Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2013 #1001 Del Skrevet 10. mars 2013 ...men det har du ikke? Jeg kan krype rundt og smyge meg inntil beina og mjaue jeg ...det er en start i alle fall? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 10. mars 2013 #1002 Del Skrevet 10. mars 2013 Katter har jeg heldigvis, og muligens noe som kan bli en kjøkkenhage, men ellers er det bare storbytull og storfamilie og lite hekleduker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. mars 2013 #1003 Del Skrevet 10. mars 2013 Søndags- til Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #1004 Del Skrevet 10. mars 2013 For en fin drøm, Tulipana! Åh, jeg har så skikkelig lyst ¨på vafler nå! Men nei, jeg liker ikke hvordan jeg ser ut nå. Føler med dvask og lubben. Jeg har vært på trening i dag da, dere. Men er det ikke sånn at man skal føle seg bedre etter trening? Med tanke på depresjon? Jeg føler meg nesten verre enn det jeg gjorde før jeg trente. Nå blir det i alle fall fiskemiddag. :blomst:Søndagsblomst til dere alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 10. mars 2013 #1005 Del Skrevet 10. mars 2013 Takk for søndagsblomsten Alfa! Jeg føler meg alltid tygd på og spyttet ut igjen rett etter trening. Tar liksom litt tid før man kjenner den positive effekten av trening - synes nå jeg da. Smakte fiskemidagen? Her har du en mini-sjokolademousse til dessert! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. mars 2013 #1006 Del Skrevet 11. mars 2013 Håper du får en fin uke, Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 14. mars 2013 Forfatter #1007 Del Skrevet 14. mars 2013 Hatt en tøff uke. Mye anstrengelse og nå er det stopp. Er skikkelig redd for at jeg har gått en mil tilbake. Er veldig redd for meg selv nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 14. mars 2013 #1008 Del Skrevet 14. mars 2013 Kjenner igjen den der, Alfa. Men hold ut, det blir bedre! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars 2013 #1009 Del Skrevet 14. mars 2013 Når en har det slik, Alfa, gjelder det å lukke øynene og holde seg godt fast i noe positivt der en er, til "stormen" i en har gitt seg igjen. Da får en se at en ikke er en mil i feil retning, men er akkurat der en var før stormen satte inn. Det er hode og følelser som er flinke til å spille oss massevis av puss, og vi tror på dem. Det må vi slutte med, for vi vet at det bare er tull og tøys alt sammen. Og det er helt sant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. mars 2013 #1010 Del Skrevet 14. mars 2013 Veldig enig i rådene du har fått allerede, Alfa. Og veldig lei meg for at du har det så vondt :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 15. mars 2013 Forfatter #1011 Del Skrevet 15. mars 2013 Takk for råd. Jeg føler at verdigheten min er skadet noen hakk. Jeg føler at ting er meningsløst og jeg er redd for å aldri ha et "normalt" liv. I dag har bare vært en helt fortvilende dag... jeg har sovet i hele dag. Jeg er så lei meg og det eneste jeg klarer er å gråte. Leiligheten er et rot, jeg orker ingenting. Men den verste følelsen er at jeg føler meg så lite verdt. Det er så utrolig vondt. Jeg er helt utslitt i dag og klarer ikke slutte å gråte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. mars 2013 #1012 Del Skrevet 16. mars 2013 God morgen kjære Alfa! Så trist å høre at du ikke har det bra. Huff og huff at det sal være så slitsomt å være Alfa. Jeg vet sannelig ikke om jeg klarer å finne de ordene som skal til for å få deg i et lysere humør min venn, men jeg håper inderlig dette varer en kort stund - og at dagene fremover vil bli lettere for deg. Har du noen å snakke med om dagen Alfa? Eller er du mest alene? En lang og god klem til deg fra meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #1013 Del Skrevet 16. mars 2013 Av og til er det ett skritt frem og så plutselig FEM tilbake igjen. Det er da man har lyst til å gi opp. Noen ganger gjør en det også, i alle fall der og da...men så er det om å gjøre å få fotfeste igjen. Etter sorthet og hvile, skal vi og må vi videre igjen alle sammen. Når vi kommer oss igjennom "skal og må", kommer vi til stedet hvor vi vil det også og det at vår indre motor vil det, får oss fremover igjen dit vi skal...eller i alle fall i den retningen vi skal. Det er dette som gjør at de gode stundene blir ekstra gode når de kommer, for en vet hvor tungt det kan være i de dype dalene. Folk generelt skulle bare ha visst hvor mange som har det akkurat så tungt som de selv har det der ute. De skulle ha fått bli kjent og blitt venner....og hjulpet til med å dra hverandre opp av grøftene. Hjelp til selvhjelp. Det er for mange grøfter som en kan falle ned i her i livet. Etter hvert som en lever, har en i alle fall sjansen til å bli en god balansekunstner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 16. mars 2013 #1014 Del Skrevet 16. mars 2013 Alfa..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #1015 Del Skrevet 16. mars 2013 100% nytelse og velbehag det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #1016 Del Skrevet 16. mars 2013 Tusen takk for støttende ord. Jeg er glad jeg har dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2013 #1017 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg er glad for et du er den du er, og at du er her hos oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2013 #1018 Del Skrevet 16. mars 2013 (endret) Takk for råd. Jeg føler at verdigheten min er skadet noen hakk. Jeg føler at ting er meningsløst og jeg er redd for å aldri ha et "normalt" liv. I dag har bare vært en helt fortvilende dag... jeg har sovet i hele dag. Jeg er så lei meg og det eneste jeg klarer er å gråte. Leiligheten er et rot, jeg orker ingenting. Men den verste følelsen er at jeg føler meg så lite verdt. Det er så utrolig vondt. Jeg er helt utslitt i dag og klarer ikke slutte å gråte. Huff da, Alfa - får så vondt av deg. Jeg vet så utrolig godt hvordan det er å være akkurat der du er nå, og føle på akkurat de tankene. Det er ikke godt Selv om det er nesten umulig akkurat nå, så prøv alt du kan å la være å bebreide deg selv. Prøv å tenke deg at du skal være mot deg selv som du ville vært mot en venn som har det akkurat slik du er nå. Det er ikke lett, men det er verdt å prøve. Det er ikke noen mening i at vi skal være så harde mot oss selv når vi har det vondt. Vi ville aldri vært det mot andre i samme situasjon Har du noen mulighet til å kontakte psykologen din og få en samtale med henne feks på mandag? Endret 16. mars 2013 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2013 #1019 Del Skrevet 16. mars 2013 Slipper en søt, liten kanin inn i tråden din jeg, Alfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #1020 Del Skrevet 16. mars 2013 Huff da, Alfa - får så vondt av deg. Jeg vet så utrolig godt hvordan det er å være akkurat der du er nå, og føle på akkurat de tankene. Det er ikke godt Selv om det er nesten umulig akkurat nå, så prøv alt du kan å la være å bebreide deg selv. Prøv å tenke deg at du skal være mot deg selv som du ville vært mot en venn som har det akkurat slik du er nå. Det er ikke lett, men det er verdt å prøve. Det er ikke noen mening i at vi skal være så harde mot oss selv når vi har det vondt. Vi ville aldri vært det mot andre i samme situasjon Har du noen mulighet til å kontakte psykologen din og få en samtale med henne feks på mandag? Takk for det Rumle ja. jeg må bli litt flinkere til å være snill mot meg selv. Hvis jeg ikke føler meg bedre innen mandag skal jeg ta en telefon Virkelig. Fine kaninen, men den så litt trist ut den også. Vil gi den en klem! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå