Rumle Skrevet 8. mai 2012 #61 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=-TarrSrx4v0 Jeg elsker teksten på denne, og kraften i sangen. Kanskje du liker den også? Endret 8. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #62 Del Skrevet 9. mai 2012 Wow, dette suger hardt! I dag var en ganske grei dag, og nå føles alt helt jævlig. Dette er ikke sympatifisking, dette er min dagbok og jeg er klar over at det er mye sutring men det får så være. Jeg føler meg ikke god til noe. Jeg lurer på hvor venner er og lurer på hvorfor ingen lurer på hva jeg gjør og hvor jeg befinner meg etter snart et år som hjemme-hos-mamma-boer. Jeg flyttet fra ny by i fjor da ting begynte å bli jævlig. Men det var det ingen som la merke til. Jeg tar på meg fin kjorte, sminker meg. Smiler til meg selv. Du er stygg og du har definitivt ikke arvet de gode genene som søsken har. Jeg ser og snakker med mamma og av og til pappa. På en uke har jeg pratet med dem. Ingen andre. Jeg vil ha et liv, men samtidig ikke fordi jeg gidder ikke late som om jeg er glad. Jeg vil ikke på kafe, og jeg vil ikke ut i verden. Men jeg vil ikke være 22 år og bo hos mamma. Jeg vil være glad! Jeg vil være glad i meg selv! Jeg vil få til ting og ha selvtillit. Jeg orker ikke mer Takk for video Rumle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2012 #63 Del Skrevet 9. mai 2012 Om ikke det er lov å si det som du selv vil i din egen dagbok, så vet ikke jeg Godt å bare få det ut i blant! Skulle ønske jeg visste hva jeg kan si for at du skal føle deg bedre, men jeg kan i alle fall sende deg en stoooor Håper du får en bedre dag i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2012 #64 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Hvordan går det med deg, Alfa? Håper du har hatt en god helg Endret 13. mai 2012 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #65 Del Skrevet 13. mai 2012 Hei kjære Rumle Tja, det går ikke supert men jeg har det bra fordi jeg skal reise til kjæresten i morgen. Uten komfortvogn denne gangen men det var ikke så stor forskjell uansett Jeg tror jeg skal bli der en stund for jeg har det ikke bra her jeg er nå og det ser ikke ut til å bedre seg etter nesten et år. Dagens positive: jeg vet jeg skal vekk og - jeg har spist hjemmelagede kjøttkaker til middag!! Hvordan har du det Rumle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2012 #66 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Hei Så bra at du skal reise til kjæresten da, det blir sikkert bra Er det han du skal flytte sammen med til sommeren (håper jeg husker rett nå ). Hjemmelagde kjøttkaker er så utroliiiig godt, så det forstår jeg! Jeg har det fint, lei av regn og tilnærmet vintervær i mai, ellers bra Endret 13. mai 2012 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #67 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) nei skal ikke flytte sammen med han men til samme sted på en eller annen måte i hvert fall. Endret 13. mai 2012 av Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2012 #68 Del Skrevet 13. mai 2012 Åhhh, jammen da hadde jeg forstått litt riktig, i alle fall Høres spennende ut. Sikkert bra med en forandring. Og så er det jo litt trygghet i å ha ham der likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #69 Del Skrevet 13. mai 2012 Ja. En trygghet å ha KG også faktisk! Men det blir ikke ennå. Skal bare en liten tur denne gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2012 #70 Del Skrevet 13. mai 2012 Ja, enig med deg Jaja, da har du noe å glede deg til? Og litt å planlegge også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #71 Del Skrevet 13. mai 2012 ja, ikke så mye å planlegge men jeg kjenner at dette blir fint Finner musikk som jeg kan ta med på reisen nå. Hvordan er dagene dine, Rumle? Hva gjør du på og hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2012 #72 Del Skrevet 13. mai 2012 Joda, det går jo greit med meg. Har mange tunge dager, jeg også. Men, har vel kanskje hatt det slik så lenge at det på en måte har blitt en del av hverdagen ... Har du funnet noe bra musikk da? Hva liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #73 Del Skrevet 13. mai 2012 :/ skjønner. Jeg er glad jeg har kontakt med deg her i allefall! Du er så fin å snakke med!! Jeg føler på en måte at jeg har mistet musikk- og filmsmak toalt. Hvis folk spør meg hva jeg liker så aner jeg ikke hva jeg skal svare. Jeg får ikke med meg hvem de nyeste er og hører/ser lite på musikk og filmer for tiden. Men på en lang tur må jeg ha noe å høre på. Det er bare å komme med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2012 #74 Del Skrevet 13. mai 2012 Veldig hyggelig å snakke med deg også Jeg hører masse på musikk, både ny og gammel, elsker å sitte å høre på nye ting på youtube eller spotify - det finnes så masse fint der ute Hmmm ikke lett å vite hva jeg skal tipse deg om dog, da jeg jo ikke aner hva du kan like eller ei - men jeg kan jo linke til noe jeg liker godt i alle fall http://www.youtube.com/watch?v=_SCJr18N_Wg&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 13. mai 2012 #75 Del Skrevet 13. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #76 Del Skrevet 13. mai 2012 Tusen takk, Rumle! disse skal jeg sjekke ut mer av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. mai 2012 #77 Del Skrevet 15. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 17. mai 2012 #78 Del Skrevet 17. mai 2012 God 17.mai Alfa!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mai 2012 #79 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Vi får jo gjøre en liten innsats her og holde hjulene i gang i denne boka. Er det fremdeles kjæreste-besøks-reise på gang, eller? *vanner potteplantene og tørker litt støv så det ser ok ut når hun en gang kommer hjem igjen* Endret 20. mai 2012 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #80 Del Skrevet 21. mai 2012 (endret) God 17.mai Alfa!!! Åh Rumle <3 Hatt en fin 17.mai? Det ble ingen kake på meg, men det ble en overpriset is! Vi får jo gjøre en liten innsats her og holde hjulene i gang i denne boka. Er det fremdeles kjæreste-besøks-reise på gang, eller? *vanner potteplantene og tørker litt støv så det ser ok ut når hun en gang kommer hjem igjen* :D Så fint og u-støvete det var her <3 Ja, det er fremdeles kjæreste-besøk på gang. Ting føles ikke helt bra, men hei, ting har vært verre! Hvordan går det med dere? Hoppetaujenta - blir det ny dagbok eller? Endret 21. mai 2012 av Alfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå