metempsychosis Skrevet 12. mai 2014 #1441 Del Skrevet 12. mai 2014 Innkjøps-maratonen til Metempsychosis fortsetter Igår bestilte jeg: "Maritim" kjole fra Wood Wood Lang kjole fra Kai Aakmann (vi får se hvordan det passer til mine "lange" ben ^^) T-skjorte med litt kimono preg fra Sakayori. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 12. mai 2014 #1442 Del Skrevet 12. mai 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuva2014 Skrevet 12. mai 2014 #1443 Del Skrevet 12. mai 2014 Innkjøps-maratonen til Metempsychosis fortsetter Igår bestilte jeg: "Maritim" kjole fra Wood Wood Lang kjole fra Kai Aakmann (vi får se hvordan det passer til mine "lange" ben ^^) T-skjorte med litt kimono preg fra Sakayori. Likte veeeeeldig godt den lange blå :D )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. mai 2014 #1444 Del Skrevet 12. mai 2014 . wæ, hvor har du kjøpt disse? har lett etter liknende veldig lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 12. mai 2014 #1445 Del Skrevet 12. mai 2014 Måtte bare ha denne søte lommeboka Haha, styggkul! Liker den altså. Hvor er den fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 12. mai 2014 #1446 Del Skrevet 12. mai 2014 Haha, styggkul! Liker den altså. Hvor er den fra? eBay bare søk "cat wallet", så kommer det opp. Finnes i 4 ulike varianter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 12. mai 2014 #1447 Del Skrevet 12. mai 2014 wæ, hvor har du kjøpt disse? har lett etter liknende veldig lenge. Asos.com 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 12. mai 2014 #1448 Del Skrevet 12. mai 2014 Skjørt med lommer Cardigan i den rødfargen som kler meg definitivt best Handler aldri tøy til meg selv på Kappahl, men skulle ha noe barnetøy i dag og endte opp med både skjørt og cardigan. Også kjøpt en helt enkel hvit skjorte og ei hold-in-truse, som jeg IKKE gidder å linke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 13. mai 2014 #1449 Del Skrevet 13. mai 2014 Klarte ikke la være å 'raske med meg' to lyse, korte bomulls cardigans med 3/4 lange ermer. Man har jo ermeløse sommerkjoler må vite. Finnes denne uken i Outlet'en til John Smedley, til den lattelige pris av £24,17 pluss pakking og forsendelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. mai 2014 #1450 Del Skrevet 13. mai 2014 Ble litt shopping til kjæresten min (fordi han er verdens beste): Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2014 #1451 Del Skrevet 13. mai 2014 Klarte ikke la være å 'raske med meg' to lyse, korte bomulls cardigans med 3/4 lange ermer. Man har jo ermeløse sommerkjoler må vite. Finnes denne uken i Outlet'en til John Smedley, til den lattelige pris av £24,17 pluss pakking og forsendelse. Lurer på hvor mye klær Lille pus egentlig har.....ser for meg en hel butikk, av bare kvalitet og stil! o_OAnonymous poster hash: ac525...143 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 13. mai 2014 #1452 Del Skrevet 13. mai 2014 Bare et par hakk hekta på accessories for tiden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 13. mai 2014 #1453 Del Skrevet 13. mai 2014 Likte veeeeeldig godt den lange blå :D )) Leveres imorgen, og jeg håper den passer! Dessverre ekspederer ikke nettbutikken denne artikkelen til Norge, ellers kunne jeg gitt deg link... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 13. mai 2014 #1454 Del Skrevet 13. mai 2014 Tråden er ryddet for reklameinnlegg. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 13. mai 2014 #1455 Del Skrevet 13. mai 2014 Reiser til Spania på lørdag, så har bestilt litt småtterier til turen! Håper pakken kommer før jeg drar. Leggings Tunika Kjole Skjørt Bukse Skinnjakke Blazer Skjørt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
voff_voff Skrevet 13. mai 2014 #1456 Del Skrevet 13. mai 2014 Fikk disse plaggene fra Zalando i posten i dag :D Venter også på denne (ja, jeg har sett for mye på Game of Thrones ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. mai 2014 #1457 Del Skrevet 13. mai 2014 Den blå kjolen med luftehull likte jeg! Mye av det andre også, men det var bare ikke helt meg, så derfor lurer jeg på om du har link til denne kjolen? Jeg er også på utkikk etter kjoler og evt topper med åpen rygg men jeg liker ikke det som er så mye å se av nå, disse plaggene uten rygg! Det synes jeg bare ser teit ut, som at det mangler en vesentlig del av plagget... Har noen her noen forslag/linker som kan passe til denne beskrivelsen som dere har kjøpt i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
voff_voff Skrevet 13. mai 2014 #1458 Del Skrevet 13. mai 2014 Den blå kjolen med luftehull likte jeg! Mye av det andre også, men det var bare ikke helt meg, så derfor lurer jeg på om du har link til denne kjolen? Er det meg du spør? I så fall er det denne kjolen: http://www.zalando.no/mint-berry-sommerkjole-bla-m3221c06o-k00.html Den er superfin på, og litt åpen i ryggen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 13. mai 2014 #1459 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg prøvde å bestille en dritfin kåpe fra weekday i går, men de sender ikke til Norge, og jeg er laaaangt fra en weekday-butikk. Nå skal jeg trøsteshoppe noe i morgen og legge det ut her etterpå, hehh. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Achlys Skrevet 13. mai 2014 #1460 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Denne jakken fra zara. Endret 13. mai 2014 av Achlys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå