Gå til innhold

Har jeg for tykke lår til å gå sånn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min lenke ?

Skal i bursdag idag, og har virkelig ikke noe å ha på meg. Fant dette skjørtet innerst i garderoben ubrukt. På bildet ser det forresten ut som det er skikkelig kort, men det er ikke så kort som det ser ut som. Men så er det disse lårene da.....Jeg går aldri i skjørt pga dem, men i dag fikk jeg lyst til å gå i skjørt for anledningen... men ja, ser det veldig ille ut å gå i slikt skjørt når man har ganske svære lår?:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Kalia

Var litt vanskelig å se på det bilde der om du kan gå slik eller ikke siden man så så lite av deg :)

Men etter bilde å dømme så hadde du da ikke noen "svære lår" i det hele tatt? Tror det skal gå helt fint å gå med skjørt for deg! hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leopard

Jeg lurer på hva du vil definere som tynne lår siden du tror at du har svære?

Du har absolutt ikke fete lår og du kan fint gå i det skjørtet uten å uroe deg.

Endret av Leopard
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt med lårene dine, men om du seriøst mener de er tykke er det muligens noe galt med hodet ditt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da fine, slanke og helt normale lår! Trodde du skulle ha sånn biggest loser-lår jeg nå. Du er jo slank og fin! Du burde absolutt gå i skjørt, det var kjempefint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må dere seriøst slutte å lese denne Fotballfrue-bloggen!

Du ser slank og flott ut!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Takk for svar, tror jeg ender opp med å gå i skjørt:) Litt skremmende. Det blir i så fall første gang på rundt fem år(!) Jeg har alltid hatt komplekser for lårene mine, derfor jeg lurte. Da jeg var tenåring fikk jeg høre at jeg hadde store lår og at underkroppen min lignet på en ku. Slike kommentarer gjør noe med en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du har IKKE tykke lår i det hele tatt!!

Det skjørtet passer deg helt pefekt. Kjempefint antrekk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet sånt setter seg. Jeg fikk høre på hele ungdomsskolen at jeg var stygg, og det var vel ikke før jeg var 23 eller noe at jeg skjønte at de tok helt feil. Du har slanke lår, og folk sier alt mulig idiotisk tull bare for å såre.

De tenker ikke engang på hva det er de sier, for de vil si noe slemt, samme hva det er.

Syns du burde gå i skjørt oftere! :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jim Jones

Er det DINE lår det er bilde av? I såfall vil jeg anbbefale deg en tur til psykolog for å få behandlet vrangforestillingene du har om kroppen din.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo si du har slankere ben enn gjennomsnittet.

Jeg har større enn deg, og jeg får stadig komplimenter for slanke ben.

Noen synes også de er tynne, så her er det ingen tvil om at du har vrangforestillinger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...