Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var veldig i tvil om jeg skulle dele denne her inne...

selskapssesongen står for døren, og denne kombineres med et par lange satenghansker fra What Katie Did (over albuen).

Enten rosa, sammen med et par rosa Miu Miu sko jeg har,eller sorte sammen med smykker i gull og rubiner + røde sko,

WOW, hvorfor var du usikker på om du skulle dele denne? Den var LEKKER!

Anonymous poster hash: d0a19...b18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Den var veldig fin. Gjør det noe om jeg spør hvor den er fra? :)

Absolutt ikke. Det er en Twin-Set Simona Barbier.

Plukket den hos Yoox.no (lenke i bildet)

Størrelsesguiden for Twin-Set er her.

Siden de ikke sender til Norge så får man ikke tak i den like enkelt, derfor deles den her :)

Edit: Nå er det lenke i bildet.

WOW, hvorfor var du usikker på om du skulle dele denne? Den var LEKKER!

Anonymous poster hash: d0a19...b18

Det hender det blir en haug med mye rart rundt mine plagg :fnise:

Men jeg likte den så godt, og den er svært enkel å kombinere med sko og hansker jeg alt har, så jeg fant ut at jeg burde ha den.

De er litt annerledes i størrelsen enn f.eks. Blumarine, derfor tabellen ut her siden de bare har størrelse Small å by på, og den er bittelitt mindre enn Blumarine sin Small.

Fort gjort å gå av seg skoene, så med nytt merke så søker jeg opp str. tabeller for det merke jeg lurer på å anskaffe.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble genser og t-skjorte fra H&M samt en genser fra Vero Moda :)



Anonymous poster hash: e270c...c5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig i tvil om jeg skulle dele denne her inne...

selskapssesongen står for døren, og denne kombineres med et par lange satenghansker fra What Katie Did (over albuen).

Enten rosa, sammen med et par rosa Miu Miu sko jeg har,eller sorte sammen med smykker i gull og rubiner + røde sko,

34467868dh_20_r.jpg

Du kjøper så mye fint og beskriver så flott hva du skal bruke det sammen med, synst du skulle laget deg en egen tråd med outfitsbilder. For jeg har veldig lyst å se hvordan det ser ut på :D og kanskje også bli litt inspirert

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Du kjøper så mye fint og beskriver så flott hva du skal bruke det sammen med, synst du skulle laget deg en egen tråd med outfitsbilder. For jeg har veldig lyst å se hvordan det ser ut på :D og kanskje også bli litt inspirert

Nå ble jeg så sjarmert her at jeg skal forsøke få til noen :)

Den sorte Blumarine kjolen kan være en kandidat for den er virkelig super.

Det kan også mine to L'Wren Scott skjørt og lærskjørtet mitt signert Eudon Choi?

Men, det blir ikke før helgefreden senker seg på nytt og jeg plukker et speil ned fra veggen.

-det er liksom der jeg skubber... på å ta bilder av meg.

Men, jeg kan prøve :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig i tvil om jeg skulle dele denne her inne...

selskapssesongen står for døren, og denne kombineres med et par lange satenghansker fra What Katie Did (over albuen).

Enten rosa, sammen med et par rosa Miu Miu sko jeg har,eller sorte sammen med smykker i gull og rubiner + røde sko,

34467868dh_20_r.jpg

Kjempefin kjole, Lille-pus:)!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg så sjarmert her at jeg skal forsøke få til noen :)

Den sorte Blumarine kjolen kan være en kandidat for den er virkelig super.

Det kan også mine to L'Wren Scott skjørt og lærskjørtet mitt signert Eudon Choi?

Men, det blir ikke før helgefreden senker seg på nytt og jeg plukker et speil ned fra veggen.

-det er liksom der jeg skubber... på å ta bilder av meg.

Men, jeg kan prøve :)

Ja, det hadde vært kjempegøy om du gjorde! Jeg elsker når du skriver i denne tråden, for du har alltid kjøpt noe ordentlig stilig :fnise:

Anonymous poster hash: d0a19...b18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg så sjarmert her at jeg skal forsøke få til noen :)

Den sorte Blumarine kjolen kan være en kandidat for den er virkelig super.

Det kan også mine to L'Wren Scott skjørt og lærskjørtet mitt signert Eudon Choi?

Men, det blir ikke før helgefreden senker seg på nytt og jeg plukker et speil ned fra veggen.

-det er liksom der jeg skubber... på å ta bilder av meg.

Men, jeg kan prøve :)

Gleder meg til å se :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så imponert over deg, Lille-Pus! Du ER så klassisk i stilen, og velger så utrolig mye fint. Ikke minst er du alltid snill. Jeg likeræ' ! :nigo:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp denne i håp om at jeg kunne bruke den til litt sofisikerte ting, som å gå på ballett forestilling, kunstutstilling, opera eller symfoniorkester konsert. Tror den blir fin om den blir stylet opp riktig. Er dog spent på lengden.

post-81483-0-78756600-1414449229_thumb.p

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tusen, tusen takk for go'ord og skryt.

Det verdsettes høyt, og jeg blir litt rørt...

Med så mange, lekre, små sort kjoler i bestilling så lager jeg en "Little black dress" tråd når jeg får min, og så kan vi legge ut bilder av disse nydelige, små, sort kjoene?

Det kan være morsomt, det kan gi andre informasjon som er fin å ha som inspirasjon, - og skulle kjolene enten være store i størrelsen eller små i størrelsen så er jo det også veldig fint å være klar over for dem som har lyst på maken :)

Kunne det være noe de som har små, sorte kjoler i bestilling vil være med på?

:)

Endret av Lille-pus
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte nettopp denne i håp om at jeg kunne bruke den til litt sofisikerte ting, som å gå på ballett forestilling, kunstutstilling, opera eller symfoniorkester konsert. Tror den blir fin om den blir stylet opp riktig. Er dog spent på lengden.

Nydelig:) elsker den høye " utringningen"

Anonymous poster hash: 942a6...af1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne det være noe de som har små, sorte kjoler i bestilling vil være med på?

:)

Det kunne vært interessant å sett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Det kunne vært interessant å sett. :)

Du har jo en lekker, liten sort sak i bestilling selv også.

Den tror jeg det er mange som gjerne vil se :)

Og alle vet jo at modeller er modeller, - og vanlige mennesker er vanlige mennesker.

Det er derfor en slik tråd ville bli nyttig tror jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestiller du dem fra nett eller finnes butikken i Norge et sted? De shipper ikke til Norge ser jeg.

Anonymous poster hash: 4366b...e5a

Kjøpte det på Weekday-butikken i Oslo! De har også butikker i Bergen og Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen, tusen takk for go'ord og skryt.

Det verdsettes høyt, og jeg blir litt rørt...

Med så mange, lekre, små sort kjoler i bestilling så lager jeg en "Little black dress" tråd når jeg får min, og så kan vi legge ut bilder av disse nydelige, små, sort kjoene?

Det kan være morsomt, det kan gi andre informasjon som er fin å ha som inspirasjon, - og skulle kjolene enten være store i størrelsen eller små i størrelsen så er jo det også veldig fint å være klar over for dem som har lyst på maken :)

Kunne det være noe de som har små, sorte kjoler i bestilling vil være med på?

:)

Hvorfor må det være en kjole i bestilling?

Anonymous poster hash: 942a6...af1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...