Gå til innhold

Overreagerer jeg..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ei venninne jeg mer og mere har unngått siste tiden pga følgende: Hun synes å se det som sin livsoppgave¨å prøve spleise mine ekser med sine venninner. Og er vi ute å gå tur en flokk jenter foreslår hun denne spleisingen høylytt for oss alle om ikke det og det kunne vært greit osv... nærmest blir tverr når jeg er bremsen osv. Jeg er sur og liker henne ikke lenger.Mine hint om at dette ikke var greit for meg syntes ikke å nå inn hos henne. Jeg synes hun mangler sosiale antenner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt med hintinga, si klart ifra. Dersom hun fortsetter på samme viset har hun vist seg å være en dårlig venninne, og da kan du evt. be henne stikke.

Hva skjedde med å prate med folk?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Du får si det til henne da! Slutt å hint, si det rett ut.

" X, jeg syntes ikke noe om at du spleiser eksene mine med våres venner. Hadde satt pris på det hvis du lot vær. "

(Og hvor mange ekser har du egentlig?)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Slutt med hintinga, si klart ifra. Dersom hun fortsetter på samme viset har hun vist seg å være en dårlig venninne, og da kan du evt. be henne stikke.

Hva skjedde med å prate med folk?

Internett kom, smart telefonene kom og folk mistet sin sosiale intelligens. Dessverre. :sjenert:

Ville nok snakket med henne og sagt direkte hva jeg føler rundt dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sur og liker henne ikke lenger.Mine hint om at dette ikke var greit for meg syntes ikke å nå inn hos henne. Jeg synes hun mangler sosiale antenner..

Ja, du overreagerer, fordi du ikke har gitt henne en sjanse til å slutte. Mest sannsynlig vet hun ikke engang at dette plager deg, siden du bare hinter. Ærlig talt. Sett deg ned med henne og snakk med henne. Jeg er enig i at det hun driver med er litt fjernt, men du har strengt tatt ingenting å være sur for når du ikke har sagt rett ut at det plager deg. Om du hadde gjort det, på en saklig og ordentlig måte, og hun likevel hadde fortsatt, DA kunne du kastet henne til ulvene. Men nå oppfører du deg bare umodent og overdramatisk.

Endret av OhSerendipity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte henne et par ganske klare men høflige meldinger, ba henne la være. Hun bare ignorerte det og da satte jeg foten ned. Prøver jeg å prate bare ler hun det bort og svart på hvitt hjalp heller tydeligvis ikke. Har to ekser. Var sammen med hver av dem ca tre år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jegg hadde dumpet henne . Hun fortjener ikke ditt vennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegg hadde dumpet henne . Hun fortjener ikke ditt vennskap.

Ja da vet jeg at jeg gjorde rett i å droppe henne. Og de andre venninnene mine er verdens beste.Jeg har faktisk ikke råd til å velge venner uten omhu. Verner om mine ekte venninner og desto bedre tid til dem. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanne__

Fokuser på de venninnene som gjør deg godt, og kutt ut kontakten med hun som ikke gjør det. Ønsker deg lykke til. Og husk at når du nå lyttet til magefølelsen og kuttet tvert vil du få det mye bedre med deg selv. Har opplevd noe liknende, og slike mennesker er ikke verd vår dyrebare tid.Klemklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...