Gå til innhold

Hva gjorde daten din "feil"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kronisk treg med å svare på meldinger. Typisk 12-48 timer. Er det et triks mange bruker? Playing hard to get?

Jeg liker av og til å ikke virke for ivrig ja, men hvis jeg er ekstremt treig er det nok også sannsynligvis fordi jeg faktisk ikke er dønn interessert (men interessert nok til å svare), men litt redd for å bli oppfttet som veldig interessert.

Videoannonse
Annonse
Gjest Passing by
Skrevet

Han gjorde ingenting feil egentlig, det var bare kjemien som manglet da vi traff hverandre live. Vi prates fortsatt pr. mail men nå kun som venner.

AnonymBruker
Skrevet

Kronisk treg med å svare på meldinger. Typisk 12-48 timer. Er det et triks mange bruker? Playing hard to get?

Det spørs hvilken type meldinger du mener. Om du mener sms, så er 12-48 timer såpass mye at man virker lite interessert. Om det derimot er på nett (typisk nettdatingside), så går det ofte et døgn før jeg svarer, rett og slett fordi jeg ikke har fancy telefon som jeg kan surfe med, og dermed ikke får logget meg på sånn annet enn på kveldene.

Forøvrig avlyste jeg en date med en fyr fra nettdating nettopp fordi han ble sur fordi jeg ikke hadde svart. Jeg fikk logget meg på og lest meldingen, men så hadde jeg ikke tid til å svare akkurat da. Så når jeg fikk logget meg på igjen et par timer senere for å svare hadde han sendt meg en kjempesur melding om at han så jeg hadde lest og "ikke giddet svare", og ordet "drittkjerring" ble tatt i bruk.

Skrevet

Nei, da er de ikke så interessert.

Jeg er faktisk veldig treig med å svare på meldinger uten at det har noe å si for interessenivået mitt for jenta, så det er ikke nødvendigvis sant. Noen er bare litt surrete! :gjeiper:

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Daten før den forrige daten sa noe sånn som "Jeg vet jo at du er sånn og sånn, og det er noe vi kommer til å måtte ta opp."

Endret av Maruwan
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun ville ikke ligge med meg på første date. :frown:

Fy faen for ei drittkjerring

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man bør ikke svare for raskt, og ikke for tidlig. For raske svar eller for trege svar, så forsvinner fort interessen. Selv om man er veldig interessert og har lyst til å svare, så bør man forsøke å variere responstiden fra 15 minutter til fire timer.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Man bør ikke svare for raskt, og ikke for tidlig. For raske svar eller for trege svar, så forsvinner fort interessen. Selv om man er veldig interessert og har lyst til å svare, så bør man forsøke å variere responstiden fra 15 minutter til fire timer.

:skratte: den daten høres kjedelig ut.

men skjønte nå at du mente sms

• Liker 6
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Det er tull. Jeg foretrekker de som svarer så fort de kan selv om det kun tar 1 min å vente på svar. Da føler jeg han tør å vise interesse, noe jeg ser på som positivt. Aksepterer sene svar også, da man av og til er opptatt eller må tenke ut et bra svar.

• Liker 1
Gjest Jim Jones
Skrevet

Tror største tabben mine dater har gjort er å møte opp...

• Liker 1
Skrevet

Fy faen for ei drittkjerring

Jeg vet! Går ikke i den fella der igjen for å si det sånn... :flau:

• Liker 1
Skrevet

Vært veldig lite drama på datene. En gang havnet jeg og daten på bord ved siden av et annet par på date, hvor hun jeg var på date med hadde datet han i paret ved siden av for noen uker siden..

En kompis hadde med ei hjem etter første date. Hun ble hentet av venninna dagen etter. Viste seg at venninna hadde også vært hos kompisen min en gang tidligere..

Norge er et lite land.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Way to much mas.

:haar:

Endret av Cuddlegirl
Skrevet

Han var utrolig "tung" å kommunisere med! Vanskelig å forklare, men selv for meg - som er svært så sosial og pratsom - var han utrolig vanskelig å ha en samtale med.

Skrevet

Han var alt for "streit". Gikk i dress, tok jakken min, skulle skåle med den alt for dyre vinen i tide og utide. For meg ble det alt for lite casual og veldig stivt. I tillegg så brukte han litt for mye tid til å briefe med alle kjendisvennene sine, siden han er en liten minikjendis innenfor norsk politikk.

Neitakk til sosser - for min del. En pengekåt jente hadde garantert likt han.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute en gang med en fyr fra sukker. Han la ut i det vide og brede om sitt politiske synspunkt, som blant annet innebar anarki og total frihet for individet. Han snakket om et manifest han hadde skrevet, noe som rett etter 22 juli ikke akkurat ga meg så positive vibber. Det føltes mer som et vervemøte til en ekstremistisk bevegelse enn en date, jeg fikk til og med brosjyre for foreningen hans... Der sto det fulle navnet hans, han hadde brukt mellomnavnet sitt til meg. Jeg googlet da jeg kom hjem, og fant blant annet ut at han også hadde løyet på alderen med 5 år... Og hadde skrevet masse tvilsomme artikler på nettet. Så det ble med den ene gangen.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

- en dverg som utga seg for å være høy

:skratte: jeg dør av latter! jeg drømte at det skjedde meg i natt hadde snudd rimelig fort i døra om det skjedde:P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En ting som bør nevnes her er den berømte mobiltelefonen. Det finnes menn (sikkert også kvinner) som sitter konstant og fikler med mobilen under hele daten, svarer på meldinger, tar samtaler osv, osv. Og de skjønner overhodet ikke hvorfor man er mindre imponert etterpå. Var på kafe med en sånn en gang, etter at han hadde vært i telefonen halve daten skrudde jeg på igjen lyden på min mobil. Da den til slutt ringte, tok jeg den og svarte kjapt at jeg må ringe senere for jeg er på kafe med en venn. Tok daten hintet? Langt ifra :)

har opplevd det selv.og når daten var ferdig sa jeg at det blir uaktuelt med flere møter.da skjønte han ikke hvorfor,for vi hadde jo hatt det så hyggelig å han likte meg såååå godt...

Gjest Nuppdupp
Skrevet

:skratte: jeg dør av latter! jeg drømte at det skjedde meg i natt hadde snudd rimelig fort i døra om det skjedde:P

hehehehe, jeg kunne jo ikke bare gå da. følte jeg måtte gjennomføre daten. jaja, da har jeg opplevd det også :)

drømte du det etter å ha lest det eller? hehehe.

• Liker 1
Skrevet

Nja, han holdt foredrag om Napoleon, belærende og som om jeg var dum som et brød, helt til jeg gav ham en haug med relevante datoer og fakta om Napoleonskrigene. Skjelte ut serveringspersonalet, gav 50 øre i tips, syns jeg brukte for store øredobber, og gav meg en opplæring i hvorfor det ikke er viktig med kjemi når man er over 30.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...