Gå til innhold

Dagboken til Alfa


Alfa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh Rumle <3 Hatt en fin 17.mai? Det ble ingen kake på meg, men det ble en overpriset is!

Hei på deg, Alfa :goodbye:

17. mai var ganske stille og rolig, men fin :) Det ble både kake og is :nigo:

Ha et fortsatt fint besøk hos kjæresten, og spis for all del mer is!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfa: det ser ut til at den gamle boka får leve ennå litt tid, men jeg kjenner at det nærmer seg et skifte i løpet av sommeren. Nytt, hvitt ark og fargestifter tæl, vettu. :)

Støtter forøvrig den siste skribenten der...is må til i passelige doser hver eneste dag. Kanskje kjæresten din også ville like å få sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp::goodbye:

Stikker innom med en is til deg i varmen, jeg. Håper du koser deg og har det bra, Alfa! :)

tumblr_m2hbj1XF3j1rt9oheo1_500_large.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi se på den! Jeg spiste ikke is i går, men dagen før der. kanskje jeg skal kjøpe en i dag? Jeg håper du spiser minst to i dag, Rumle! Bare fordi du er fin!

Det er ingenting å si på været i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra, for jeg har allerede spist to i :sol: Prøver å jobbe i hagen men det bli så som så med det i denne varmen altså :sjenert: Men kan ikke klage, været er nydelig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemme igjen. :sjenert: Turen hadde opp- og nedturer. Forventet og det er greit. Deilig å komme seg bort litt!

Så mange tanker jeg har... slitsomt. Jeg føler meg veldig alene, samtidig som jeg ikke vil være med noen. Jeg føler meg ikke bra og det å være sosial blir fort slitsomt. Men jeg er jo ensom... hvordan kan dette gå sammen?

Jeg vil bort, jeg vil flytte men hvordan skal det gå til uten penger? Har fått med meg at veldig mange misliker å leie ut til en som går på nav. Og jeg vil gjerne bo med noen som jeg kjenner litt. Vil ikke bo med fremmed akkurat nå.

Ting føles veldig vanskelig for tiden. Jeg hadde håpet at når våren kom så ville det bli bedre, men å se det fine været og se folk kose seg ute (som jeg unner dem!!) gjør at det ikke føles bedre som jeg trodde det ville. Jeg klarer ikke å nyte dagene. :tristbla:

Jeg har ingen interesser, jeg føler at jeg ikke er god til noe. Sutre sutre.

Dagens positive: iskaffe i kjøleskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukt litt for mange penger i dag... uff, men jeg minner meg selv på at de var brukt på nødvendige ting (kleshengere, røyk). Litt nødvendige i hvert fall (røyk).

Har booket meg inn på Zumba i morgen. :takke: Nå er det bare å møte opp... :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke sove gitt. :filer: Kjenner at ting har ballet på seg de siste dagene. Jeg vet at kveldene er for meg verre enn dagtid med lys, men det føles ikke lettere av å vite det uansett :sjenert: Jeg er skikkelig sliten nå :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen tilbake, Alfa! :goodbye:

Leit å lese at du ikke har det så ok :( Forstår at du har mange ting å tenke på, og da er det jammen ikke lett å finne roen.

Jeg tror det er ganske vanlig å oppleve våren og kanskje sommeren som vanskelig når man har det tungt selv, kanskje det har noe å gjøre med at kontrastene blir så store og tydelige?

Med tanke på å flytte; har du vurdert å flytte sammen med kjæresten? Eller er ikke det et alternativ?

Håper du føler deg litt bedre i morgen :klemmer: Kanskje en tur ut vil hjelpe litt? God musikk på øret, og kanskje en is eller en kurv jordbær etterpå? :)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Rumle :goodbye: (håper du fikk sove etter hvert?)

Ja, det var godt sagt, kontrastene er nok ganske store. Jeg vurderer å si til behandleren for gruppetarapi at jeg vil ha psykolog igjen. Samtidig lurer jeg på om jeg skal droppe all form for behandling en stund og se om det hjelper. Jeg er helt ør i hodet av å tenke. Vel, dag våknet jeg av å føle meg tett i hodet og med vondt i halsen. Det tette hodet har gått over til en liten hodepine etter litt mer søvn så det kan jeg leve med. Har fått i meg litt mat også. Det er visst ikke helt sommer ennå, og kanskje det er litt kaldere enn man skulle ønske? Ergo - forkjølelse! :snurt: (da ble det ingen zumba!! :nei: )

Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe billett til Hovefestivalen...?? Jeg føler meg ganske dårlig for tiden, og veksler hele tiden mellom å ha lyst til å bare ligge under en trygg dyne. Jeg synes festivalen er ganske dyr, men om jeg var supergira hadde jeg ikke brydd meg om det.

Håper du har en fin morgen, Rumle :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan :goodbye:

ja, jeg fikk sove til slutt :)

Så kjedelig at du har blitt syk da, håper det går over snart, god bedring!

Ha en fin helg! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjedelig å være syk... men en god unnskyldning for å ligge i sengen :natti:

Det er første dag i sommermåneden. Jøss. Tiden går altfor fort.

Ideer eller tips til hva jeg kan si til behandleren min? Jeg føler at jeg trenger hjelp til å leve et liv, men føler ikke at den behandlingen jeg får nå hjelper :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg bedre, men kunne tenkt meg å sove. Men er ikke trøtt! :kjefte: Dagen har vart lenge nok! :tristbla:

Endret av Alfa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig å være syk... men en god unnskyldning for å ligge i sengen :natti:

Det er første dag i sommermåneden. Jøss. Tiden går altfor fort.

Ideer eller tips til hva jeg kan si til behandleren min? Jeg føler at jeg trenger hjelp til å leve et liv, men føler ikke at den behandlingen jeg får nå hjelper :(

Jeg synes du skal si akkurat det du skriver her, jeg. Så kan dere legge en plan for å finne ut av det sammen? :klemmer:

Håper du har fått sove nå, og at du får en god dag i morgen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette livet altså. Jeg er så lei lei lei. Jeg har så lyst til at klokken skal være mye, så jeg kan være trøtt og bare sove vekk dagen. :snurt:

Har brukt en tusenlapp på hudprodukter. Håper de blir verdt det.

Jeg er drittlei av å bo hjemme :( Det er ensomt og trist. Jeg har ikke noe liv. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er ikke lett å ha det slik, Alfa :troest: Kan du ikke prøve å finne noe du ville synes er hyggelig å gjøre i dag? Hva liker du? Hva gjør deg glad? Rolig? :)

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er det, jeg klarer ikke å se på tv, spise litt god mat eller noe. Alt føles meningsløst. Jeg kan ikke komme på noe som gjør meg glad. Det er veldig rart... :tristbla:

Hvordan har du det i dag, Rumle? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke godt ut å ha det sånn, Alfa :klemmer: Kan du ikke ta en tur til legen din i morgen, og prate litt med h*n om hvordan du har det nå? Det synes jeg du skal gjøre :klemmer: Så kan du jo samtidig høre angående muligheten for å få ny behandler?

Har du noen andre du kan prate med, som du er komfortabel med å prate med? Foreldre, søsken, venner, kjæresten? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...