AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #1 Skrevet 30. mars 2012 Hei! Jeg sliter sånn med telefonangst, og jeg har nå sittet å sett på telefonen siden 9 i morges... Har gjort mye annet i mellomtiden, men jeg får så vondt i magen og kaldsvetter når jeg tenker at NÅ MÅ JEG RINGE! Føles ut som hele meg blir spaghetti og jeg ligger å gråter ved siden av telefonen ... Men jeg må ta en viktig telefon, og lurte på om noen kunne hjelpe meg? uAnonymbruker meldte seg frivillig sist gang, og det er jeg takknemlig for. Og jeg fikk mye støtte og medfølelse av flere som svarte i tråden. Godt å vite at vi er flere i samme båt! Men ... er det noen som har mulighet til å ringe for meg nå?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #2 Skrevet 30. mars 2012 Telefonangst? Finnes det altså? Det er vel bare til å ta telefonen det, det er ingenting vondt som skjer. 1
Gjest forvirretvegglus Skrevet 30. mars 2012 #4 Skrevet 30. mars 2012 Telefonangst? Finnes det altså? Det er vel bare til å ta telefonen det, det er ingenting vondt som skjer. Det er ikke bare å ta en tlf hvis man lider av tlf angst. 22
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #5 Skrevet 30. mars 2012 Telefonangst? Finnes det altså? Det er vel bare til å ta telefonen det, det er ingenting vondt som skjer. Ja, det er mange som har telefonangst, deriblant meg. Har telefonangst akkurat nå.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #6 Skrevet 30. mars 2012 Hvor skal du ringe? Til Bjørknes privatskole og spørre om noe.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #7 Skrevet 30. mars 2012 Jeg kan ikke hjelpe, men jeg skjønner hvordan du har det! Har to viktige telefoner jeg må ta selv, og har utsatt det lenge
Måndagsbarn Skrevet 30. mars 2012 #8 Skrevet 30. mars 2012 Jeg har også telefonangst.. både når noen ringer meg, spesielt på jobb, og når jeg må ringe noen - vegrer jeg meg voldsomt for dette. Så jeg er nok ikke den rette til å hjelpe deg, heh.. Men kan ikke en i familien din/en venn/kjæreste hjelpe deg? Håper du får hjelp med problemet uansett:)
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #9 Skrevet 30. mars 2012 Kan du sende en mail? Søke på internett? 1
Gjest Silvermist Skrevet 30. mars 2012 #10 Skrevet 30. mars 2012 Hei TS! Jeg kan ringe for deg. Send meg en PM dersom du vil ha ringehjelp 22
Gjest Nuppdupp Skrevet 30. mars 2012 #11 Skrevet 30. mars 2012 (endret) herregud. ring selv! liker ikke å snakke i telefonen jeg heller, men når det er viktig må man. Endret 30. mars 2012 av Nuppdupp 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #12 Skrevet 30. mars 2012 herregud. Hva? Er det noe galt i at noen sliter med å ta en telefon? 13
Gjest forvirretvegglus Skrevet 30. mars 2012 #13 Skrevet 30. mars 2012 Du kan sende meg en pm så hjelper jeg deg gjerne 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #14 Skrevet 30. mars 2012 herregud. Herregud, håper det ordner seg? Herregud, så teit du er, jeg er glad jeg er et perfekt menneske som aldri ville startet en tråd som dette? Herregud, der fikk jeg sagt det som alle i tråden følte burde bli sagt, nå kan jeg gi meg selv et stolt klapp på skulderen? Herregud, dette er leit for deg, skal jeg hjelpe deg? Herregud, Nuppdupp. What's up with you? 27
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #15 Skrevet 30. mars 2012 Jeg kan ikke hjelpe, men jeg skjønner hvordan du har det! Har to viktige telefoner jeg må ta selv, og har utsatt det lenge Kankje du kan spørre om noen kan hjelpe deg? 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #16 Skrevet 30. mars 2012 Jeg har også skikkelig telefonangst, men jeg prøver å jobbe med det. Har utsatt telefoner i flere måneder selv. Ville bare si at den eneste kuren mot slik angst er å ringe! Du må selvfølgelig ta den tiden du trenger for å takle med det. Men: Den du ringer kan ikke høre at du har angst, eller er skjelven og svett! Han/hun får mest sannsynlig mange mange telefoner om dagen og kommer til å glemme deg etter noen få minutter. Håper du blir bedre 2
Gjest Carmen. Skrevet 30. mars 2012 #17 Skrevet 30. mars 2012 kan godt ringe for de som ikke tør. lol. bare å sende meg pm
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2012 #18 Skrevet 30. mars 2012 Hei TS! Jeg kan ringe for deg. Send meg en PM dersom du vil ha ringehjelp Hei! Vil du virkelig ringe for meg?? Da hadde jeg blitt veldig glad! Du kan ringe til Bjørknes privatskole i Oslo. Jeg var elev der ifjor og forifjor. Telefonnr er : 23 08 60 60. Tusen takk
Gjest Nuppdupp Skrevet 30. mars 2012 #19 Skrevet 30. mars 2012 Herregud, håper det ordner seg? Herregud, så teit du er, jeg er glad jeg er et perfekt menneske som aldri ville startet en tråd som dette? Herregud, der fikk jeg sagt det som alle i tråden følte burde bli sagt, nå kan jeg gi meg selv et stolt klapp på skulderen? Herregud, dette er leit for deg, skal jeg hjelpe deg? Herregud, Nuppdupp. What's up with you? ingen av delene. eneste som hjelper er å ringe selv. hvor skal hun henvende seg når kg blir lagt ned? en gang må hun ta motet til seg. 6
Gjest Silvermist Skrevet 30. mars 2012 #20 Skrevet 30. mars 2012 Hei! Vil du virkelig ringe for meg?? Da hadde jeg blitt veldig glad! Du kan ringe til Bjørknes privatskole i Oslo. Jeg var elev der ifjor og forifjor. Telefonnr er : 23 08 60 60. Tusen takk Ikke noe problem å ringe, men jeg må nesten vite hva vil spørre dem om. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå