Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan trygt si jeg blir noen tusen fattigere pga denne tråden når jeg setter meg ned i kveld for å se nøyere på alt det fine dere har 😍😍

Anonymkode: 8aa08...c12

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Handla litt på fredag, og kjøpte truser, jeans og nye stilongs. Oppdaget at møllen har kost seg med de jeg hadde fra før. :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SA351G000-C11@3.jpg

Jeg kjøpte dette ullskjerfet for noen dager siden, og fikk det i posten i dag! Så fornøyd, akkurat slik jeg ville det skulle være, og i tillegg så er jeg stolt over å ha kjøpt noe som er i en temmelig nøytral farge, når det var så mange farger å velge mellom:ler: Syns det var kjempefint, og før noen tenker at "So what, et grått skjerf", så er ikke et skjerf et skjerf når man er en istapp, som i tillegg hater alt som klør. Ser for meg å ha dette i mange, mange år! Rabatt på det, og.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Søgni skrev:

SA351G000-C11@3.jpg

Jeg kjøpte dette ullskjerfet for noen dager siden, og fikk det i posten i dag! Så fornøyd, akkurat slik jeg ville det skulle være, og i tillegg så er jeg stolt over å ha kjøpt noe som er i en temmelig nøytral farge, når det var så mange farger å velge mellom:ler: Syns det var kjempefint, og før noen tenker at "So what, et grått skjerf", så er ikke et skjerf et skjerf når man er en istapp, som i tillegg hater alt som klør. Ser for meg å ha dette i mange, mange år! Rabatt på det, og.

Nei duverden for et utrolig vakkert , elegant og stilrent skjerf! 😍 Nydelig er det, grått er lekkert! Jeg satt akkurat å lette etter ei julegave til bestevenninna mi. Syntes det var så vanskelig, men du gjorde det lett! Bestilte det skjerfet i julegave til hu og et vinterantrekk til barnet hennes så nå er jeg ferdig med juleshoppinga, 2 av 2 gaver i boks 🎅🎁

Til minstejenta hennes ble det denne :

mini-a-ture-wisto-suit-lilas-rose-yttert

Endret av Wagner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2019 den 22.37, Elysian skrev:

På vei til meg:

image.png.aee07b1284ce49e6d33edf801c79b9f8.png

Kan du legge ut link til denne? :)

Anonymkode: 916e4...19e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Annonse

Black Friday- handel: 

Jeg har hatt lyst på disse to kjolene ei stund, og nå var de begge på salg

Kjole fra Indiska

XXXL-108774817BLUE.thumb.jpg.5e47550b974635b51bbf724576d0ca21.jpg

Kjole fra Zizzi

51664042_637025110084319647-2019-08-2627484_e02493a-nightskywmulti.thumb.jpg.ef291e2e7460a901d280ef55e63248eb.jpg

I tillegg to strømpebukser fra Lindex

7922741_80_PS_F.thumb.jpeg.c744996ae5fad187f8decea5a07588f7.jpeg

1.thumb.jpeg.1898934f325e45055644f18c9d8e539d.jpeg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper alle har fått med seg at bf25 gir 25% ekstra på salget til miinto! På meg ble det en sekk fra rains jeg har ønsket meg lenge, samt et grått ullskjerf fra arnie says 😊

Anonymkode: 370b2...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt (i går) to skjorter, et par penbukse og et par penere sko, for å bruke på jobb. Brukte en tusen kroner nesten, så har litt dårlig samvittighet for å shoppe på Black Friday, men jeg shoppet på Fretex, så det er slags unnskyldning? var også så heldig å havne på Ferner for Fretex -utsalget så noen av plagene er helt nye. 

Anonymkode: 6b52e...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant meg et par støvletter. Hadde tenkt lenge på et par nye vinterstøvletter og var heldig :) 

Anonymkode: 36f74...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...