Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rød ullkåpe fra Carla F, kjøpt på salg med 70% rabatt: 

C82.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et raid etter gravidklær på zalando. Innser at store skjorter er min venn, og da passer Weekday perfekt.

WEB21E03P-M11@7.jpg?imwidth=1800

 

Denne er jo ikke veldig gravidvennlig, men helt nydelig i kvaliteten! Fungerer med høye skjørt nå, og passer forhåpentligvis etter svangerskapet også 😛 Fra Mango (via Zalando).

M9121I1LR-C11@8.jpg?imwidth=762

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggesko fra Scarpa. Modellen heter «swing», og jeg gleder meg til å løpe i terreng med skikkelige sko! Fikk dem på 80% rabatt.

337E0EC3-BC6A-44D5-B928-439806EA1C0F.jpeg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk på en online tilbudssmell og handlet to Adidas hettegensere, en Champion og en Kappa... Jaja, jeg elsker jo å daffe rundt en kald vinterdag med to hettegensere på samtidig, men vi er jo på vei ut av den sesongen. Men en om gangen er jo deilig en kjølig sommerkveld også... Og med corona blir det mye daffing hjemme fremover. 

Anonymkode: 17939...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt to par ganske like pumps med høye stiletthæler. Elsker dem, så fine😊

8C9E1EB1-5A75-4A4F-B24D-DC2153D6AB2A.jpeg

1718426B-D1A0-412A-9DAC-EF889C7C29D8.jpeg

Anonymkode: ad06a...a8b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjøpt to par ganske like pumps med høye stiletthæler. Elsker dem, så fine😊

8C9E1EB1-5A75-4A4F-B24D-DC2153D6AB2A.jpeg

1718426B-D1A0-412A-9DAC-EF889C7C29D8.jpeg

Anonymkode: ad06a...a8b

De var kjempefine😍 Hvor har du kjøpt de?

Anonymkode: 97315...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpt to par ganske like pumps med høye stiletthæler. Elsker dem, så fine😊

8C9E1EB1-5A75-4A4F-B24D-DC2153D6AB2A.jpeg

1718426B-D1A0-412A-9DAC-EF889C7C29D8.jpeg

Anonymkode: ad06a...a8b

Huff alt for høye, det ser helt forferdelig ut og unaturlig. 

Anonymkode: 3b164...dae

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff alt for høye, det ser helt forferdelig ut og unaturlig. 

Anonymkode: 3b164...dae

Jeg synes de er rålekre og elegante, men hver sin smak😉

Anonymkode: ad06a...a8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpt to par ganske like pumps med høye stiletthæler. Elsker dem, så fine😊

8C9E1EB1-5A75-4A4F-B24D-DC2153D6AB2A.jpeg

1718426B-D1A0-412A-9DAC-EF889C7C29D8.jpeg

Anonymkode: ad06a...a8b

 

På 15.2.2020 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Disse😍

43985967_2149470428417297_35915739581747

Anonymkode: 97315...cd4

Dere som går med slike sko må være veldig myke i ankelleddet? Jeg ser for meg at man helst bør være ballettdanser for å klare det. 

Jeg kunne aldri tenke meg å bruke slike sko selv, men er nysgjerrig på hvordan noen i det hele tatt klarer det. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Kniv & gaffel said:

 

Dere som går med slike sko må være veldig myke i ankelleddet? Jeg ser for meg at man helst bør være ballettdanser for å klare det. 

Jeg kunne aldri tenke meg å bruke slike sko selv, men er nysgjerrig på hvordan noen i det hele tatt klarer det. 

Er som med alt annet: øving, øving, øving😀

Anonymkode: 97315...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Kniv & gaffel skrev:

 

Dere som går med slike sko må være veldig myke i ankelleddet? Jeg ser for meg at man helst bør være ballettdanser for å klare det. 

Jeg kunne aldri tenke meg å bruke slike sko selv, men er nysgjerrig på hvordan noen i det hele tatt klarer det. 

 

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpt to par ganske like pumps med høye stiletthæler. Elsker dem, så fine😊

8C9E1EB1-5A75-4A4F-B24D-DC2153D6AB2A.jpeg

1718426B-D1A0-412A-9DAC-EF889C7C29D8.jpeg

Anonymkode: ad06a...a8b

Lekkert, elegant og sexy. Jeg elsker at damer bruker slike sko. Alt for få.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
11 minutter siden, Kjempen skrev:

 

Lekkert, elegant og sexy. Jeg elsker at damer bruker slike sko. Alt for få.

:)

Og det er det en god grunn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2020 den 8.40, Kniv & gaffel skrev:

 

Dere som går med slike sko må være veldig myke i ankelleddet? Jeg ser for meg at man helst bør være ballettdanser for å klare det. 

Jeg kunne aldri tenke meg å bruke slike sko selv, men er nysgjerrig på hvordan noen i det hele tatt klarer det. 

Det er kun øving som skal til med å gå med så høye hæler, ikke noe problem. Det er helt klart verdt det for looken sin del, lange stiletthæler gir en sexy look og mange elsker det😊. En må bare ta kortere skritt hvis hælhøyden er lang. De rosa pumpsene over er vel hakket lengre enn de to andre. For min del går grensen på det sorte og rosa paret. 

Skal en gå med så lange stiletter må en vurdere hvor en skal. Må du gå langt er de ikke å anbefale, men på byen sko er de topp😄

Anonymkode: ad06a...a8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun øving som skal til med å gå med så høye hæler, ikke noe problem. Det er helt klart verdt det for looken sin del, lange stiletthæler gir en sexy look og mange elsker det😊. En må bare ta kortere skritt hvis hælhøyden er lang. De rosa pumpsene over er vel hakket lengre enn de to andre. For min del går grensen på det sorte og rosa paret. 

Skal en gå med så lange stiletter må en vurdere hvor en skal. Må du gå langt er de ikke å anbefale, men på byen sko er de topp😄

Anonymkode: ad06a...a8b

Problemet er alle dem som tror de klarer å gå med dem, men det er det svært få som gjør. Ikke er det bra for knær og rygg heller. 

Anonymkode: 3b164...dae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YSL Tribute i cognacfarget skinn. Skal kombineres med hvit sommerkjole om noen måneders tid. 😌

148FB1F4-28DB-448F-A963-6C536256C32F.jpeg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er alle dem som tror de klarer å gå med dem, men det er det svært få som gjør. Ikke er det bra for knær og rygg heller. 

Anonymkode: 3b164...dae

Noen ganger på en betale litt for å skjønnheten som det heter. Bruker også lavere, men ikke lavere enn 8 cm som disse på bilde, da synes jeg det blir knuslete for min del. 

84F6A116-CF5B-4D23-8DE2-CAD497CFCAC2.jpeg

Anonymkode: ad06a...a8b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kun øving som skal til med å gå med så høye hæler, ikke noe problem. Det er helt klart verdt det for looken sin del, lange stiletthæler gir en sexy look og mange elsker det😊. En må bare ta kortere skritt hvis hælhøyden er lang. De rosa pumpsene over er vel hakket lengre enn de to andre. For min del går grensen på det sorte og rosa paret. 

Skal en gå med så lange stiletter må en vurdere hvor en skal. Må du gå langt er de ikke å anbefale, men på byen sko er de topp😄

Anonymkode: ad06a...a8b

Hver sin lyst! Andre får gå med det de vil på føttene, men det er ikke noe for meg. Å pine føttene mine til å kunne gå med slike ekstreme sko er i min verden på ingen måte verd det. Jeg foretrekker å kunne bevege meg fritt, og ikke påføre meg flere smerter og plager enn dem jeg allerede har. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...