Gå til innhold

Hva faen er det med kvinnfolk?


Gjest BB

Anbefalte innlegg

Kasta ut kjerringa for en måneds tid siden.

Hu fikk to døgn alene i residensen for å pakke ut skrotet sitt, i all hovedsak klær.

Jeg finner stadig igjen klær etter henne!

Overalt!

Klær på badet, klær i kjelleren, klær på soverommet, klær på vaskerommet, klær klær klær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Survival

Mange kvinner (inkludert meg selv dessverre) har så mange klær at vi vet ikke hva vi har eller hvor det blir av. Jeg bruker alltid å legge klærne mine i klesskapet, men er man en litt rotete person som legger igjen klær utenfor klesskapet kan det være lett å glemme at det er der eller at man i det hele tatt mangler det.

Men jeg ser ingen grunn til at du trenger å irritere deg så veldig over det. Det er bare å pakke det sammen etter hvert som du finner og levere til henne, eventuelt levere til Fretex, senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær på badet, klær i kjelleren, klær på soverommet, klær på vaskerommet, klær klær klær!!

Og likevel står vi foran klesskapet og sukker, "har ingenting å ha på meg"

.. og løper ut og shopper.

DET ER IKKE MENINGEN AT DERE SKAL FORSTÅ OSS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel står vi foran klesskapet og sukker, "har ingenting å ha på meg"

.. og løper ut og shopper.

DET ER IKKE MENINGEN AT DERE SKAL FORSTÅ OSS

Du er mann, men skriver som ei hore.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tralala

Kan du ikke heller fortelle hva det er med din eks som førte til utbruddet? Evt bruddet?

Klærne kaster du i søpla. Enkelt og greit.

Hilsen ei som ikke er opphengt i klær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tralala

Kan du ikke heller fortelle hva det er med din eks som førte til utbruddet? Evt bruddet?

Klærne kaster du i søpla. Enkelt og greit.

Hilsen ei som ikke er opphengt i klær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasta ut kjerringa for en måneds tid siden.

Hu fikk to døgn alene i residensen for å pakke ut skrotet sitt, i all hovedsak klær.

Jeg finner stadig igjen klær etter henne!

Overalt!

Klær på badet, klær i kjelleren, klær på soverommet, klær på vaskerommet, klær klær klær!!

Slapp av. Det er slett ikke sikkert at det er kjerringen din sine plagg. Kanskje hun hadde en drag-artist som elsker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA 2 dager? jaj drittsekk du eller (med mindre hun gjorde noe veldig galt da)

du utdyper ikke akurtat hvorfor du hev na ut..

uansett, sysn jeg du høres ut som en rotekopp som ikke har ryddet boligen din etter ta hun drog, så det vil si at det er masse rot inkludert klærne hennes overalt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasta ut kjerringa for en måneds tid siden.

Hu fikk to døgn alene i residensen for å pakke ut skrotet sitt, i all hovedsak klær.

Jeg finner stadig igjen klær etter henne!

Overalt!

Klær på badet, klær i kjelleren, klær på soverommet, klær på vaskerommet, klær klær klær!!

Mange kvinner er rotehuer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasta ut kjerringa for en måneds tid siden.

Hu fikk to døgn alene i residensen for å pakke ut skrotet sitt, i all hovedsak klær.

Jeg finner stadig igjen klær etter henne!

Overalt!

Klær på badet, klær i kjelleren, klær på soverommet, klær på vaskerommet, klær klær klær!!

Hun hadde vel bråhast med å komme seg vekk fra dusten! :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Serriøst? Hva er problemet til dere som skriver at han skal kaste klærne eller gi dem til Fretex!?

Er vanlig høflighet å samle dem sammen i en pose f.eks å bare gi dem tilbake, sette dem utenfor døra hennes eller be henne om å hente det selv!

Er ikke alltid like lett å holde styr på ALLE tingene sine, og om de har vert lenge sammen så er det helt naturlig at det blir igjen litt ting her og der.

Er jo måte på, jeg hadde IKKE likt om mine ting bare ble kastet/ sendt vekk! Men nå hadde kanskje ikke jeg vert så voldsomt treg med å hente det heller..

Er ikke rart det er så mye drittsekker ute å vandrer, er jo tydeligvis jentene som lærer de godt opp.

Gi tingene tilbake til henne du, eller bare la de ligge en bestemt plass til hun henter de selv (går det over 1 måned får du gjøre hva du vil) ;) tror nok hun setter pris på det. Man er som regel ikke så voldsomt glad etter et brudd, så er vel ikke vits å skape noe krangel ut av så lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...