Gå til innhold

Løsningen på sokkemysteriet? (egen teori)


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Sokker forsvinner fra vaskemaskinen. Dette er allmennkunnskap.

Min teori er at noen ganger sentrifugerer vaskemaskinen så fort at enkelte "svake" sokker går over i en parallell dimensjon. Med andre ord finnes det en parallell dimensjon med milliarder av enslige sokker!

Noen flere teorier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Seinfelds versjon om at sokkene stikker av selv. Når vaskingen er ferdig og du åpner døren for å henge opp klærne, klemmer de seg inntil veggen i vaskemaskinen og venter på at du skal se en annen vei før de smyger seg ut. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein Sunde har jo en verson om at vaskemaskinen spiser sokker. Jeg heller litt mot den jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Ærlig talt!

Har dere ikke hørt om det lille, men sultne sokkemonsteret?

Det grønne som liker illeluktende sokker?

Faktum er at det elver i skittentøyskurven og på soveromsgolvet. Sokkene forsvinner FØR de kommer så langt som til vaskemaskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gikk på folkehøgskole for noen år siden fant vi svaret på sokkemysteriet siste skoledag da en av lærerne kom med en haug med 78 enslige sokker som han den dagen hadde funnet i kroker og kriker på vaskerommet på gutteinternatet...

Hos oss var det altså der de gjemte seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt!

Har dere ikke hørt om det lille, men sultne sokkemonsteret?

Det grønne som liker illeluktende sokker?

Faktum er at det elver i skittentøyskurven og på soveromsgolvet. Sokkene forsvinner FØR de kommer så langt som til vaskemaskinen.

Jeg støtter teorien om sokkemonsteret, men hos oss bos monsteret INNI vaskemaskinen, det er jeg ganske sikker på.

HATER single sokker!

Har en kurv full av single sokker, som jeg sorterer sammen fra tid til annen (går under betegnelsen 'sokk og singelliv' :ler: ). Av og til kapitulerer jeg og hiver alt i kurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sokker forsvinner fra vaskemaskinen. Dette er allmennkunnskap.

Min teori er at noen ganger sentrifugerer vaskemaskinen så fort at enkelte "svake" sokker går over i en parallell dimensjon. Med andre ord finnes det en parallell dimensjon med milliarder av enslige sokker!

:ler:

Jeg er svak for teorier om parallelluniverser, og bestemmer meg herved fra å fravike min egen, kjedelige teori og støtte Johannas.

(Min tidligere teori var forøvrig at partnerne til single.sokkene som regel befinner seg i hjørnene av dynetrekk og lignende)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å tro på logiske forklaringer.

Kanskje litt kjedelig denne teorien min, men her i huset forsvinner sokker fordi min kjære tar dem av seg på vei inn og ut at diverse rom.

Noen ligger under (eller i) sofaen, andre finner jeg stadig igjen mellom madrassene i senga, under senga og i diverse hjørner.

Mennesklig svikt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sokker er enten på beina, i skuffen sin, i skittentøyet eller i vaskemaskina de. Og når det blir hull i den ene, så kaster jeg den.

Det flyter som regel over av rot her hjemme, men sokkene mine har jeg kustus på. :ler:

(Dessuten kjøper jeg ofte samme type sokker hele tiden. Derfor merker jeg ikke om den ene blir borte, for det er som regel flere som passer sammen :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk sett sokkemonsteret som bor inni maskina...og det verste..han liker aller best de dyreste sokkene...gamle tennissokker liker han slett ikke.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal begynne å kjøpe bare helt svarte sokker jeg, tenker jeg.

Så har jeg tatt innersvingen på sokkemonsteret.

Mye greiere enn å ha 4 single sokker som ikke passer sammen med noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hulderjenta

Jeg tror ikke vaskemaskinen kan ta hele skylden alene. Tror det bor en ond ånd i skittentøyskurven, jeg. Tror den samarbeider med vaskemaskinen om å på en eller annen måte spise/fjerne/gjemme sokker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...