Gå til innhold

Noen som kan ringe for meg?

Fremhevede innlegg

Gjest Silvermist
Skrevet

Hei! Vil du virkelig ringe for meg?? Da hadde jeg blitt veldig glad! :strix:

Du kan ringe til Bjørknes privatskole i Oslo. Jeg var elev der ifjor og forifjor. Telefonnr er : 23 08 60 60.

Tusen takk :blomst:

Ikke noe problem å ringe, men jeg må nesten vite hva vil spørre dem om. :)

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sende meg en pm så hjelper jeg deg gjerne :)

Oi, enda en som vil ringe? :strix:

Du kan godt ringe til Bjørknes privatskole du også, for jeg føler ofte at rådgiverene gir forskjellige råd :fnise:

Telefon er 23 08 60 60. Har vært elev der i fjor og i forifjor.

Gjest forvirretvegglus
Skrevet

Oi, enda en som vil ringe? :strix:

Du kan godt ringe til Bjørknes privatskole du også, for jeg føler ofte at rådgiverene gir forskjellige råd :fnise:

Telefon er 23 08 60 60. Har vært elev der i fjor og i forifjor.

Du lille TROLL hva skal jeg spørre om ? :)

AnonymBruker
Skrevet

herregud. ring selv! liker ikke å snakke i telefonen jeg heller, men når det er viktig må man.

Utrolig frekt sagt. Man må ringe selv for å overvinne frykten, men du kunne framhevet budskapet ditt på en annen måte enn dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om i hvilken etasje WC ligger :(

• Liker 1
Skrevet

ingen av delene. eneste som hjelper er å ringe selv. hvor skal hun henvende seg når kg blir lagt ned? en gang må hun ta motet til seg.

Jeg skjønner at du ikke mener det vondt, men når man evt. ikke har fått noen hjelp ennå/sliter såpass kraftig midt oppe i angsten, er det omtrent umulig.

Det blir omtrent som å fortelle en person med ekstrem høydeskrekk at det eneste som hjelper er å hoppe ned fra en fjellside. Kanskje med en fallskjerm da, så man slipper å dø - men det er nok like uaktuelt for vedkommende uansett ;)

Nå sier jeg ikke at TS ikke trenger hjelp i lengden, for det gjør vedkommende definitivt, men jeg ser ikke problemet i å spørre pent om noen vil strekke ut en hånd - så lenge det ikke er hver dag, hele tiden, året rundt i årevis. Da må man nesten spørre seg om det tjener en godt med all denne hjelpen, eller bare underbygger angsten. Vi vet jo heller ikke om TS kanskje allerede er på vei til å få hjelp, står på venteliste til psykolog, kanskje nettopp har begynt på angstmedisiner e.l. :)

Ønsker deg lykke til, TS.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe problem å ringe, men jeg må nesten vite hva vil spørre dem om. :)

Haha, ja, det er sant! :fnise:

Jeg skal søke på høyere utdanning til høsten på grunnlag av 23/5-regelen(da trenger jeg bare norsk, samfunnsfag, historie, engelsk, naturfag og 1T/1P). Kan du spørre om jeg bare trenger å sende kompetansebeviset med disse karakterene på? Eller må jeg sende det sammen med vitnemålet mitt?

Fra før av har jeg vitnemål etter reform94(var russ i 2000).

Jeg lurer også på følgende.

kan jeg bruke norsk-karakteren min i muntlig fra Reform94?

Jeg har meldt meg opp i norsk muntlig, sidemål og hovedmål, nå til våren, og det er i KL(kunnskapsløftet),

i sidemål og hovedmål vil det gå bra, men er redd for at jeg ikke vil gjøre det så bra på den muntlige, så derfor lurer jeg på om jeg kan bruke norsk-karakteren min i muntlig fra R94?

Forstod du? :gjeiper:

• Liker 2
Gjest forvirretvegglus
Skrevet

Om i hvilken etasje WC ligger :(

Wc ligger opp trappen så til venstre rundt hjørnet så er du der :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:sjenert: Kan du spørre om det samme som jeg skrev til Silvermist? :sjenert:

Skrevet

WC ligger også helt nede i nederste etasje til venstre for forelesningsrommet

Gjest forvirretvegglus
Skrevet

:sjenert: Kan du spørre om det samme som jeg skrev til Silvermist? :sjenert:

Ja self jo flere som spør jo bedre :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hehe de begynner nok å lure når flere ringer etter hverandre og spør samme kompliserte spørsmål :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

WC ligger også helt nede i nederste etasje til venstre for forelesningsrommet

Haha, takk, men den personen som spurte om WC er ikke TS. Jeg er TS, og spørsmålet mitt har jeg skrevet til Silvermist. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hadde vært superbra! :hug:

Gjest forvirretvegglus
Skrevet

Haha, takk, men den personen som spurte om WC er ikke TS. Jeg er TS, og spørsmålet mitt har jeg skrevet til Silvermist. :gjeiper:

Nå har jeg ringt jeg :) og svaret er send inn alt, så skal de ta det opp til vurdering hva de trenger og hvilken papirer de har brukt for

For all del husk å send det rekomandert :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ringt jeg :) og svaret er send inn alt, så skal de ta det opp til vurdering hva de trenger og hvilken papirer de har brukt for

For all del husk å send det rekomandert :)

Takk, men jeg skjønte ikke helt dette ... :klo:

Gjest Silvermist
Skrevet

Haha, ja, det er sant! :fnise:

Jeg skal søke på høyere utdanning til høsten på grunnlag av 23/5-regelen(da trenger jeg bare norsk, samfunnsfag, historie, engelsk, naturfag og 1T/1P). Kan du spørre om jeg bare trenger å sende kompetansebeviset med disse karakterene på? Eller må jeg sende det sammen med vitnemålet mitt?

Fra før av har jeg vitnemål etter reform94(var russ i 2000).

Jeg lurer også på følgende.

kan jeg bruke norsk-karakteren min i muntlig fra Reform94?

Jeg har meldt meg opp i norsk muntlig, sidemål og hovedmål, nå til våren, og det er i KL(kunnskapsløftet),

i sidemål og hovedmål vil det gå bra, men er redd for at jeg ikke vil gjøre det så bra på den muntlige, så derfor lurer jeg på om jeg kan bruke norsk-karakteren min i muntlig fra R94?

Forstod du? :gjeiper:

Nå har jeg snakket med en hyggelig mann på Bjørknes.

For å kvalifisere for inntak etter 23/5 regelen kan du gjøre en av de følgende tingene:

Dersom du sender inn kompetansebevis for de 6 fagene samt vitnemål med dokumentert 3 års VGS, trenger du dokumentasjon på 2 års arbeidserfaring i tillegg.

Dersom du kun sender inn kompetansebevis på de 6 fagene trenger du dokumentasjon på 4 års arbeidserfaring.

Hvis du sender meg en mailadr. på PM, så kan jeg jo også sende dem en mail og videresende svaret til deg. Da får du det nok litt bedre forklart

Skulle for øvrig hilse til deg fra rådgiveren og ønske deg masse lykke til videre i utdanningen din.

Håper det var noe hjelp i dette.:)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg snakket med en hyggelig mann på Bjørknes.

For å kvalifisere for inntak etter 23/5 regelen kan du gjøre en av de følgende tingene:

Dersom du sender inn kompetansebevis for de 6 fagene samt vitnemål med dokumentert 3 års VGS, trenger du dokumentasjon på 2 års arbeidserfaring i tillegg.

Dersom du kun sender inn kompetansebevis på de 6 fagene trenger du dokumentasjon på 4 års arbeidserfaring.

Hvis du sender meg en mailadr. på PM, så kan jeg jo også sende dem en mail og videresende svaret til deg. Da får du det nok litt bedre forklart

Skulle for øvrig hilse til deg fra rådgiveren og ønske deg masse lykke til videre i utdanningen din.

Håper det var noe hjelp i dette.:)

Ååååh, ja, takk!!! Det var veldig til hjelp! :hug:

Men hva med norsken? Fikk du spurt om det? :sjenert:

Gjest Silvermist
Skrevet

Ååååh, ja, takk!!! Det var veldig til hjelp! :hug:

Men hva med norsken? Fikk du spurt om det? :sjenert:

Hm, nei jeg tror jeg glemte det i farten! Skal ringe opp igjen og spørre.

Men bare sånn at jeg har dette klart for meg, du har meldt deg opp i noen fag som du mangler, norsk er ett av dem.

Du har fra før en muntlig eksamen i norsk fra VGS, og lurer på om denne karakteren teller som at du har bestått norsk-faget fra VGS, og at du da slipper å ta norsk nå til våren?

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Sendte de en mail nå jeg, så får du et skriftlig svar om litt. Alltid greit å ha ting på papiret, slå slipper du eventuelle mistolkninger fra min side når jeg skal repetere hva som ble sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...