Gå til innhold

Hva gjorde daten din "feil"?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nja, han holdt foredrag om Napoleon, belærende og som om jeg var dum som et brød, helt til jeg gav ham en haug med relevante datoer og fakta om Napoleonskrigene. Skjelte ut serveringspersonalet, gav 50 øre i tips, syns jeg brukte for store øredobber, og gav meg en opplæring i hvorfor det ikke er viktig med kjemi når man er over 30.

Kan virkelig ikke skjønne hvorfor du ikke ga ham en sjanse til? Tenk på hvilket lykkelig ekteskap dere kunne fått? :skratte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan virkelig ikke skjønne hvorfor du ikke ga ham en sjanse til? Tenk på hvilket lykkelig ekteskap dere kunne fått? :skratte:

Mhm, kunne diskutert Napoleon i steden for å ha sex.. :fnise:

Skrevet

Har opplevd det samme som flere her; At daten ikke gjør noe for å holde i gang samtalen, og ganske enkelt virker som en kjedelig person

AnonymBruker
Skrevet

1. Han plukket seg i nesen.

2. Han smattet høyt og rapte.

3. Jeg var nervøs og av og til lo jeg litt nervøst. Da svarte han med å etterligne latteren min på en hånlig måte. PSYCHO!

Skrevet

han nynnet når han spiste :fy_fy:

Hahaha, det gjør jeg også. Og nylig la jeg merke til at søsteren min også gjør det. Jeg gjør det bare når det er kvalitetsmat altså.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hehehehe, jeg kunne jo ikke bare gå da. følte jeg måtte gjennomføre daten. jaja, da har jeg opplevd det også :)

drømte du det etter å ha lest det eller? hehehe.

det værste var vel at jeg drømte det før jeg leste det...men jeg har prata litt med en kar på nettet å plutselig ble jeg så bekymret for han skulle være så lav,men han er heldigvis ikke det;P

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, det gjør jeg også. Og nylig la jeg merke til at søsteren min også gjør det. Jeg gjør det bare når det er kvalitetsmat altså.

kansje det var et komplement til matlagingen min?

men uansett jeg ble så irritert at jeg ikke klarte å nyte maten :gjeiper:

Skrevet (endret)

Mistenkte at jeg var kriminell og at jeg hadde tilknytning til en mafia-lignende gjeng. :skratte:

Endret av Pene sko...
Skrevet

Jeg er faktisk veldig treig med å svare på meldinger uten at det har noe å si for interessenivået mitt for jenta, så det er ikke nødvendigvis sant. Noen er bare litt surrete! :gjeiper:

:jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...