Gå til innhold

Er dette mye muskler til å være jente?


Celestia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ingen muskler, jeg? :klo:

Ser bare armer som holder et kamera, og begynnelsen på puppene. Virker ikke spesielt muskuløs, men mulig bildet ikke viser det.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte på nakke/skuldre og bryst. Syns det så ut som en del :) Men jeg er nok til dels enig i det du sier jeg også ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå så jeg mer nøye etter. Hvor ser du alt fettet, Little Princess? :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little princess

Jeg tok vel litt hard i, det kan jeg si. Men å kalle dette muskuløst er vel å overdrive. Men du ser det feks på måten overarmene går utover på i bildet. Men nå trener jeg selv en god del styrke 4-5 ganger i uken og har et litt strengt syn på hvoran en muskuløs/trent kropp ser ut da (i mine øyne).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser muskler oppå armene også (husker ikke hva muskelgruppene heter), men så ser jeg fettet under armene. Ser ut som hun har greie bryst og nakkemuskler vel og merke. Andre må gjerne linke bilder av hvordan sitt "mål" ser ut, om noen har bilde av det :) Det bildet jeg linka var ikke mitt mål for å si det sånn! Men gøy å diskutere allikevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke imponerende..

Det er ikke imponerende med muskler på ei dame. skjønner ikke hvem helvete som fant på at kvinenr å muskler har noe med hverandre å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Enig! Noen hadde dratt det litt langt, men de fleste var flotte! :)

Så nå at du hadde endret. Ja, mange fine der. Har opptil flere forbilder der :jepp:

æsj. er sånn damer skal se ut. link

Det er det absolutt ikke, det der er usunt som fy. Stakkars dama er sannsynligvis syk, ditt troll.

Endret av Envy
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke imponerende med muskler på ei dame. skjønner ikke hvem helvete som fant på at kvinenr å muskler har noe med hverandre å gjøre.

De har like mange muskler som menn. Så kvinner har like mye med muskler å gjøre som menn.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt stemme, Little Princess! Heldigvis er vi alle forskjellige :) Men jeg må si meg veldig enig med deg og linken din, Envy! Hun f.eks Helt fantastisk kropp!! Sukk! :gjeiper:

Og AB, jeg syns det er utrolig fint med muskler på jenter! Det er rett og slett sexy! :jepp:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...