Gå til innhold

Hvorfor gjør han sånn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg har blitt kjent med en som familien min egentlig kjenner til hans familie..Vi har fått kontakt (potensiale kjærester)i det siste og ringt hverandre ofte...For tre dager siden ringte han meg og jeg rakk ikke å ta telefonen..Så sendte jeg han mld om at jeg ikke rakk den og ringte opp..Siden har jeg ikke hørt noe fra han og jeg har ringt og sendt mld...Moren hans ringte istad og fortalte at han og hans venner skal ha grillparty imorgen...Så han er ikke opptatt og hvorfor svarer han meg ikke? Hvorfor gjør han sånt mot meg når han vet at jeg har det egentlig ikke så greit i det siste ...Og han er såpass voksen at han kan da si ifra om han ikke vil ha kontakt med meg...han er tross alt 40 år!! _Verste at jeg begynner å bli glad i han!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare besøke ham da?

Det er et stadig problem med disse mobilene. Folk forventer at alle skal være tilgjengelige nå straks og blir fornærmet eller bekymret om man ikke svarer innen minutter.

Nei, snakk med ham ansikt til ansikt. Og kan du ikke besøke ham pga avstand får du vente til han tar kontakt. Sannsynligvis er det ingenting galt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Hva ler du av?

Det har godt snart ei uke og han svarer eller ikke tar kontakt, mens moren påstår han er så glad for at han funnet meg! Det er vanskelig tid for meg og han er ganske så oppegående..Men mot meg akkurat føler jeg han går rundt grøten..Han er en person alle er glad i og selv er han ganske så kresen når det gjelder jenter og forhold...Men fra starten av sa jeg til han at han må si ifra om han ikke føler for meg!

Han bor langt unna, så venter på at han tar kontakt! Bare at jeg savner han så fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit å bare glemme ham? Hvis dette er måten han kommuniserer på, er det vel garantert at det blir mye frustrasjon fremover?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit å bare glemme ham? Hvis dette er måten han kommuniserer på, er det vel garantert at det blir mye frustrasjon fremover?

Du sier noe der. Kanskje jeg burde det. Føler meg så dum og naiv.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...