikke hva man "godtar". Trener virkelig drømmemannen ikke? Dere vil heller ha en som ikke trener enn en som trener 5 dager i uken eller mer? Virker sånn i forhold til de som har svart. Veldig mange har tatt "trener ikke". Nesten ingen har tatt "5 dager eller mer". Merkelig:p De andre er mer åpenlyse. Så klart har drømmemannen universitetsutdannelse fremfor bare ungdomsskolen, eller god økonomi fremfor stram osv osv. Er jo tross alt snakk om drømmemannen, ikke hva man syns er ok.
Adalin Skrevet 7. april 2012 #85 Skrevet 7. april 2012 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber b) Jobber ikke 2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole) a) Yrkesfag/fagbrev b) Universitet/høyskole c) Videregående 3. Treningsvaner a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka) b) Trener bra (2-3 ganger i uka) c) Trener ikke 4) Høyde a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176 b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183 c) Høyere. (185 og oppover) 5 Kroppsbyggning a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks) b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+) c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg) d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg) e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg) 6 Hårfarge a) Mørkere enn min egen b) Omtrent like mørk som min egen c) Lysere enn min egen. 7. Bolig 1. Eier egen bolig 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka. 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 10 Alkohol 1. Drikker ikke 2. Drikker mye 3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b. Liker litt av det samme som meg selv. c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 13Kroppshår a) Nei, fy. b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen. c) Ja, elsker det 14 Hår på hodet a) Ja, må han ha. b) Nei, liker best blankpolert isse. 15 Sex hyppighet a) Han må klare minst 6 knull i uka. b) 2-4 ganger i uka er fint c) Ikke så ofte.. 16 Penisstørrelse a) Kjempestor (Over 20 cm) b) Over snittet(16-19 cm) c) Gjennomsitt (13-15 cm) d) Under snittet (10-12 cm) e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm) 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 18 Militær a) Bør ha vært i militæret. b) Vil ha en passifist. 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig 20. Husarneid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. c) En som ikke bryr seg.
Anglofil Skrevet 7. april 2012 #86 Skrevet 7. april 2012 Hvorfor har så mange tatt "trener ikke" som ønsket sitt/ et av ønskene sine? Dette er jo Drømmemannen, ikke hva man "godtar". Trener virkelig drømmemannen ikke? Dere vil heller ha en som ikke trener enn en som trener 5 dager i uken eller mer? Virker sånn i forhold til de som har svart. Veldig mange har tatt "trener ikke". Nesten ingen har tatt "5 dager eller mer". Merkelig:p De andre er mer åpenlyse. Så klart har drømmemannen universitetsutdannelse fremfor bare ungdomsskolen, eller god økonomi fremfor stram osv osv. Er jo tross alt snakk om drømmemannen, ikke hva man syns er ok. Rett og slett fordi jeg ikke kunne tenkt meg å være sammen med en som trener så mye som fem ganger i uken eller mer. Mvh Yvonne 1
Steinar40 Skrevet 7. april 2012 #87 Skrevet 7. april 2012 Rett og slett fordi jeg ikke kunne tenkt meg å være sammen med en som trener så mye som fem ganger i uken eller mer. Mvh Yvonne Det skjønner jeg godt. Slike folk er treningsnarkomane.
Anglofil Skrevet 7. april 2012 #88 Skrevet 7. april 2012 (endret) Det skjønner jeg godt. Slike folk er treningsnarkomane. Det gjelder forøvrig alle som er fryktelig opplukt av noe, så mye at det går utover både tid og penger. Jeg vet selv, etter å ha vært konkurranseutøver hvor jeg trente 5 dager i uka + konkurranser. Det sluker mye tid og ikke minst penger, ergo vil jeg unngå det jeg selv har opplevd med meg selv. Jeg ønsker å være sammen med noen som kqan kombinere interesser, arbeid og familie og venner. Ja takk, begge deler. Mvh Yvonne Endret 7. april 2012 av Yvonne
Steinar40 Skrevet 7. april 2012 #89 Skrevet 7. april 2012 Det gjelder forøvrig alle som er fryktelig opplukt av noe, så mye at det går utover både tid og penger. Jeg vet selv, etter å ha vært konkurranseutøver hvor jeg trente 5 dager i uka + konkurranser. Det sluker mye tid og ikke minst penger, ergo vil jeg unngå det jeg selv har opplevd med meg selv. Jeg ønsker å være sammen med noen som kqan kombinere interesser, arbeid og familie og venner. Ja takk, begge deler. Mvh Yvonne Ja, man kan bli avhengig av absolutt hva som helst. Så lenge folk er single og bare har ansvar for seg selv så er ikke trening 5 dager i uka noe problem. Det folk imidlertid må forstå er at dette ikke kan fortsette når man lever i et parforhold. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #90 Skrevet 7. april 2012 Rett og slett fordi jeg ikke kunne tenkt meg å være sammen med en som trener så mye som fem ganger i uken eller mer. Mvh Yvonne Ja, den ser jeg, men stusser på de som foretrekker "ingen trening". Ingen trening er da fryktelig usunt og ikke minst ser neppe kroppen veldig bra ut Ikke at alle bryr seg så mye om det, men selve drømmemannen har vel grei fysikk tenker jeg. Er vel få som foretrekker en utrent utseendemessig. For øvrig enig i at "treningsnarkomane" ikke er særlig kult, det går utover mye:)
Anglofil Skrevet 7. april 2012 #91 Skrevet 7. april 2012 Ja, den ser jeg, men stusser på de som foretrekker "ingen trening". Ingen trening er da fryktelig usunt og ikke minst ser neppe kroppen veldig bra ut Ikke at alle bryr seg så mye om det, men selve drømmemannen har vel grei fysikk tenker jeg. Er vel få som foretrekker en utrent utseendemessig. For øvrig enig i at "treningsnarkomane" ikke er særlig kult, det går utover mye:) Vel, kan jo være at man er aktiv i hverdagen og derfor ikke nødvendigvis må trene aktivt? Sykler man til jobben hver dag og rører på seg ellers så er det ikke alltid nødvendig å dra på et treningsstudio 2-3 ganger i uka. Det er vel det jeg legger i "ingen trening". Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #92 Skrevet 7. april 2012 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber b) Jobber ikke 2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole) a) Yrkesfag/fagbrev b) Universitet/høyskole c) Videregående 3. Treningsvaner a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka) b) Trener bra (2-3 ganger i uka) c) Trener ikke 4) Høyde a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176 b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183 c) Høyere. (185 og oppover) 5 Kroppsbyggning a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks) b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+) c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg) d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg) e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg) 6 Hårfarge a) Mørkere enn min egen b) Omtrent like mørk som min egen c) Lysere enn min egen. 7. Bolig 1. Eier egen bolig 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka. 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 10 Alkohol 1. Drikker ikke 2. Drikker mye 3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b.Like litt av det samme som meg selv. c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 13Kroppshår a) Nei, fy. b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen. c) Ja, elsker det 14 Hår på hodet a) Ja, må han ha. b) Nei, liker best blankpolert isse. 15 Sex hyppighet a) Han må klare minst 6 knull i uka. b) 2-4 ganger i uka er fint c) Ikke så ofte.. 16 Penisstørrelse a) Kjempestor (Over 20 cm) b) Over snittet(16-19 cm) c) Gjennomsitt (13-15 cm) d) Under snittet (10-12 cm) e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm) 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 18 Militær a) Bør ha vært i militæret. b) Vil ha en passifist. 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig 20. Husarneid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. c) En som ikke bryr seg.
Gjest Tidssone Skrevet 7. april 2012 #93 Skrevet 7. april 2012 Jeg blir feit som en julegris dersom jeg ikke trener. Det er helt uaktuelt å ikke trene minst fire ganger i uken.
Gjest "gjest" Skrevet 7. april 2012 #94 Skrevet 7. april 2012 Jeg blir litt skremt av svarene her. Er det virkelig ingen som kan tenke seg en tynn, supermusikalsk pasifist som liker å drikke? Enda godt jeg allerede er gift. Jo, men du er gift. Jeg blir feit som en julegris dersom jeg ikke trener. Det er helt uaktuelt å ikke trene minst fire ganger i uken. Vel, greit med en tur ute i ny og ne også da.
Gjest HunterLady Skrevet 7. april 2012 #95 Skrevet 7. april 2012 Dere glemmer nok noe vesentlig en drømmemann skal ha. Han skal være veldig på. Min erfaring er at om ikke mannen sjekker og tar initiativ så skjer det lite. De skal gjerne vise at de har lyst på meg, men menn som er skikkelig "på" er ikke noe for meg. Vil gjerne jobbe litt.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #96 Skrevet 7. april 2012 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber b) Jobber ikke 2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole) a) Yrkesfag/fagbrev b) Universitet/høyskole c) Videregående 3. Treningsvaner a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka) b) Trener bra (2-3 ganger i uka) c) Trener ikke 4) Høyde a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176 b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183 c) Høyere. (185 og oppover) 5 Kroppsbyggning a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks) b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+) c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg) d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg) e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg) 6 Hårfarge a) Mørkere enn min egen b) Omtrent like mørk som min egen c) Lysere enn min egen. d) irrelevant 7. Bolig 1. Eier egen bolig 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka. 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 10 Alkohol 1. Drikker ikke 2. Drikker mye 3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b.Like litt av det samme som meg selv. c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 13Kroppshår a) Nei, fy. b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen. c) Ja, elsker det 14 Hår på hodet a) Ja, må han ha. b) Nei, liker best blankpolert isse. 15 Sex hyppighet a) Han må klare minst 6 knull i uka. b) 2-4 ganger i uka er fint c) Ikke så ofte.. 16 Penisstørrelse a) Kjempestor (Over 20 cm) b) Over snittet(16-19 cm) c) Gjennomsitt (13-15 cm) d) Under snittet (10-12 cm) e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm) 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 18 Militær a) Bør ha vært i militæret. b) Vil ha en passifist. 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig 20. Husarbeid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. c) En som ikke bryr seg.
solch Skrevet 7. april 2012 #97 Skrevet 7. april 2012 (endret) Ok nå begynner vi: 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber b) Jobber ikke 2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole) a) Yrkesfag/fagbrev b) Universitet/høyskole c) Videregående 3. Treningsvaner a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka) b) Trener bra (2-3 ganger i uka) c) Trener ikke 4) Høyde a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176 b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183 c) Høyere. (185 og oppover) 5 Kroppsbyggning a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks) b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+) c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg) d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg) e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg) 6 Hårfarge a) Mørkere enn min egen b) Omtrent like mørk som min egen c) Lysere enn min egen. 7. Bolig 1. Eier egen bolig 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka. 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 10 Alkohol 1. Drikker ikke 2. Drikker mye 3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b.Like litt av det samme som meg selv. c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 13Kroppshår a) Nei, fy. b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen. c) Ja, elsker det 14 Hår på hodet a) Ja, må han ha. (men noen kler å ha helt kort hår også) b) Nei, liker best blankpolert isse. 15 Sex hyppighet a) Han må klare minst 6 knull i uka. b) 2-4 ganger i uka er fint c) Ikke så ofte.. 16 Penisstørrelse a) Kjempestor (Over 20 cm) b) Over snittet(16-19 cm) c) Gjennomsitt (13-15 cm) d) Under snittet (10-12 cm) e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm) 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 18 Militær a) Bør ha vært i militæret. b) Vil ha en passifist. Dont care at all 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig 20. Husarneid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. c) En som ikke bryr seg. Flott at du tok deg tid og lykke til i jakten på drømmemannen. Endret 7. april 2012 av solch
Sunchild Skrevet 7. april 2012 #98 Skrevet 7. april 2012 Eks. XX Hvilken kroppsdel liker du? a) Arm b) Fot c) Tær d) Munn F.eks så er jeg veldig glad i både tær og munn og krysset derfor av på begge, (Jeg markerte de i bold(fet skrift). Ok nå begynner vi: 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber b) Jobber ikke 2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole) a) Yrkesfag/fagbrev b) Universitet/høyskole c) Videregående 3. Treningsvaner a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka) b) Trener bra (2-3 ganger i uka) c) Trener ikke 4) Høyde a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176 b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183 c) Høyere. (185 og oppover) 5 Kroppsbyggning a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks) b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+) c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg) d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg) e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg) 6 Hårfarge a) Mørkere enn min egen b) Omtrent like mørk som min egen c) Lysere enn min egen. 7. Bolig 1. Eier egen bolig 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka. 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 10 Alkohol 1. Drikker ikke 2. Drikker mye 3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b.Like litt av det samme som meg selv. c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 13Kroppshår a) Nei, fy. b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen. c) Ja, elsker det 14 Hår på hodet a) Ja, må han ha. b) Nei, liker best blankpolert isse. 15 Sex hyppighet a) Han må klare minst 6 knull i uka. b) 2-4 ganger i uka er fint c) Ikke så ofte.. 16 Penisstørrelse a) Kjempestor (Over 20 cm) b) Over snittet(16-19 cm) c) Gjennomsitt (13-15 cm) d) Under snittet (10-12 cm) e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm) 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 18 Militær a) Bør ha vært i militæret. b) Vil ha en passifist. 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig 20. Husarneid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. c) En som ikke bryr seg. Flott at du tok deg tid og lykke til i jakten på drømmemannen. Føler jeg ble veldig lite kresen nå...
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #99 Skrevet 8. april 2012 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber X b) Jobber ikke 2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole) a) Yrkesfag/fagbrev b) Universitet/høyskole c) Videregående X 3. Treningsvaner a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka) b) Trener bra (2-3 ganger i uka) X c) Trener ikke 4) Høyde a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176 X b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183 X c) Høyere. (185 og oppover) 5 Kroppsbyggning a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks) b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+) c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg) X d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg) X e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg) 6 Hårfarge a) Mørkere enn min egen X b) Omtrent like mørk som min egen X c) Lysere enn min egen. X 7. Bolig 1. Eier egen bolig X 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) X 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) X 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka. X 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. X 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 10 Alkohol 1. Drikker ikke X 2. Drikker mye 3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks X 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei X 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b.Like litt av det samme som meg selv. X c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 13Kroppshår a) Nei, fy. X b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen. X c) Ja, elsker det 14 Hår på hodet a) Ja, må han ha. X b) Nei, liker best blankpolert isse. 15 Sex hyppighet a) Han må klare minst 6 knull i uka. X b) 2-4 ganger i uka er fint c) Ikke så ofte.. 16 Penisstørrelse a) Kjempestor (Over 20 cm) b) Over snittet(16-19 cm) X c) Gjennomsitt (13-15 cm) X d) Under snittet (10-12 cm) e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm) 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. X d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 18 Militær a) Bør ha vært i militæret. X b) Vil ha en passifist. 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig X 20. Husarneid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. X c) En som ikke bryr seg.
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 9. april 2012 #100 Skrevet 9. april 2012 Dere glemmer nok noe vesentlig en drømmemann skal ha. Han skal være veldig på. Min erfaring er at om ikke mannen sjekker og tar initiativ så skjer det lite. Heller motsatt. Drømmemannen viser seg ofte å være han som har så mange gode kvaliteter at han kan være litt tilbakelent og la jentene komme til seg. Når det gjelder hvor avgjørende punktene på lista er tolket jeg det som hvilke preferanser man ville hatt, hvis man kunne velge på øverste hylle og hadde den litt udefinererbare kjemien med fyren, og ikke at alt annet vil være en dealbreaker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå