Gå til innhold

Hva gjorde daten din "feil"?

Fremhevede innlegg

Gjest _Blomsten_
Skrevet

En fyr jeg datet én eneste gang var så klengete at jeg fikk helt klaus. Møtte fyren på nettet, sendte litt meldinger, og avtalte å møtes et par dager senere. Han fikk mobilnr mitt, og det var jo tabben. Fikk melding flere ganger om dagen av typen "x timer igjen!! :D Gleder meg!!! :D". Da vi møttes ville han avtale flere nye dater der og da, han ville omtrent legge planer sammen for resten av måneden. Og i dagene etterpå fulgte det ørten meldinger daglig om hvor kjekt det hadde vært, hvor mye han gledet seg til å se meg igjen, osv. Irriterende og innpåslitent.

Under forutsetning av at jeg liker fyren synes jeg sånt bare er koselig jeg.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Under forutsetning av at jeg liker fyren synes jeg sånt bare er koselig jeg.

det kan bli litt voldsomt da.. "to time igjen :D:D:D:D::DD", "en time igjen :D:D:D::DD" , "en halvtime igjen :D:D:D:D" , "15 min igjen :D:D:D:D" :ler:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg har forstått det så pleier PUA folk ofte å "negge" (si negative ting) for å jekke jenta ned, og det er ikke helt i deres stil å komme med komplimenter.

Bare et tips, hvis du vil avsløre fremtidige PUAer hehe ;)

Jeg fått et par venninner til å lese PUA, og de sier at det er mye i de greiene der altså.

AnonymBruker
Skrevet

Har vurdert å avvise ei som tok alle telefonene hun mottok under daten. Ellers virket hun perfekt, men det burde kanskje alene være nok til å ikke ta kontakt igjen?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun hintet om å dra hjem til henne og ha sex.

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg datet én eneste gang var så klengete at jeg fikk helt klaus. Møtte fyren på nettet, sendte litt meldinger, og avtalte å møtes et par dager senere. Han fikk mobilnr mitt, og det var jo tabben. Fikk melding flere ganger om dagen av typen "x timer igjen!! :D Gleder meg!!! :D". Da vi møttes ville han avtale flere nye dater der og da, han ville omtrent legge planer sammen for resten av måneden. Og i dagene etterpå fulgte det ørten meldinger daglig om hvor kjekt det hadde vært, hvor mye han gledet seg til å se meg igjen, osv. Irriterende og innpåslitent.

Ifølge PUA er kunsten å ikke vise hvor interessert man er. Gjerne spille litt uinteressert og likegyldig slik at jenta går rundt og lurer.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

jeg avviste ei jente fordi hun ga meg en blomst. EN BLOMST?! hva skal jeg med en blomst? for ei drittkjerring!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

- en gold digger

Mann???

Så du er rik?

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Hun hintet om å dra hjem til henne og ha sex.

Næmmen fysj, da!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Næmmen fysj, da!

Hehe, ikke alle som ønsker å pule første date ;)

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Mann???

Så du er rik?

du glemte: " :romeo: når skal vi på date? "

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet
:skratte: sær humor.. nei, nå går jeg. men det var morsomt
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du glemte: " :romeo: når skal vi på date? "

Hehe, jeg er ikke gold digger ;) Forventer å dele utgiftene. Men ja, hva med en date?

• Liker 2
Gjest _Blomsten_
Skrevet

det kan bli litt voldsomt da.. "to time igjen :D:D:D:D::DD", "en time igjen :D:D:D::DD" , "en halvtime igjen :D:D:D:D" , "15 min igjen :D:D:D:D" :ler:

Ja, men jeg liker det litt voldsomt. Er en rastløse sjel, så hver gang jeg har noe på gang blir jeg så gira :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun beskylde meg for å være gjerrig (til tross for at jeg hadde spandert det meste av kvelden inntil da).

Hun samme viste dårlig oppførsel ovenfor andre rundt oss og noen venner av meg.

For mange meldinger (ei annen dame for lenge siden). Ja, det er lov å være frempå å vise interesse, men ikke 5 i timen samt også lure på hvorfor jeg ikke alltid kan svare innen to minutter.

Hadde ikke forståelse for at jeg skulle lese til eksamen.

Lite interesse for å finne på noe selv. Om det skyldtes at hun kanskje ikke var så interessert kan jo tenkes, men veldig kjedelig med de som ikke greier å finne på noe selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kronisk treg med å svare på meldinger. Typisk 12-48 timer. Er det et triks mange bruker? Playing hard to get?

AnonymBruker
Skrevet

Kronisk treg med å svare på meldinger. Typisk 12-48 timer. Er det et triks mange bruker? Playing hard to get?

Hvertfall inntrykk av at det er en del kvinner som bruker det. Problemet er at jo at de ikke alltid skjønner hvordan det kan oppfattes, for tafatthet er jo sjelden attraktivt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da er de ikke så interessert.

• Liker 2
Skrevet

Hva har daten din gjort "feil"? Hvorfor ville du takket nei til en date nr 2?

Hun ville ikke ligge med meg på første date. :frown:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr gjennom et nettsted, og syntes det i seg selv var småkleint. Han kom til min by og vi var på restaurant, og så satte han i gang med å prate høyt og lenge om priser, avtaleperioder og forskjellige typer medlemsskap på denne date-nettsiden. Skikkelig høyt, mens jeg gjorde meg så usynlig som mulig og angret dypt på hele greia.

Da han omsider var ferdig med dette emnet pratet han henrykt om at byen min hadde Black Design-butikk, og om alt det fine han hadde handlet der.

Iallefall, fyren reiste hjem med masse matchende duker og te-lys, og vi møttes aldri igjen. Like greit, siden han hadde igjen to måneder på medlemskapet sitt.. :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...