Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

image1xxl.jpg

MIH Jeans - The Classic Shirt. Bestilt fra salgsavdelingen hos Asos, så jeg er veldig spent på passformen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å dy meg! Det matcher jakken (forrige side) SÅ BRA.  :fnise:

Skjerfet er fra FIlippa K. :) 

Filippa-K-Cashmere-Mix-Sjaal-Grigio-Mele

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en tur på Ebay igjen da jeg ikke fikk sove i natt  :laugh:

Link til den gule kjolen? Utrolig pen!

Anonymous poster hash: 32931...bea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klar for vinteren..  :fnise:

Fjellreven_Nuuk_Parka_Red_80631-320.jpg

.. Denne fikk jeg kjøpt brukt på Finn og betalte under 500 kr for den!! Var bare å vaske den i vaskemaskinen så var den akkurat som ny (brunkremflekker er ikke helt min stil); der sparte jeg meg noen tusen for å si det sånn  :danse:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar for vinteren..  :fnise:

Fjellreven_Nuuk_Parka_Red_80631-320.jpg

.. Denne fikk jeg kjøpt brukt på Finn og betalte under 500 kr for den!! Var bare å vaske den i vaskemaskinen så var den akkurat som ny (brunkremflekker er ikke helt min stil); der sparte jeg meg noen tusen for å si det sånn  :danse:

Gratulerer med godt kjøp!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[snip]

Gratulerer med jakke-kupp! Den rødfargen er jo nydelig ♥ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Link til den gule kjolen? Utrolig pen!

Tusen takk for det :) Den ble slettet her ved en feiltakelse da vedleggsboksen min var helt fullstappet!

http://www.ebay.com/itm/FASHION-Sexy-wear-to-Work-Cocktail-Party-Stretch-Office-Bodycon-Shift-Dress-NEW-/261852258170?var=560701010589&hash=item3cf79c5f7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne nydelige ponchoen fra Holzweiler. Passer perfekt nå som høsten er på vei. Har en følelse at det kommer til å gå inflasjon av den i Oslo da de allerede var utsolgt på for flere farger på Paleet, Ferner og Eger, men likte den så godt at det får så være. 

Poncho_wine_foran.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne nydelige ponchoen fra Holzweiler. Passer perfekt nå som høsten er på vei. Har en følelse at det kommer til å gå inflasjon av den i Oslo da de allerede var utsolgt på for flere farger på Paleet, Ferner og Eger, men likte den så godt at det får så være.

Poncho_wine_foran.jpg

Oh man den vil jeg også ha. Men står mellom den og en cape-aktig jakke fra massimo dutti...og en blå ullgenser fra acne. Hjelpes, også har jeg nettopp kjøpt leilighet! Plis si at den egentlig er kjempestygg i virkeligheten! Jeg MÅ ha shoppestopp:P ikke mer klær nå...😭

Anonymous poster hash: c5dd6...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor?

Ica og Coop Mega

Anonymous poster hash: df815...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor?

Ps

Om du også trives med boxere, har nettbutikken til Stormberg salg t.o.m. midnatt på flere modeller boxere til kr 49,- Jeg har bestilt massevis, og gleder meg til postbudet kommer! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte meg nylig denne:

Fransa_01_23_december_2014.jpg

Jeg har den i vinrød, og den er nydelig på! Fantastisk passform! Mange sånne typer cardigans blir så formløse og slaskete, men denne var jeg så fornøyd med at jeg skal å kjøpe en til i en annen farge:P Litt stor i størrelsene forresten. Bruker normalt M men måtte ha S.

Anonymous poster hash: 6dd40...c82

Anonymous poster hash: 6dd40...c82

Den så herlig ut! Hvor har du kjøpt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps

Om du også trives med boxere, har nettbutikken til Stormberg salg t.o.m. midnatt på flere modeller boxere til kr 49,- Jeg har bestilt massevis, og gleder meg til postbudet kommer! :wow:

De har også en type sportsbh som er nedsatt til ca 50 kr, men den er liten i størrelsene

Boxerne er normale i størrelsen, og svært behagelige på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poncho_wine_foran.jpg

Den var bare helt nydelig!!! Hva er prisen på en sånn? *Ønsker seg* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...