Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #61 Skrevet 6. april 2012 Og du synes verdiene er det som kommer frem på denne listen? Da er det muligens bare meg, som ser på verdier som noe litt annet enn kroppshår og fotballinteresse. Sa jeg det da, Vampen?? Nei. Men enktelte verdier ligger likevel i denne lista, selv om jeg synes lista er utrolig dårlig og simpelt laget. Som f.eks utdanning, yrkesaktivitet og trening. Jeg har masse andre verdier enn hva som er på denne lista, men likevel synes jeg det er tullete å påstå at utdanning og yrke ikke har noe å si for et potensielt forhold.
Gjest Vampen Skrevet 6. april 2012 #62 Skrevet 6. april 2012 For deg betyr forelskelsen alt? Og du forstår ikke at en forelskelse ikke er noe å bygge et samliv på? Nei, så absolutt ikke. For meg betyr verdier, personlighet, kjemi, kommunikasjon ect., mye. Men jeg ser UHYRE lite på denne listen som avgjør om man kan bygge et samliv som varer eller ikke. Cm på penisstørrelse? Interesse for fotball? Kropps- og hodehår? Forhold til musikk? HÅRFARGE? Really? Om du tror jeg er en naiv og forelska fe fordi jeg fnyser av denne lista, så får du bare tro det. Jeg tror vel heller de som tror disse punktene er nøkkelen til å bygge et langt samliv er mer naive enn jeg er. Jeg vet nemlig av erfaring at det skal litt mer til, og at overfladisk fjas som kroppshår og hårfarge betyr forsvinnende lite når man først finner noe man har det bra med. 5
Silfen Skrevet 6. april 2012 #63 Skrevet 6. april 2012 Men Vampen; det står jo "drømmemann". Det er altså ikke dønn realistisk, det her. Jeg tenker at det er slik at om man KUNNE ta denne listen og putte de ulike kvalitetene etc inn i en mann som man allerede liker, så hadde det liksom blitt mer perfekt. Det er jo bare vissvass.
Gjest Vampen Skrevet 6. april 2012 #64 Skrevet 6. april 2012 Sa jeg det da, Vampen?? Nei. Men enktelte verdier ligger likevel i denne lista, selv om jeg synes lista er utrolig dårlig og simpelt laget. Som f.eks utdanning, yrkesaktivitet og trening. Jeg har masse andre verdier enn hva som er på denne lista, men likevel synes jeg det er tullete å påstå at utdanning og yrke ikke har noe å si for et potensielt forhold. Det er i grunn ikke godt å vite hva du sier halvparten av tiden, men mtp at du siterer et innlegg som siterer meg, så kan man få inntrykk av at du mente at en liste som dette sier noe om verdier og livssyn. Om det finnes verdier i denne lista, kommer helt an på hva slags verdier du selv legger vekt på. For meg handler f.eks ikke trening om dype verdier som man kan basere et samliv på. Og mtp på utdanning og jobb så er heller ikke det en verdi i selv, som betyr det helt store. I mine øyne. Jeg tror ikke det er hvor mange år høyere utdanning du har som avgjør om man kan leve sammen over tid. Derimot kan trivsel med det man gjør, hva nå enn det måtte være, ha mye å si for et forhold. 2
Gjest Vampen Skrevet 6. april 2012 #65 Skrevet 6. april 2012 Men Vampen; det står jo "drømmemann". Det er altså ikke dønn realistisk, det her. Jeg tenker at det er slik at om man KUNNE ta denne listen og putte de ulike kvalitetene etc inn i en mann som man allerede liker, så hadde det liksom blitt mer perfekt. Det er jo bare vissvass. Ja, det står drømmemannen. Og jeg står fast på at det meste på den listen er fullstendig likegyldig. Det er andre kvaliteter som gjør noen til en "drømmemann", og hvis han først ER drømmemannen, så er det meg revnende likegyldig hva slags farge han har på håret, hvor ofte han er sammen med venner eller hva slags forhold han har til fotball. 1
Silfen Skrevet 6. april 2012 #66 Skrevet 6. april 2012 Jeg er ikke helt enig. Jeg kunne aldri vært sammen med en fotballfanatiker. Det hadde irritert vettet av meg. Jeg kunne heller aldri vært sammen med en som ALDRI ville reise eller som ALDRI ville treffe venner. Fordi det er ikke kompatibelt med meg. Jeg er gammel nok til å innse at man ikke går inn i et forhold med tanke på at ting kan endres på. Man må være fornøyd med tingenes tilstand slik de er i utgangspunktet og en asosial dude hadde nok jeg hatt vanskeligheter med. 2
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #67 Skrevet 6. april 2012 Det er i grunn ikke godt å vite hva du sier halvparten av tiden, men mtp at du siterer et innlegg som siterer meg, så kan man få inntrykk av at du mente at en liste som dette sier noe om verdier og livssyn. Om det finnes verdier i denne lista, kommer helt an på hva slags verdier du selv legger vekt på. For meg handler f.eks ikke trening om dype verdier som man kan basere et samliv på. Og mtp på utdanning og jobb så er heller ikke det en verdi i selv, som betyr det helt store. I mine øyne. Jeg tror ikke det er hvor mange år høyere utdanning du har som avgjør om man kan leve sammen over tid. Derimot kan trivsel med det man gjør, hva nå enn det måtte være, ha mye å si for et forhold. Ok. Det eneste jeg sa meg enig i var Steinars uttalelse om at forelskelse alene sjeldent er nok. Jeg la til verdier og livssyn som viktige grunnstener. Og dermed kommer du skytende inn med at mine verdier og livssyn er de som er ramset opp i denne lista. Synes det er en litt merkelig slutning å ta. Uansett, så er dette en preferanseliste. Men du har kanskje ingen?
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #68 Skrevet 6. april 2012 Jeg er ikke helt enig. Jeg kunne aldri vært sammen med en fotballfanatiker. Det hadde irritert vettet av meg. Jeg kunne heller aldri vært sammen med en som ALDRI ville reise eller som ALDRI ville treffe venner. Fordi det er ikke kompatibelt med meg. Jeg er gammel nok til å innse at man ikke går inn i et forhold med tanke på at ting kan endres på. Man må være fornøyd med tingenes tilstand slik de er i utgangspunktet og en asosial dude hadde nok jeg hatt vanskeligheter med. Helt enig. Jeg har personlige preferanser for utseende også og kunne aldri vært sammen med en mann med et utseende jeg ikke liker Enten han har samme verdier eller ei. 2
Gjest Vampen Skrevet 6. april 2012 #69 Skrevet 6. april 2012 Jeg er ikke helt enig. Jeg kunne aldri vært sammen med en fotballfanatiker. Det hadde irritert vettet av meg. Jeg kunne heller aldri vært sammen med en som ALDRI ville reise eller som ALDRI ville treffe venner. Fordi det er ikke kompatibelt med meg. Jeg er gammel nok til å innse at man ikke går inn i et forhold med tanke på at ting kan endres på. Man må være fornøyd med tingenes tilstand slik de er i utgangspunktet og en asosial dude hadde nok jeg hatt vanskeligheter med. Jeg er ikke uenig. Jeg mener generelt at man aldri skal gå inn i et forhold basert på hva man tror det KAN bli, dersomatte hvisatte. Jeg liker noen for den de er, ikke for hva de kan bli. Jeg er for kynisk og lat til å skaffe meg et oppussingsprosjekt. Men om man tar bort det helt ekstreme, så har jeg ikke de store problemene med tingene du nevner. Jeg ser ikke på det som aktuelt med en fyr som insisterer på å kalle opp ungene våre etter startrekka til United i 73, men en fyr som er så til de grader engasjert i noe som er så grunnleggende annerledes enn det som betyr noe for meg, ville neppe vært drømmemann i utgangspunktet. Om han var det, og et autistisk forhold til fotball var det eneste som skurret, så måtte jeg heller tatt en runde med meg selv. Men om man tar bort det helt ekstreme, type forballautist, ALDRI er med venner og ALDRI vil reise, så betyr det fint lite. Jeg er tilhenger av stor grad av individualitet og frihet i et forhold. Det gjør meg også fleksibel mtp mye av dette. Jeg trenger ikke å være kompitabel med ham på alle punkt, så lenge han respekterer ulikheten og f.eks synes det er greit å dyrke sin lidenskap for fotball med noen andre enn meg. Hvor ofte, eller sjelden, han er med sine venner, eller heller ikke noe som påvirker meg direkte, så lenge han er fornøyd med tingenes tilstand, og unngår ytterlighetene hvor jeg aldri ser ham, eller han blir en sofapotet som tilbringer dagen med å syte om at han er ensom og venneløs. 4
Gjest Vampen Skrevet 6. april 2012 #70 Skrevet 6. april 2012 Ok. Det eneste jeg sa meg enig i var Steinars uttalelse om at forelskelse alene sjeldent er nok. Jeg la til verdier og livssyn som viktige grunnstener. Og dermed kommer du skytende inn med at mine verdier og livssyn er de som er ramset opp i denne lista. Synes det er en litt merkelig slutning å ta. Uansett, så er dette en preferanseliste. Men du har kanskje ingen? Hehe, nei HL, jeg har INGEN preferanser! Jeg er noe så unikt som det eneste mennesket i verden som er fullstendig blottet for noen former for preferanser. Klarte du å finne ut av det helt på egenhånd? Merkelig slutning? Du siterte et innlegg hvor det å legge vekt på forelskelsen alene kommer som et svar på mitt innlegg om at det ikke er noe på denne listen som avgjør om jeg liker en fyr eller ikke. Med andre ord, denne listen settes opp som et alternativ til å bare basere seg på forelskelse og føling. Når du da er enig i det innlegget, og legger til verdier og livssyn, så skal man ikke ta det helt store hoppet for å kunne tenke seg at du kobler svaret ditt opp mot denne listen og dens innhold. Det var tydeligvis feil, så jeg skal notere meg at når man skal tyde dine innlegg er det en fordel å se dem fullstendig løsrevet fra kontekst, sitering og sammenheng. 1
Gjest HunterLady Skrevet 6. april 2012 #71 Skrevet 6. april 2012 Hehe, nei HL, jeg har INGEN preferanser! Jeg er noe så unikt som det eneste mennesket i verden som er fullstendig blottet for noen former for preferanser. Klarte du å finne ut av det helt på egenhånd? Merkelig slutning? Du siterte et innlegg hvor det å legge vekt på forelskelsen alene kommer som et svar på mitt innlegg om at det ikke er noe på denne listen som avgjør om jeg liker en fyr eller ikke. Med andre ord, denne listen settes opp som et alternativ til å bare basere seg på forelskelse og føling. Når du da er enig i det innlegget, og legger til verdier og livssyn, så skal man ikke ta det helt store hoppet for å kunne tenke seg at du kobler svaret ditt opp mot denne listen og dens innhold. Det var tydeligvis feil, så jeg skal notere meg at når man skal tyde dine innlegg er det en fordel å se dem fullstendig løsrevet fra kontekst, sitering og sammenheng. Hvorfor har du et behov for å være så forbanna nedlatende? Du hadde egentlig ikke trengt å svare meg, fordi innlegget ditt ene og alene består av å si "jeg er så mye smartere enn deg, lille jente!". Men det var vel nettopp dette du hadde behov for å få ut. 3
Gjest Vampen Skrevet 6. april 2012 #72 Skrevet 6. april 2012 Hvorfor har du et behov for å være så forbanna nedlatende? Du hadde egentlig ikke trengt å svare meg, fordi innlegget ditt ene og alene består av å si "jeg er så mye smartere enn deg, lille jente!". Men det var vel nettopp dette du hadde behov for å få ut. Kanskje du skal passe på deg selv, og la meg passe på meg? For nedlatende? Har du hørt uttrykket om å rope i skogen? Du spør da vitterlig om jeg ikke har noen preferanser, og da får du et svar som er deretter. At du slenger på et slikt spørsmål er like nedlatende som du beskylder meg for å være. For jeg regner faktisk med at det ikke var et oppriktig spørsmål, som en følge av at du virkelig tror at det finnes noen der ute som er helt blottet for preferanser. Gjør du vel? Svaret du fikk var en ironisering av spørsmålet. Hadde jeg ment "jeg er smartere enn deg lille jente", så hadde jeg skrevet det. 3
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 6. april 2012 #73 Skrevet 6. april 2012 Hei, Laget en spørrundersøkelse angående preferanser på drømmemann. For å svare kan du sitere innlegget og markere ditt svar med tjukk(bold) skrift. Flere alternativer kan også velges. 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber b) Jobber ikke 7. Bolig 1. Eier egen bolig 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka. 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b.Like litt av det samme som meg selv.c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig 20. Husarneid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. c) En som ikke bryr seg. Flott at du tok deg tid og lykke til i jakten på drømmemannen. Tok bort det som overhodet ikke har ne betydning. Ellers enig med Vampen, egentlig, at det var veldig lite på denne lisat som virkeig skulle avgjøre om en mann er "drømmemannen" 1
Gjest Tidssone Skrevet 6. april 2012 #74 Skrevet 6. april 2012 Den listen er vel muligens lagd av en mann, som har noen tanker om hva som er utslagsgivende for om en mann blir valgt eller ikke? Og herregud. Ja. Selvsagt er han på bærtur. Jeg tilstår at jeg koser meg litt hver gang en _mann_ er på bærtur her inne på _kvinneguiden_. For meg er dette bare enda en "Jeg-skjønner-ikke-hva-kvinner-vil-ha-tråd."
Silfen Skrevet 6. april 2012 #75 Skrevet 6. april 2012 Egentlig blir det vel en "du skjønner ikke at alle ikke tenker som deg"-tråd.
Gjest Survival Skrevet 6. april 2012 #76 Skrevet 6. april 2012 Jeg har funnet drømmemannen da, men har svart basert på det jeg så etter da jeg var singel. De punktene jeg har markert med sort er de punktene jeg godtar, ønsker eller ser etter. 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber b) Jobber ikke 2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole) a) Yrkesfag/fagbrev b) Universitet/høyskole c) Videregående 3. Treningsvaner a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka) b) Trener bra (2-3 ganger i uka) c) Trener ikke 4) Høyde a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176 b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183 c) Høyere. (185 og oppover) 5 Kroppsbyggning a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks) b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+) c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg) d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg) e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg) 6 Hårfarge a) Mørkere enn min egen b) Omtrent like mørk som min egen c) Lysere enn min egen. 7. Bolig 1. Eier egen bolig 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka. 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 10 Alkohol 1. Drikker ikke 2. Drikker mye 3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b.Like litt av det samme som meg selv. c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 13Kroppshår a) Nei, fy. b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen. c) Ja, elsker det 14 Hår på hodet a) Ja, må han ha. b) Nei, liker best blankpolert isse. 15 Sex hyppighet a) Han må klare minst 6 knull i uka. b) 2-4 ganger i uka er fint c) Ikke så ofte.. 16 Penisstørrelse a) Kjempestor (Over 20 cm) b) Over snittet(16-19 cm) c) Gjennomsitt (13-15 cm) d) Under snittet (10-12 cm) e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm) 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 18 Militær a) Bør ha vært i militæret. b) Vil ha en passifist. 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig 20. Husarneid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. c) En som ikke bryr seg.
Gjest Nigiria Skrevet 6. april 2012 #77 Skrevet 6. april 2012 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber b) Jobber ikke 2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole) a) Yrkesfag/fagbrev b) Universitet/høyskole c) Videregående 3. Treningsvaner a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka) b) Trener bra (2-3 ganger i uka) c) Trener ikke 4) Høyde a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176 b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183 c) Høyere. (185 og oppover) 5 Kroppsbyggning a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks) b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+) c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg) d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg) e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg) 6 Hårfarge a) Mørkere enn min egen b) Omtrent like mørk som min egen c) Lysere enn min egen. 7. Bolig 1. Eier egen bolig 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka. 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 10 Alkohol 1. Drikker ikke 2. Drikker mye 3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b.Like litt av det samme som meg selv. c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 13Kroppshår a) Nei, fy. b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen. c) Ja, elsker det 14 Hår på hodet a) Ja, må han ha. b) Nei, liker best blankpolert isse. 15 Sex hyppighet a) Han må klare minst 6 knull i uka. b) 2-4 ganger i uka er fint c) Ikke så ofte.. 16 Penisstørrelse a) Kjempestor (Over 20 cm) b) Over snittet(16-19 cm) c) Gjennomsitt (13-15 cm) d) Under snittet (10-12 cm) e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm) 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig 20. Husarneid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. c) En som ikke bryr seg. Flott at du tok deg tid og lykke til i jakten på drømmemannen.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #78 Skrevet 7. april 2012 1. Arbeidssituasjon. a) Jobber b) Jobber ikke 2. Utdannelse (går utfra at ingen foretrekker en med kun grunnskole) a) Yrkesfag/fagbrev b) Universitet/høyskole c) Videregående 3. Treningsvaner a) Trener veldig mye (mer enn 5 ganger i uka) b) Trener bra (2-3 ganger i uka) c) Trener ikke 4) Høyde a) Under normalt, Lav(Under 180) 160-176 b) Gjennomsnitt. Middels (Ca. 180) 177-183 c) Høyere. (185 og oppover) 5 Kroppsbyggning a) Tynn (typisk 185 og 60 kg feks) b) Feit ( Typisk 185 og 105 kg+) c) Slank, trent (Typisk 185 og (75-80 kg) d) Litt større og trent (Typisk 185 og (85-95 kg) e) Kraftig (Typisk 185 og (95-105 kg) 6 Hårfarge a) Mørkere enn min egen b) Omtrent like mørk som min egen c) Lysere enn min egen. 7. Bolig 1. Eier egen bolig 2. Leier en bopel 3. Snylter på staten eller venner og familie for å bo 8 Økonomi 1. Meget god (600.000+ i året) 2. Normalt,stabil økonomi(250.000-500.000) 3. Stram økonomi, 250.000 og nedover 9. Sosialiseringsgrad og venner 1. Har veldig mange venner og er hele tiden på farten. Sjelden hjemme 2. Har noen venner og noen bekjente, sosial et par ganger i uka. 3) Færre venner og noen bekjente, er sosial en gang i blant et par ggr. i måneden. 4.) Asosial, unngår alt sosialt. 10 Alkohol 1. Drikker ikke 2. Drikker mye 3. Drikker moderat, en gang i uka. En øl til maten feks 11.Fotballintressert a) Ja, må han være. b) Helt greit, ikke noe i mot det. c) Nei,Nei,Nei 12.Musikk a. En sånn som liker alt, uten noe spesiell smak. b.Like litt av det samme som meg selv. c. Liker noe helt forskjellig fra meg. d. Ikke så glad i musikk. e. Supermusikalsk og interesse nr.1. 13Kroppshår a) Nei, fy. b) Litt går fint, men ikke for mye feks på ryggen. c) Ja, elsker det 14 Hår på hodet a) Ja, må han ha. b) Nei, liker best blankpolert isse. 15 Sex hyppighet a) Han må klare minst 6 knull i uka. b) 2-4 ganger i uka er fint c) Ikke så ofte.. 16 Penisstørrelse a) Kjempestor (Over 20 cm) b) Over snittet(16-19 cm) c) Gjennomsitt (13-15 cm) d) Under snittet (10-12 cm) e) Mikropenis (Mindre enn 10 cm) 17Reiselyst a) Elsker å reise, tar seg friår for å reise o.l. b) Moderat reiselyst, reiser når det er ferie og noen weekends. Reiser ofte bort i helgene. c) Noe reiselyst. Hovedsaklig 1-2 ganger i året på lengre turer og noen få weekends. Liker seg best hjemme i helga. d) Liten reiselyst. Liker seg hjemme. 18 Militær a) Bør ha vært i militæret. b) Vil ha en passifist. 19 Yrke a) Mannsdominert praktisk yrke (Håndtverker,ingeniør,politi etc.) b) Kvinnedominert yrke (omsorg, teoretisk(psykologi,økonomi) etc.) c) Likgyldig 20. Husarneid og ryddighet a). En perfeksjonist som alltid har det prikkfritt. Støv på hjerne b) En som har det greit rent. c) En som ikke bryr seg.
Silfen Skrevet 7. april 2012 #79 Skrevet 7. april 2012 Men om man tar bort det helt ekstreme Som man til dels gjør med denne listen. Det er jo tross alt ikke opp til deg å bestemme hva som er ekstremt for andre. For min del så er det mye på listen som ikke spiller noen rolle, men tre ting har jeg nevnt som i teorien ville blitt deal breakers hadde noe sånt vært aktuelt. Dette fordi jeg kjenner meg selv og vet hva som ikke ville fungert.
Gjest Vampen Skrevet 7. april 2012 #80 Skrevet 7. april 2012 Som man til dels gjør med denne listen. Det er jo tross alt ikke opp til deg å bestemme hva som er ekstremt for andre. For min del så er det mye på listen som ikke spiller noen rolle, men tre ting har jeg nevnt som i teorien ville blitt deal breakers hadde noe sånt vært aktuelt. Dette fordi jeg kjenner meg selv og vet hva som ikke ville fungert. Jeg har da heller ikke prøvd å bestemme hva som er ekstremt for deg eller andre. Jeg skrev innledningsvis at ikke noe på denne listen er avgjørende for om JEG liker en mann eller ikke, noe Steinar tolket som at jeg bygger samliv utelukkende på forelskelse, også var bøtteballetten i gang. Men jeg nøyer meg med å argumentere for meg og mitt syn, og det er også det jeg har gjort. Om du vil velge bort menn som liker fotball, så skal du da virkelig få lov til det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå