Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den badedrakten var gørrfæl..........hjelper ikke hvor ekslusivt og proper designer det kommer fra..



Anonymous poster hash: 227e9...a64
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Den badedrakten var gørrfæl..........hjelper ikke hvor ekslusivt og proper designer det kommer fra..

Anonymous poster hash: 227e9...a64

Den er min. Jeg liker den. Smaken er forskjellig uten at det betyr at hverken du eller jeg sitter på fasiten over hva alle andre synes... eller hva alle andre kan kle ;)

Du må mene akkurat hva du vil om min badedrakt, - du skal absolutt få slippe å låne den ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catherine er kvinnen som eier det lille selskapet Kiss Me Deadly.

De er virkelig små, - hele staben er presentert her.

Dette intervjuet med Catherine Clavering er verd å få med seg.

Kvinnen har sans for både butikk og humor :fnise:

Aha! Det forklarar saka!

Herlig nettside med vakre klær! Einaste dumme er at prisane var litt høge. Får sjå om eg ikkje får vere med på påskeeggjakta neste år! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde badedrakta var superlekker!! Mangler bare kropp til å kunne bruke en sån. Sukk..



En liten bombe fra meg..Kjøpt bh.. hihi

http://www.belle-lingerie.co.uk/3181/Fauve-by-Fantasie/0252-Fauve-Coco-Plunge-Balcony-Bra-Mulberry-SALE/

samt matchendes truse.

samt :
http://www.brastop.com/fauve-coco-uw-balcony-bra-willow?r=search
og da med truse..

:plystre:

Endret av Kårky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud ! Den var til å dø litt for... :daane:

Helt nydelig :)

hhihi takk :)

Jeg er flink til å finne grunner for å kjøpe..Og denne var så utrolig lekker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

hhihi takk :)

Jeg er flink til å finne grunner for å kjøpe..Og denne var så utrolig lekker..

Jeg bare må spørre.... hvordan er de i størrelsen?

Jeg har noen herlige blondeboxere fra Fauve... og de er litt store i størrelsen.

Ja... har fryktelig lyst på akkurat nå..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare må spørre.... hvordan er de i størrelsen?

Jeg har noen herlige blondeboxere fra Fauve... og de er litt store i størrelsen.

Ja... har fryktelig lyst på akkurat nå..... :fnise:

huhahha da må jeg prøve de først !! Hatt dagen full og ikke hatt tid ennå.Får se om jeg rekker å smette inn i trusene i morra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare må spørre.... hvordan er de i størrelsen?

Jeg har noen herlige blondeboxere fra Fauve... og de er litt store i størrelsen.

Ja... har fryktelig lyst på akkurat nå..... :fnise:

I følge converter'n er Large som jeg kjøpte 44. Den var litt trang,men så bruker jeg vanligvis 46/48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

I følge converter'n er Large som jeg kjøpte 44. Den var litt trang,men så bruker jeg vanligvis 46/48

Takker ydmykt :)

Tenkte kanskje mest på hvordan BH'ene er i størrelsen... :blush:

Har litt erfaringer med at de seriene som starter på E eller deromkring, og går oppover ofte blir litt store i cup'en for den som ligger i enden av skalaen for modellene som starter med A cup.

32DD eller E kan være litt utfordrende innimellom siden den størrelsen dekkes av flere serier av samme produktet.

Har brent meg jeg også :fnise:

For å holde tråden:

Sitter og spiser lunch på flyplassen... med en ny, sort og tight kjole fra Esprite i håndvesken ;)

AirPort Fashion altså :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takker ydmykt :)

Tenkte kanskje mest på hvordan BH'ene er i størrelsen... :blush:

Har litt erfaringer med at de seriene som starter på E eller deromkring, og går oppover ofte blir litt store i cup'en for den som ligger i enden av skalaen for modellene som starter med A cup.

32DD eller E kan være litt utfordrende innimellom siden den størrelsen dekkes av flere serier av samme produktet.

Har brent meg jeg også :fnise:

For å holde tråden:

Sitter og spiser lunch på flyplassen... med en ny, sort og tight kjole fra Esprite i håndvesken ;)

AirPort Fashion altså :fnise:

Hahha ok..

Vel for å si det slik.Jeg bruker 38G (uk strl.) og bh'n satt som støpt.Litt ørlite trang rundt kanskje.Men det er jo helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen her fra Esprit:

http://www.esprit.co.uk/dress-with-openwork-embroidery-044EE1E013_001?referrer=search

(Var på VIP-shopping idag og fordi jeg kjøpte over 500kr så fikk jeg en svær shoppingbag, et penal og en T i tillegg. Small pleasures! ^^, )

Skikkelig fin kjole! Espirit er et merke jeg liker veldig godt, kjolene deres er helt nydelige :) . Har en selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Da var jeg på nett igjen, og har plukket frem Esprit kjolen (og fant den i min størrelse, med samme tilbudspris, i rødt på en flyplass omtrent midt i Norge i dag... så nå har jeg en sort og en rød :fnise: )

Knallfin

eco034eo1e052_geraniumred.jpg

Her

Edit: Men... den skulte glidelåsen i siden som de snakker om.... den må være veldig godt gjemt på mine kjoler, for jeg finner den iallefall ikke.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...