Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det ble et par sko fra Brandos. Bedømte fargen på bildet litt feil, de er mer burgunder enn de ser ut der, men ble enig med meg selv om at de kan beholdes. Bruker mye blått og noe grått så tror ikke det blir så galt med den "virkelige" fargen. Blir spennende å se om jeg klarer manøvrere meg rundt på så høye hæler framover. Har ellers vært på strømpehandel, og venter spent. Oppdaget jeg nesten bare hadde strømpebukser i skuffen, så det må ryddes litt.

image_34270.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Fin jakke. Er stor fan av denim selv.

Takk, jeg er veldig fornøyd :) Har slitt med å finne en jakke som ikke er så innmari kort. Også var den ikke så dyr heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, jeg er veldig fornøyd :) Har slitt med å finne en jakke som ikke er så innmari kort. Også var den ikke så dyr heller!

Vila har mye fint til en fin pris!

Anonymous poster hash: 92f87...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Det ble et par sko fra Brandos. Bedømte fargen på bildet litt feil, de er mer burgunder enn de ser ut der, men ble enig med meg selv om at de kan beholdes. Bruker mye blått og noe grått så tror ikke det blir så galt med den "virkelige" fargen. Blir spennende å se om jeg klarer manøvrere meg rundt på så høye hæler framover. Har ellers vært på strømpehandel, og venter spent. Oppdaget jeg nesten bare hadde strømpebukser i skuffen, så det må ryddes litt.

image_34270.jpg

Å, herregud dei var fine!!

helsing ei med skodilla....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, herregud dei var fine!!

helsing ei med skodilla....

Åh, tusen takk. Jeg syntes også det, men lurte på om det ville komme masse kommentarer om at "de er kjerring" siden de er litt "grove" i fasongen. :ler: Går i flate sko på jobb, så synes det er morsomt å komme meg opp på litt hæler i blant, men ville ha noen med litt mer solid hæl enn vanlige pumps. Det er liksom litt stødigere på ujevn asfalt.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Åh, tusen takk. Jeg syntes også det, men lurte på om det ville komme masse kommentarer om at "de er kjerring" siden de er litt "grove" i fasongen. :ler: Går i flate sko på jobb, så synes det er morsomt å komme meg opp på litt hæler i blant, men ville ha noen med litt mer solid hæl enn vanlige pumps. Det er liksom litt stødigere på ujevn asfalt.

Kva merke er det?

Dei der er fine til bukse og kjole/skjørt. Syns og det er fint med grove strømpebukser i slike sko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva merke er det?

Dei der er fine til bukse og kjole/skjørt. Syns og det er fint med grove strømpebukser i slike sko

Det er Via Vai. Så dem nevnt av Lille-pus i en tråd en gang og kom etterhvert fram til at jeg ville prøve dem jeg også, selv om jeg egentlig så etter noe med litt lavere hæl. Har ikke fått prøvd å gå i dem enda ettersom jeg hentet dem i dag, men de er i hvertfall gode på foten min og det kjennes absolutt ut som jeg kan klare å gå noenlunde avslappet i dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Det er Via Vai. Så dem nevnt av Lille-pus i en tråd en gang og kom etterhvert fram til at jeg ville prøve dem jeg også, selv om jeg egentlig så etter noe med litt lavere hæl. Har ikke fått prøvd å gå i dem enda ettersom jeg hentet dem i dag, men de er i hvertfall gode på foten min og det kjennes absolutt ut som jeg kan klare å gå noenlunde avslappet i dem.

Det er eit godt merke. Svergar til dei når eg kjøper pumps. Kjøpte du dei på Brandos.no?

Godt kjøp!

Endret av Stjerner og planeter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Eg har tre par av desse. To som er utslitt då :P

via-vai-dizzy-1033304.jpg

Åh, sånne kunne jeg trengt til jobb :) Hvilket merke? Er de behagelig å gå i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er eit godt merke. Svergar til dei når eg kjøper pumps. Kjøpte du dei på Brandos.no?

Godt kjøp!

Ja, de ble kjøpt på Brandos.no. Synes Via Vai har vanvittig mange fine skoletter, så hvis jeg liker lesten på skoen så kan det fint være at det blir flere kjøp der med tiden. Finner nemlig ikke det merket i de lokale skobutikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Stjerner og planeter

Åh, sånne kunne jeg trengt til jobb :) Hvilket merke? Er de behagelig å gå i?

Det er Via Vai. Dei er knallgod på min fot iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Ja, de ble kjøpt på Brandos.no. Synes Via Vai har vanvittig mange fine skoletter, så hvis jeg liker lesten på skoen så kan det fint være at det blir flere kjøp der med tiden. Finner nemlig ikke det merket i de lokale skobutikkene.

Eg brukar Brandos.no, baresko.no, footway.no og lillevinkelsko.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Hvit sommersinglet i bomull fra Free People, satt ned fra ca. 1040 kr til ca. 250 kr på ASOS (med KickBack) :D

image3xxl.jpg

image2xxl.jpg

Veldig fin og sommerlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...