Gå til innhold

Hva gjorde daten din "feil"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva har daten din gjort "feil"? Hvorfor ville du takket nei til en date nr 2?

Jeg var på date på fredag. Hvorfor jeg ikke vil date fyren igjen:

1. Han var aaalt for ivrig på komplimentene. Det virket som han hadde forlest seg på PUA bøker. Det bare haglet litt sånn "innebygde" komplimenter. Det virket sleipt og manipulerende, det ble bare alt for, alt for mye. Det er koselig og sjarmerende med noen få komplimenter, men når han knapt kan si en setning uten å skryte noe ved meg opp i skyene blir det bare dumt. Spesielt når det er så overdrevet i tillegg. Jeg vet utmerket godt at jeg ikke er supermodellpen, og at jeg neppe kommer til å få en nobelpris i fysikk med det første.Det føltes som om han prøvde manipulere meg. Ekkelt.

2. Han snakket om for "dype" ting sånn rett på. Han gikk rett på politikk og religion, og nærmest grillet meg om mine politiske synspunkt. Han var nesten aggressiv på å skulle ha meg til å forsvare og argumentere for mine meninger (og så komme med masse oppblåse komplimenter om hvor klok, velformulert, interessant, osv jeg var...). Han la også ut i det vide og brede om sine egne meninger, som forøvrig var litt vel ekstreme for meg. Det ble bare for "ukoselig" for et første møte. Og også litt kjedelig...

3. Han skulle snakke for mye om følelser, og "hvor går vi herfra da"? Alt for tidlig. I tillegg til at han var litt vel pushy med å skulle møte meg igjen. Alt om "vi kan jo ta en tur på til Paris sammen i sommer", "vi kan jo gå tur i marka i morgen", osv osv.

4. Igjen med manipuleringen: han lot som om han delte mine interesser, mens det var klart at han ikke gjorde dette i det hele tatt. Han oiet seg over hvor utrolig det var å ha funnet en som var så uuutrooolig lik ham selv. Mens det kom klart frem at han ikke hadde peiling på noe som helst av mine hovedinteresser. Men han fremstilte det nærmest som om vi var tvillingsjeler fordi han hadde hørt om et av bandene jeg likte...

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

han nynnet når han spiste :fy_fy:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, høres ut som et par menn jeg har truffet. Tror kanskje de har datet så mye at de har skaffet seg en sånn teknikk, de gjør alt riktig, byr på seg selv osv, men det er lett gjennomskubart fordi det virker så innstudert.

Jeg skjønner at man blir lei når man har datet lenge og kan ha behov for et sånt "program", men å treffe noen som ikke virker genuine og ikke avslappet i det hele tatt, er ikke så interessant. Tipper også de selv mener de er perfekte og gjør alt riktig og derfor er veldig bitre over at de de møter skygger banen.

Gjest "gjest"
Skrevet

Det var ingen kjemi der, ellers veldig grei gutt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på date hjemme hos ham. (han har vært "bekjent" i 10 år, så visste godt at han ikke var farlig selvom vi knapt hadde vekslet et ord). Mens han lager siste touch på maten spør hvor toalettet er. Ned gangen, andre dør til høyre. Ok.

Jeg var ferdig på badet, gikk ut igjen og inn der vi skulle spise. Ingen mann :klo: Jeg sier navnet hans, og hører "fuglekvitter" fra et annet rom :klo:

Jeg går dit etter enda mer merkelig kvitring. Der ligger han da, naken, med en røykpakke (Prince) over snabben, og smiler til meg mens han sier "Vil du se prinsen min HØHØ"

Jeg aner ikke hvordan han fikk av seg klærne så fort, og jeg aner heller ikke hva som egentlig foregikk i hodet hans i og med at jeg bare lo litt (av skrekkblandet fryd), og sa jeg hadde glemt en avtale og kom meg ut.

Det er noe av det kleineste jeg har vært med på :hoho:

• Liker 34
AnonymBruker
Skrevet

Han var alt for sjenert. Han turde ikke se på meg nesten, bare satt og stirret ned på hendene sine. Han svarte med så få ord som overhodet mulig, og stammet og mumlet så det var veldig vanskelig å skjønne hva han sa. Jeg måtte dra hele samtalen, og det var skikkelig slitsomt siden han ikke på noen måte hjalp til. Det var litt snodig, siden det var han som ville treffes i utgangspunktet, og han virket ikke sjenert på nettet. Det enda snodigere var at han etterpå sendte masse meldinger om hvor kjekt og koselig det hadde vært, og var veldig ivrig på å treffe meg igjen, helt samme uken. Neitakk...

En annen var kjempehyggelig mot meg, men var frekk og nedlatende mot servitøren og de andre ansatte på kafeen. Lite sjarmerende.

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Var ikke noe galt med han, jeg bare følte vi ikke hadde den rette kjemien.

Skrevet

Jeg var på date hjemme hos ham. (han har vært "bekjent" i 10 år, så visste godt at han ikke var farlig selvom vi knapt hadde vekslet et ord). Mens han lager siste touch på maten spør hvor toalettet er. Ned gangen, andre dør til høyre. Ok.

Jeg var ferdig på badet, gikk ut igjen og inn der vi skulle spise. Ingen mann :klo: Jeg sier navnet hans, og hører "fuglekvitter" fra et annet rom :klo:

Jeg går dit etter enda mer merkelig kvitring. Der ligger han da, naken, med en røykpakke (Prince) over snabben, og smiler til meg mens han sier "Vil du se prinsen min HØHØ"

Jeg aner ikke hvordan han fikk av seg klærne så fort, og jeg aner heller ikke hva som egentlig foregikk i hodet hans i og med at jeg bare lo litt (av skrekkblandet fryd), og sa jeg hadde glemt en avtale og kom meg ut.

Det er noe av det kleineste jeg har vært med på :hoho:

:skratte: Å hjælp!

Gjest Bandit
Skrevet

Nå er det vel kun et par ganger jeg har bestemt meg for å ikke gi ei dame en sjanse til. Da har det vært rett og slett motbydelig oppførsel, som har sørget for retretten. Sånn som hun ene som avviste en stakkar som kom bort til henne på puben vi var på. Hun regelrett mobbet stakkaren, var drittsur på ham, og mente soleklart at hun var flere divisjoner over ham. Da gjorde jeg kort prosess.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det virket som han hadde forlest seg på PUA bøker.

Slik jeg har forstått det så pleier PUA folk ofte å "negge" (si negative ting) for å jekke jenta ned, og det er ikke helt i deres stil å komme med komplimenter.

Bare et tips, hvis du vil avsløre fremtidige PUAer hehe ;)

AnonymBruker
Skrevet

Dette var mer som en dobbeltdate på en hytte ved stranden. Jeg og min venninne satt på stranda, og hennes kjæreste og han som var "tiltenkt" meg kastet alle klær og stormet ut i vannet. Da hadde det gått ca 15 sek siden vi ble introdusert for hverandre. Han skjønte ikke hvorfor jeg forlot stedet og avviste hans senere forsøk på å få til middagsdate. For mye informasjon, så alt for, alt for tidlig. En kar med null hemninger passer like lite for meg som det motsatte sannsynligvis ville passet for ham.

Gjest Nuppdupp
Skrevet

- var ikke tiltrukket.

- en begynte å snakke som en tenåring. "lissom" etter nesten hvert ord

- en gold digger

- en var så frekk at halvparten kunne vært nok.

- en dverg som utga seg for å være høy

- en narkoman

hehehe. har blitt avvist jeg også :) men sånn er livet :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være hvis han viser at vi er på totalt forskjellige planeter når det gjelder interesser. Om han feks synes at gokart, paintball og bowling er supre aktiviteter på en date. Eller hvis han virker for umoden, eller begynner å prøve seg på sex fra første stund. Men det verste er nesten de som man virkelig har det hyggelig med, og som viser seg i ettertid at kun har spilt skuespill og baksnakker deg bak din rygg. Samtidig som de fortsetter å smigre og smiske. Det er creepy, da er det bedre med de som ikke gjør noe forsøk på å skjule at de er slasker.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

han nynnet når han spiste :fy_fy:

for en drittsekk!!!!!!!!!! :rasende:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

En ting som bør nevnes her er den berømte mobiltelefonen. Det finnes menn (sikkert også kvinner) som sitter konstant og fikler med mobilen under hele daten, svarer på meldinger, tar samtaler osv, osv. Og de skjønner overhodet ikke hvorfor man er mindre imponert etterpå. Var på kafe med en sånn en gang, etter at han hadde vært i telefonen halve daten skrudde jeg på igjen lyden på min mobil. Da den til slutt ringte, tok jeg den og svarte kjapt at jeg må ringe senere for jeg er på kafe med en venn. Tok daten hintet? Langt ifra :)

AnonymBruker
Skrevet

En annen var kjempehyggelig mot meg, men var frekk og nedlatende mot servitøren og de andre ansatte på kafeen. Lite sjarmerende.

Tja, jeg har vært borti en som flørtet hemningsløst med servitrisen. Ikke spesielt imponerende det heller :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg innser nå at daten jeg var på og var på en gang til faktisk var ganske veldig bra (selv om jeg først trodde at det bare var hyggelig og ikke noe mer:D)

AnonymBruker
Skrevet

En fyr jeg datet én eneste gang var så klengete at jeg fikk helt klaus. Møtte fyren på nettet, sendte litt meldinger, og avtalte å møtes et par dager senere. Han fikk mobilnr mitt, og det var jo tabben. Fikk melding flere ganger om dagen av typen "x timer igjen!! :D Gleder meg!!! :D". Da vi møttes ville han avtale flere nye dater der og da, han ville omtrent legge planer sammen for resten av måneden. Og i dagene etterpå fulgte det ørten meldinger daglig om hvor kjekt det hadde vært, hvor mye han gledet seg til å se meg igjen, osv. Irriterende og innpåslitent.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun gjorde ingenting feil, men det var ikke like god kjemi som med de andre datene. Derfor kontaktet jeg henne ikke igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på date på fredag. Hvorfor jeg ikke vil date fyren igjen:

1. Han var aaalt for ivrig på komplimentene. Det virket som han hadde forlest seg på PUA bøker. Det bare haglet litt sånn "innebygde" komplimenter. Det virket sleipt og manipulerende, det ble bare alt for, alt for mye. Det er koselig og sjarmerende med noen få komplimenter, men når han knapt kan si en setning uten å skryte noe ved meg opp i skyene blir det bare dumt. Spesielt når det er så overdrevet i tillegg. Jeg vet utmerket godt at jeg ikke er supermodellpen, og at jeg neppe kommer til å få en nobelpris i fysikk med det første.Det føltes som om han prøvde manipulere meg. Ekkelt.

2. Han snakket om for "dype" ting sånn rett på. Han gikk rett på politikk og religion, og nærmest grillet meg om mine politiske synspunkt. Han var nesten aggressiv på å skulle ha meg til å forsvare og argumentere for mine meninger (og så komme med masse oppblåse komplimenter om hvor klok, velformulert, interessant, osv jeg var...). Han la også ut i det vide og brede om sine egne meninger, som forøvrig var litt vel ekstreme for meg. Det ble bare for "ukoselig" for et første møte. Og også litt kjedelig...

3. Han skulle snakke for mye om følelser, og "hvor går vi herfra da"? Alt for tidlig. I tillegg til at han var litt vel pushy med å skulle møte meg igjen. Alt om "vi kan jo ta en tur på til Paris sammen i sommer", "vi kan jo gå tur i marka i morgen", osv osv.

4. Igjen med manipuleringen: han lot som om han delte mine interesser, mens det var klart at han ikke gjorde dette i det hele tatt. Han oiet seg over hvor utrolig det var å ha funnet en som var så uuutrooolig lik ham selv. Mens det kom klart frem at han ikke hadde peiling på noe som helst av mine hovedinteresser. Men han fremstilte det nærmest som om vi var tvillingsjeler fordi han hadde hørt om et av bandene jeg likte...

Hørtes ut som en falsk fyr. Skulle truffet meg i stedet, du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...