Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Klar for vinteren..  :fnise:

 

Fjellreven_Nuuk_Parka_Red_80631-320.jpg

 

.. Denne fikk jeg kjøpt brukt på Finn og betalte under 500 kr for den!! Var bare å vaske den i vaskemaskinen så var den akkurat som ny (brunkremflekker er ikke helt min stil); der sparte jeg meg noen tusen for å si det sånn  :danse:

Så fint! :)

Og så bra at du velger å handle brukt (bra for både miljøet og lommeboka) :blomst:

Anonymous poster hash: df815...04a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh man den vil jeg også ha. Men står mellom den og en cape-aktig jakke fra massimo dutti...og en blå ullgenser fra acne. Hjelpes, også har jeg nettopp kjøpt leilighet! Plis si at den egentlig er kjempestygg i virkeligheten! Jeg MÅ ha shoppestopp:P ikke mer klær nå...

Anonymous poster hash: c5dd6...20a

 

Hehe, kan ikke ljuge. Den var absolutt nydelig. Faktisk penere irl. Og i kjempedeilig lammull. Vet ikke om det hjalp så mye ift. shoppestoppen.

 

Den var bare helt nydelig!!! Hva er prisen på en sånn? *Ønsker seg* :P

Anonymous poster hash: 32931...bea

 

2400 ,- for den jeg kjøpte. De har noen andre til 2000 ,-, men pass på de er ikke i det samme nydelige materialet. Inneholder bl.a. nylon (!) og masse ting jeg klør av: mohair og alpakka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kan ikke ljuge. Den var absolutt nydelig. Faktisk penere irl. Og i kjempedeilig lammull. Vet ikke om det hjalp så mye ift. shoppestoppen.

2400 ,- for den jeg kjøpte. De har noen andre til 2000 ,-, men pass på de er ikke i det samme nydelige materialet. Inneholder bl.a. nylon (!) og masse ting jeg klør av: mohair og alpakka.

Uæh😭 *vilha*

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: c5dd6...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg slått skikkelig på stortromma og kjøpt en plain svart tskjorte fra HM til 49,90,- :fnise: :fnise: :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skinny jeans og skjorte fra Weekday :) Buksene er kjempefine og sitter som et skudd. Brukte Dr Denim-jeans tidligere, men fargen sverter av som faen og beina mine blir helt grå etter at jeg har brukt dem, så det var på tide å finne et nytt par. Skjorta er også nice, og kan brukes både som bluse alene eller som skjorte over en topp/t-skjorte. Er veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Den så herlig ut! Hvor har du kjøpt den?

Anonymous poster hash: df815...04a

 

B. Young:) Men mulig den også finnes på Fransa butikkene, for er det som står på lappen.

Anonymous poster hash: 6dd40...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 løpetights, 2 lange og en knelang, og en løpetopp. Alt fra Nike og på halv pris :)

Hvor? :)

Anonymous poster hash: 7ee9b...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På et sportsoutlet som alltid har fantastiske tilbud i Kristiansand:)

 

Glemte å sitere deg over :P

Endret av pippip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingenting! (har jeg kjøpt i dag av sko, klær o.l.).

fordi jeg har innført innkjøps-stopp :danse:


 



Anonymous poster hash: df815...04a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt 8 par strømper her stockingshq.com. Både stayups og til holder. Elsker utvalget og servicen.



Anonymous poster hash: 3152a...35e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bare i sort fra Only

 

ON321P00M-C11@13.jpg

 

Og dette fra etsy og modcloth 

d8bc31128caceded1de9dbe8503a5dc3.jpg

Jeg liker så godt at du bruker mye farger og spesielle antrekk :) Er så dårlig på det selv, men når jeg leser antrekksposten og inne her så blir jeg inspirert av deg til å kjøpe plagg i andre farger enn sort/grå/mørkeblå :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...