miaw Skrevet 22. mai 2017 #4361 Del Skrevet 22. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er den fra? Sykt fin! Hvor har du kjøpt den? Anonymkode: 3b164...dae Den er kjøpt på gjenbruksappen tise merket er ganni, men tviler på den finnes i butikk.. takk:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 26. mai 2017 #4362 Del Skrevet 26. mai 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. mai 2017 #4363 Del Skrevet 26. mai 2017 Sport- BH fra Prima Donna. Endelig en sports-BH som gir god støtte og ikke er vondt å gå med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekråka Skrevet 27. mai 2017 #4364 Del Skrevet 27. mai 2017 15 timer siden, Loki Laufeyson skrev: Hvor er den grønne buksen fra?😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 27. mai 2017 #4365 Del Skrevet 27. mai 2017 Akkurat nå, Skravlekråka skrev: Hvor er den grønne buksen fra?😍 Gina Tricot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. mai 2017 #4366 Del Skrevet 27. mai 2017 Grønn kåpe og oransje cardigan, begge fra Benetton. Kåpa var på halv pris. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 2. juni 2017 #4367 Del Skrevet 2. juni 2017 En lilla kjole fra Ko:Ko 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. juni 2017 #4368 Del Skrevet 2. juni 2017 4 minutter siden, LiseTV skrev: En lilla kjole fra Ko:Ko Ko:Ko har så mye fint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 2. juni 2017 #4369 Del Skrevet 2. juni 2017 Kjøper jo bare kjoler, så var på tide med en bukse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4370 Del Skrevet 2. juni 2017 Undertøy på Pierre Roberts Sommersalg (i nettbutikken deres). Anonymkode: 7b777...93a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. juni 2017 #4371 Del Skrevet 2. juni 2017 Noen plagg til Mvh Yvonne 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4372 Del Skrevet 2. juni 2017 2 minutter siden, Yvonne skrev: Noen plagg til ? Mvh Yvonne Hei. Du kjøper mye fint. Men jeg må spørre. Hvordan får du plass til alt? Selv sliter jeg med plassmangel, (selv om jeg bor i en leilighet på 60 kvadrat) og glemmer rett og slett enkelte plagg fordi jeg har så mye klær. Også er det det å få brukt alle klærne! Og utifra denne tråden her så handler du mye... bare alle kjolene! Gir du bort ting? "Arkiverer" du? Eller har du rett og slett bare veldig god plass? Anonymkode: b0142...3a9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #4373 Del Skrevet 2. juni 2017 Den grønne toppen var skjønn @Yvonne Hvor har du kjøpt den? Anonymkode: b0142...3a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. juni 2017 #4374 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Du kjøper mye fint. Men jeg må spørre. Hvordan får du plass til alt? Selv sliter jeg med plassmangel, (selv om jeg bor i en leilighet på 60 kvadrat) og glemmer rett og slett enkelte plagg fordi jeg har så mye klær. Også er det det å få brukt alle klærne! Og utifra denne tråden her så handler du mye... bare alle kjolene! Gir du bort ting? "Arkiverer" du? Eller har du rett og slett bare veldig god plass? Anonymkode: b0142...3a9 Både og (bor i leilighet på 85 kvm). Jeg har mye klær, det skal jeg ikke legge skjul på, men jeg har et ganske stort walk-in-closet alene som strekker seg fra gulv til tak. Jeg har f.eks en hel stang/rekke kun for kjoler (tilsvarer vel et stort garderobeskap) - og en egen for bluser. I tillegg til dette kommer det jo x-antall hyller og slike ting. En drøm for en som elsker klær. For litt siden hadde jeg en stor utrenskning av klær som har blitt altfor stort, har gitt bort mye tøy til Frelsesarmeen. Jeg har plagg helt fra ungdomsskolen, så greit å få kvittet seg med det som ikke lenger passer. Har også solgt ganske mange plagg, i tillegg til sko (mind you, det er en egen historie i seg selv). I tillegg til dette er en del klær sesongbetont, så vinterklærne er f.eks ryddet ut. Jeg har ikke plass til begge deler, men det synes jeg i grunn greit. Pleier å gå gjennom hver sesong og prøve å være flink å få vekk det som ikke lenger passer eller som kan selges. 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den grønne toppen var skjønn @Yvonne Hvor har du kjøpt den? Anonymkode: b0142...3a9 Den ble kjøpt her, hos Joanie Clothing Mvh Yvonne Endret 2. juni 2017 av Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosa Skrevet 5. juni 2017 #4375 Del Skrevet 5. juni 2017 På 2.6.2017 den 22.00, Yvonne skrev: Noen plagg til Mvh Yvonne Du legger alltid ut så mye fint! Du må ha en vanvittig fin og feminin garderobe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. juni 2017 #4376 Del Skrevet 5. juni 2017 2 timer siden, Lille Rosa skrev: Du legger alltid ut så mye fint! Du må ha en vanvittig fin og feminin garderobe Jo, takk. Ja, jeg koser meg mye med plagg og sammensetninger, det er en grunn til at jeg bruker hver søndag til å sette opp kommende ukes "klesplan". Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 5. juni 2017 #4377 Del Skrevet 5. juni 2017 http://m.miinto.no/p-658349-monstret-fwss-kimono?mkwid=s_dt&pcrid=194035705841&pkw=&pmt=b&gclid=CjwKEAjwgtTJBRDRmd6ZtLrGyxwSJAA7Fy-hrhVs3RANLbqohwW2bTtACu2xDqdSKZAAJe_vzLA7exoCQrjw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 5. juni 2017 #4378 Del Skrevet 5. juni 2017 6 timer siden, Yvonne skrev: Jo, takk. Ja, jeg koser meg mye med plagg og sammensetninger, det er en grunn til at jeg bruker hver søndag til å sette opp kommende ukes "klesplan". Mvh Yvonne Hvor er den blå toppen fra?😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beatbox Skrevet 5. juni 2017 #4379 Del Skrevet 5. juni 2017 Kjøpt fra Zalando..Freaky Nation Elsker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 5. juni 2017 #4380 Del Skrevet 5. juni 2017 40 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Hvor er den blå toppen fra?😍 Merket er Collectif, men er kjøpt hos Tiger Milly (kjøpt på salg). Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå