Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 29.5.2019 den 20.05, AnonymBruker skrev:

Hvilken farger på antrekket passer denne med?

Anonymkode: 3b164...dae

Hvitt, grått, beige. Pastellfarger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Underskjørt fra Dolly and Dotty. Det er fantastisk! Det gjør alle kjoler og skjørt så mye finere 😍

65cm_nylon_petticoat_black_cat.jpg

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2019 den 10.58, AnonymBruker skrev:

7235805_161_b_q_l_calypso_skirt_cubus.jp

Anonymkode: e0f86...4bb

Å det var fint. Det har jeg og. :)

Anonymkode: add95...4cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rowan skrev:

Underskjørt fra Dolly and Dotty. Det er fantastisk! Det gjør alle kjoler og skjørt så mye finere 😍

65cm_nylon_petticoat_black_cat.jpg

Lekkert! Har du en link?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Jolene skrev:

Takk! :)

Bare hyggelig :) 

Anonymkode: 7b777...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rowan skrev:

Underskjørt fra Dolly and Dotty. Det er fantastisk! Det gjør alle kjoler og skjørt så mye finere 😍

65cm_nylon_petticoat_black_cat.jpg

Hvor mye måtte du betale i frakt? Må man også betale toll? Hvor mye ca blir  £16.00 i norske kroner? Ganger man 16 med 

11, 0758?

Anonymkode: 7b777...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Jolene skrev:

Lekkert! Har du en link?

Beklager at jeg ikke la med link. Tenkte det var nok å skrive at den var fra Dolly and Dotty. 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mye måtte du betale i frakt? Må man også betale toll? Hvor mye ca blir  £16.00 i norske kroner? Ganger man 16 med 

11, 0758?

Anonymkode: 7b777...93a

 

6.50 pund i frakt til Sverige, så under tollgrensa. Men jeg bestilte som sagt ikke til Norge.

Jeg bruker alltid Google til å regne det ut for meg, ved å skrive 16 GBP to NOK i søkefeltet. Ikke helt nøyaktig, men ganske nært. 

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du spurte, men jeg fant den her https://www.dollyanddotty.co.uk/catalogsearch/result/?q=nylon+petticoat+black

Anonymkode: 7b777...93a

Takk, snille AB :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rowan skrev:

Beklager at jeg ikke la med link. Tenkte det var nok å skrive at den var fra Dolly and Dotty. 

 

6.50 pund i frakt til Sverige, så under tollgrensa. Men jeg bestilte som sagt ikke til Norge.

Jeg bruker alltid Google til å regne det ut for meg, ved å skrive 16 GBP to NOK i søkefeltet. Ikke helt nøyaktig, men ganske nært. 

 

Takk, snille AB :)

Takk for hjelpen :)  Når det står "M = UK sizes 14 to 18". og "L = UK sizes 20 to 26. " Er det tommer det er snakk om? Bør jeg bestille Large, når jeg bruker jeans i 28-29 tommers str rundt livet?

Anonymkode: 7b777...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for hjelpen :)  Når det står "M = UK sizes 14 to 18". og "L = UK sizes 20 to 26. " Er det tommer det er snakk om? Bør jeg bestille Large, når jeg bruker jeans i 28-29 tommers str rundt livet?

Anonymkode: 7b777...93a

Nei, det er britiske størrelser. Det er en størrelseguide rett ved siden av og der står det hva størrelsene går ut på. 

Men hvis du er den nederste størrelsen av de angitt ville jeg gått for størrelsen under for den var for stor for meg selv om det skulle være riktig størrelse. Mye stretch i dem. Det finnes en knappefunksjon for å stramme det inn, men jeg fant ikke ut hvordan det funket 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rowan skrev:

Nei, det er britiske størrelser. Det er en størrelseguide rett ved siden av og der står det hva størrelsene går ut på. 

Men hvis du er den nederste størrelsen av de angitt ville jeg gått for størrelsen under for den var for stor for meg selv om det skulle være riktig størrelse. Mye stretch i dem. Det finnes en knappefunksjon for å stramme det inn, men jeg fant ikke ut hvordan det funket 🙈

Takk for god hjelp! :hjerte:  En kunde skrev: "The adjustable waist is really handy (I couldn't work it out at first - just pull the elastic where the buttons are and a whole row of holes in the elastic comes out so you can choose your size)."

Anonymkode: 7b777...93a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for god hjelp! :hjerte:  En kunde skrev: "The adjustable waist is really handy (I couldn't work it out at first - just pull the elastic where the buttons are and a whole row of holes in the elastic comes out so you can choose your size)."

Anonymkode: 7b777...93a

Bare hyggelig :)

Bleh, hvorfor så jeg ikke det før jeg sydde livet smalere...? Takk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Rowan skrev:

Beklager at jeg ikke la med link. Tenkte det var nok å skrive at den var fra Dolly and Dotty. 

 

6.50 pund i frakt til Sverige, så under tollgrensa. Men jeg bestilte som sagt ikke til Norge.

Jeg bruker alltid Google til å regne det ut for meg, ved å skrive 16 GBP to NOK i søkefeltet. Ikke helt nøyaktig, men ganske nært. 

 

Takk, snille AB :)

Hei :) Betyr tracking at det er sporing på pakken? Er det like trygt å bestille uten sporing, som med sporing?

Fra "shipping methods" på dollyanddotty:

"£6.50Europe Delivery - NO Tracking 7-21 Days

£10.50Europe Delivery - Tracked 3 - 10 days"

Anonymkode: 7b777...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei :) Betyr tracking at det er sporing på pakken? Er det like trygt å bestille uten sporing, som med sporing?

Fra "shipping methods" på dollyanddotty:

"£6.50Europe Delivery - NO Tracking 7-21 Days

£10.50Europe Delivery - Tracked 3 - 10 days"

Anonymkode: 7b777...93a

Jepp, det gjør det. Jeg bestiller alltid uten sporing og det har gått fint så langt. Hvis pakken ikke dukker opp kan du ta kontakt med butikken etter en viss tid og de vil sannsynligvis sende deg en ny eller gi deg pengene tilbake. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rowan skrev:

Jepp, det gjør det. Jeg bestiller alltid uten sporing og det har gått fint så langt. Hvis pakken ikke dukker opp kan du ta kontakt med butikken etter en viss tid og de vil sannsynligvis sende deg en ny eller gi deg pengene tilbake. 

Tusen takk! :hjerte: 

Anonymkode: 7b777...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...