Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første gangen jeg leser denne tråden, og må si jeg er sjokkert over forbruket til enkelte. Eller overforbruket rettere sagt.

Er det virkelig vanlig å bruke så mye penger på klær, vesker og sko? 2000 kr for en helt vanlig nitrist ensfarget genser feks., bare pga merket???



Anonymous poster hash: 14b4f...fb6
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten! Nå ble jeg jammen meg litt misunnelig her :rodmer:

Så heldig du er! Jeg kan bare drømme om å møte en som ville slått på stortromma på den måten der (siste fyren jeg var sammen med var en gjerrigknark, som ikke kunne spandere en kaffe engang, så...).

Uansett! Vil du vise oss hvordan skjerfet så ut? Og ble veldig interessert i hva slags smykke det er i den lille esken :)

Og hva er i alle posene?

Anonymous poster hash: 22310...24b

33ene4l.jpg

4 neglelakker fra CL

Et brunt/sort belte med sølv fra Hermes

Et orange/hvitt belte med gull fra Hermes

Hvit og sort skjerf, skal se om jeg finner bilde på nett av det, var så stort så orker ikke pakke det ut igjen akkurat nå.

Sånn ser skjerfet ut

http://s1105.photobucket.com/user/birkinmary1/media/Zebrapegasus2.jpg.html aner ikke hvordan jeg skal bruke et så stort skjerf, er 140xm x140cm

I den lille smykkeesken regner jeg med det er en forlovelsesring :D var i alle fall det som var hele poenget med å dra til NY. Har ikke fått den enda, men jeg er rimelig sikker på hvilken han har kjøpt :) kunne strengt tatt snik kikket på den nå som han har gått å lagt seg, men jeg velger å vente til selve frieriet så ikke all spenningen blir helt borte.

Og ja, jeg er VELDIG heldig. Ikke bare skjemmer han meg totalt bort med gaver, men han er helt fantastisk på alle andre måter også :D

Han har shoppet en hel haug til sønnen min også :) både leker, klær og sko

Endret av Miss Lucky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke en babyjakke :)

501009-11-1324819292253.jpg

Trådens vakreste kjøp! :hjerte::hjerte::hjerte: Kan jeg spørre hvor den kommer fra?

Tusen takk!! Veldig fornøyd :biggrin: Den er fra merket Surface To Air, men jeg kjøpte den brukt fra Finn, da denne modellen desverre ikke selges i butikkene mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg leser denne tråden, og må si jeg er sjokkert over forbruket til enkelte. Eller overforbruket rettere sagt.

Er det virkelig vanlig å bruke så mye penger på klær, vesker og sko? 2000 kr for en helt vanlig nitrist ensfarget genser feks., bare pga merket???

Anonymous poster hash: 14b4f...fb6

Du kan nok regne med at mange her bare lyver!

Anonymous poster hash: 92204...485

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du fortelle hva du syns om neglelakken når du har testet den?=) Gratulerer med en fin samling av orange bokser! Orange bokser er de beste :)

33ene4l.jpg
4 neglelakker fra CL
Et brunt/sort belte med sølv fra Hermes
Et orange/hvitt belte med gull fra Hermes
Hvit og sort skjerf, skal se om jeg finner bilde på nett av det, var så stort så orker ikke pakke det ut igjen akkurat nå.

Sånn ser skjerfet ut
http://s1105.photobucket.com/user/birkinmary1/media/Zebrapegasus2.jpg.html aner ikke hvordan jeg skal bruke et så stort skjerf, er 140xm x140cm


I den lille smykkeesken regner jeg med det er en forlovelsesring :D var i alle fall det som var hele poenget med å dra til NY. Har ikke fått den enda, men jeg er rimelig sikker på hvilken han har kjøpt :) kunne strengt tatt snik kikket på den nå som han har gått å lagt seg, men jeg velger å vente til selve frieriet så ikke all spenningen blir helt borte.

Og ja, jeg er VELDIG heldig. Ikke bare skjemmer han meg totalt bort med gaver, men han er helt fantastisk på alle andre måter også :D

Han har shoppet en hel haug til sønnen min også :) både leker, klær og sko

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget faktisk nettopp egen tråd om neglelakken. I de 4 flaskene jeg fikk var lakken tykk og seig, umulig å legge fint. Men kanskje jeg har vært uheldig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg. Fikk vist mer enn et skjerf av kjæresten

2mqtekk.jpg

Legger til bilde av tingene litt seinere. Nå må jeg gå å prøve på :D

Dette er en tråd om hva DU har KJØPT i dag.

Kan ikke se en eneste annen grunn til at du legger ut slike ting her enn at du vil skryte. Altså, du legger ut bilder av eskene, det er jo helt meningsløst!

Anonymous poster hash: 8be9b...a0c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tråd om hva DU har KJØPT i dag.

Kan ikke se en eneste annen grunn til at du legger ut slike ting her enn at du vil skryte. Altså, du legger ut bilder av eskene, det er jo helt meningsløst!

Anonymous poster hash: 8be9b...a0c

Jeg la jo ut bilde av tingene når jeg hadde fått åpnet dem da. Og hva er vel forskjellen om jeg hadde vært med til NY og kjøpt dem selv enn at kjæresten kjøpte det for meg? Jeg er uansett ikke den eneste som legger ut hva kjæresten har kjøpt

Og uansett hvem som legger ut, hvem som har kjøpt det og hva som er kjøpt er det da like meningsløst å legge ut bilde for alle.

Hvorfor skal ikke jeg få lov å vise som alle andre?

Endret av Miss Lucky
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg la jo ut bilde av tingene når jeg hadde fått åpnet dem da. Og hva er vel forskjellen om jeg hadde vært med til NY og kjøpt dem selv enn at kjæresten kjøpte det for meg? Jeg er uansett ikke den eneste som legger ut hva kjæresten har kjøpt

Og uansett hvem som legger ut, hvem som har kjøpt det og hva som er kjøpt er det da like meningsløst å legge ut bilde for alle.

Hvorfor skal ikke jeg få lov å vise som alle andre?

Skryt i vei :) Enkelte tåler ikke at andre har det bedre, eller klarer å glede seg over at de har det godt....misunnelige folk finnes overalt!! Gleder meg på dine vegne jeg :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg leser denne tråden, og må si jeg er sjokkert over forbruket til enkelte. Eller overforbruket rettere sagt.

Er det virkelig vanlig å bruke så mye penger på klær, vesker og sko? 2000 kr for en helt vanlig nitrist ensfarget genser feks., bare pga merket???

Anonymous poster hash: 14b4f...fb6

Delvis enig med deg, men ikke helt. Jeg synes det er bedre at man kjøper noen få plagg til noen tusenlapper per stykk, enn å kjøpe sinnsykte mengder med billigklær som man aldri i verden har sjans til å få brukt. Dyrere plagg er gjerne av bedre kvalitet, og terskelen for å la dem støve ned innerst i skapet blir høyere. Når man handler dyre plagg er faren for dumme spontankjøp også lavere.

Så det jeg reagerer på er hvor sinnsykt mange plagg flere kjøper, både i denne tråden og generelt - ikke prisen. Og jada, jeg har gått i fella selv flere ganger også, men jeg prøver å bli en mer bevisst forbruker ;)

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Delvis enig med deg, men ikke helt. Jeg synes det er bedre at man kjøper noen få plagg til noen tusenlapper per stykk, enn å kjøpe sinnsykte mengder med billigklær som man aldri i verden har sjans til å få brukt. Dyrere plagg er gjerne av bedre kvalitet, og terskelen for å la dem støve ned innerst i skapet blir høyere. Når man handler dyre plagg er faren for dumme spontankjøp også lavere.

Så det jeg reagerer på er hvor sinnsykt mange plagg flere kjøper, både i denne tråden og generelt - ikke prisen. Og jada, jeg har gått i fella selv flere ganger også, men jeg prøver å bli en mer bevisst forbruker ;)

Støttes! Jeg klarer ikke å skjønne hva i all verden man skal med så mye klær.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tråd om hva DU har KJØPT i dag.Kan ikke se en eneste annen grunn til at du legger ut slike ting her enn at du vil skryte. Altså, du legger ut bilder av eskene, det er jo helt meningsløst! Anonymous poster hash: 8be9b...a0c

Dette er en tråd om hva DU har KJØPT i dag.Kan ikke se en eneste annen grunn til at du legger ut slike ting her enn at du vil skryte. Altså, du legger ut bilder av eskene, det er jo helt meningsløst! Anonymous poster hash: 8be9b...a0c

Hun bidrar iaf mer enn deg...

Kjøpte en navy blazer fra Gant på supertilbud her om dagen, forresten, men finner ikke bilde av den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var spennende at du først la ut bilde av eskene for å så avsløre senere Miss Lucky! :) Nicket ditt passer deg veldig godt, men høres ut som det blir Mrs Lucky snart da ;)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva skjer med denne tråden egentlig?! Snakk om ukoselig stemning :sukk:

Ja, det har vært mye ukoselig her i det siste..

Anonymous poster hash: 91df4...d89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg. Fikk vist mer enn et skjerf av kjæresten

2mqtekk.jpg

Legger til bilde av tingene litt seinere. Nå må jeg gå å prøve på :D

Oi, så heldig! Og særlig med den lille boksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke bare glede oss over folk sine innkjøp i denne tråden, så kan dere som er sjokkerte lage en ny tråd, hvor dere diskuterer mengdene med klær folk kjøper :)



Anonymous poster hash: 1f46b...cb9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...