Gå til innhold

Dagboken til Alfa

Alfa

Anbefalte innlegg

Gakk Gakk :lillesky: Ja har det ganske greit :biggrin: Går dårlig med pensumlesinga da... :sinnatagg: Hvis jeg setter meg ned på en kafe kanskje jeg får det til da? :plystre: I morgen skal jeg se etter nye joggesko. Da

jeg begynner å trene skikkelig. Men vanskelig å tenke sunt med alt påskegodtet rundt meg :plystre:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gakk Gakk :lillesky: Ja har det ganske greit :biggrin: Går dårlig med pensumlesinga da... :sinnatagg: Hvis jeg setter meg ned på en kafe kanskje jeg får det til da? :plystre: I morgen skal jeg se etter nye joggesko. Da

jeg begynner å trene skikkelig. Men vanskelig å tenke sunt med alt påskegodtet rundt meg :plystre:

Prøv med kafé i morgen, på et bord ute i sola med en kaffe latte attåt kanskje? :sol::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok heller på onsdag, men ja, kaffelatte må til :wow: det er forresten et veldig godt ord - kaffelatte! deilig å si :danse:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten prøvd å kose masse med katten! Men hun virker litt likegyldig til at jeg er her. Typisk katt. Jeg som hadde forventet koseoverdose :jolie:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten prøvd å kose masse med katten! Men hun virker litt likegyldig til at jeg er her. Typisk katt. Jeg som hadde forventet koseoverdose :jolie:

Er hun fornærmet kanskje, for at du er så lenge borte av gangen? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. kanskje det. Men jeg tror egentlig at hun alltid har vært sånn. Men hun er overraskende interessert i en treningssykkel vi har her hjemme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan Alfa :blomst:

tror bare katter er sånn jeg? Begge mine er sånn jaffal :fnise:

Men, hun er nok glad for at du er hjemme .. på innsiden :)

Du strikker kjempefint - og utrolig fort, Tulipana! :overrasket:

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulipana

Katter er rare. De reagerer liksom ikke helt sånn som vi mennesker vil de skal reagere. Men hun er nok glad for å se deg igjen. :rodmer:

I dag blir det ikke så mye strikkerier, har andre ting jeg må gjøre. Sukk, jeg vet. Jeg vil helst bare strikke. :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan Alfa :blomst:

tror bare katter er sånn jeg? Begge mine er sånn jaffal :fnise:

Men, hun er nok glad for at du er hjemme .. på innsiden :)

Du strikker kjempefint - og utrolig fort, Tulipana! :overrasket:

Vi får håpe det. Hun har fått ny seng i dag. I håp om at hun ikke røyter ned sofaen!

Katter er rare. De reagerer liksom ikke helt sånn som vi mennesker vil de skal reagere. Men hun er nok glad for å se deg igjen. :rodmer:

I dag blir det ikke så mye strikkerier, har andre ting jeg må gjøre. Sukk, jeg vet. Jeg vil helst bare strikke. :sukk:

Roper hybelkaninene i istedenfor? Jeg synes du har vært kjempeflink til å strikke! Håper påsken behandler deg bra så langt!

Endret av Alfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulipana

Nå har jeg gjort det jeg MÅ gjøre, så nå kan jeg gjøre det jeg vil! :strix:

Jeg lager lasagne, ser på TV og strikker litt innimellom, og påska har vært snill mot meg. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa: er du heldig nå så får du genser med både lasagne og påskemarsipanrester mellom maskene. Niste til første turen med andre ord. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Tulipana

*kremt* Er det noen som antyder at strikkemagikeren ikke vasker hendene sine...? Og MARSIPANrester? Ikke herfra, iallefall! :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaaa....eh...kanskje heller et ønske om å legge inn små "overraskelser" i omgangene? ;)

Hvordan skal genseren vaskes, forresten? Ikke sikkert at Alfa er mester i sånt, men jeg kan jo ta feil... Jeg lurer i alle fall på det. :jepp:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...