Sola de Skrevet 19. mars 2017 #4261 Del Skrevet 19. mars 2017 2 timer siden, Yvonne skrev: På vinteren har jeg støvletter/støvler til ute, og så har jeg med ballerinasko/disse (har de i både svarte og blå) som jeg kan gå med på jobb. Når det er sommer bruker jeg ballerinasko eller sandaler. Har ballerinasko i alle farger (dvs gule, turkise, røde, svarte, mørkeblå, lyseblå, grønne osv) som matcher kjolene. ---- Tja, oppdaget en ny nettbutikk, og siden jeg både fikk velkomstkode og det var salg ble det noen kupp: Kjoler: Skjørt: Sistnevnte skjørt (dvs begge to) fra Hell Bunny har jeg siklet på i en evighet, så ble veldig glad jeg endelig kunne få tak i dem til en rimelig penge! Mvh Yvonne Ååå Kjole nummer to. Den var bare fantastisk superfin! Har du link til den? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mars 2017 #4262 Del Skrevet 19. mars 2017 4 minutter siden, Sola de skrev: Ååå Kjole nummer to. Den var bare fantastisk superfin! Har du link til den? Her har du link: https://www.tigermilly.com/p_8294_lindy-bop-audrey-floral-turquoise-swing-dress Mvh Yvonne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. mars 2017 #4263 Del Skrevet 19. mars 2017 4 minutter siden, Yvonne skrev: Her har du link: https://www.tigermilly.com/p_8294_lindy-bop-audrey-floral-turquoise-swing-dress Mvh Yvonne Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mars 2017 #4264 Del Skrevet 19. mars 2017 1 minutt siden, Sola de skrev: Tusen takk Bare hyggelig Frakten er ikke så verst heller, ligger på mellom 5 og 8 pund, alt ettersom hva man skal ha. I tillegg får man 10% rabatt på første kjøp. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. mars 2017 #4265 Del Skrevet 19. mars 2017 4 minutter siden, Yvonne skrev: Bare hyggelig Frakten er ikke så verst heller, ligger på mellom 5 og 8 pund, alt ettersom hva man skal ha. I tillegg får man 10% rabatt på første kjøp. Mvh Yvonne Superdupert! Ser så farlig mye fint der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mars 2017 #4266 Del Skrevet 19. mars 2017 Akkurat nå, Sola de skrev: Superdupert! Ser så farlig mye fint der! Oh yes. Ble 6 ordre på meg. *Kremt* Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 19. mars 2017 #4267 Del Skrevet 19. mars 2017 3 minutter siden, Yvonne skrev: Oh yes. Ble 6 ordre på meg. *Kremt* Mvh Yvonne Hihihi Lett for 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #4268 Del Skrevet 19. mars 2017 5 minutter siden, Yvonne skrev: Oh yes. Ble 6 ordre på meg. *Kremt* Mvh Yvonne Sender de da tingene samlet eller hver for seg? Spør, fordi jeg lurer på fortolling..... løper og kjøper! (Minst en.) Anonymkode: a574a...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. mars 2017 #4269 Del Skrevet 19. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sender de da tingene samlet eller hver for seg? Spør, fordi jeg lurer på fortolling..... løper og kjøper! (Minst en.) Anonymkode: a574a...202 Ja, stemmer! Hver for seg, for under 350 kr (inkl frakt). Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 20. mars 2017 #4270 Del Skrevet 20. mars 2017 På 3.3.2017 den 17.57, KaDust skrev: Mine to nyeste kjøp Disse er bare helt nydelige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 20. mars 2017 #4271 Del Skrevet 20. mars 2017 16 timer siden, Yvonne skrev: På vinteren har jeg støvletter/støvler til ute, og så har jeg med ballerinasko/disse (har de i både svarte og blå) som jeg kan gå med på jobb. Når det er sommer bruker jeg ballerinasko eller sandaler. Har ballerinasko i alle farger (dvs gule, turkise, røde, svarte, mørkeblå, lyseblå, grønne osv) som matcher kjolene. ---- Tja, oppdaget en ny nettbutikk, og siden jeg både fikk velkomstkode og det var salg ble det noen kupp: Kjoler: Skjørt: Sistnevnte skjørt (dvs begge to) fra Hell Bunny har jeg siklet på i en evighet, så ble veldig glad jeg endelig kunne få tak i dem til en rimelig penge! Mvh Yvonne Så flotte! Ser for meg deg som ei dame som skaper litt liv i hverdagen og gatebildet! Det er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. mars 2017 #4272 Del Skrevet 20. mars 2017 11 minutter siden, Majott skrev: Så flotte! Ser for meg deg som ei dame som skaper litt liv i hverdagen og gatebildet! Det er bra! Takk. Skal sies, jeg venter på våren/sommeren, bruker ikke disse kjolene før det blir litt varmere i været. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 20. mars 2017 #4273 Del Skrevet 20. mars 2017 13 minutter siden, Yvonne skrev: Takk. Skal sies, jeg venter på våren/sommeren, bruker ikke disse kjolene før det blir litt varmere i været. Mvh Yvonne Det gjør jeg også! Jeg har sagt at vinteren ikke er en noen blomstringstid for meg. Da er det altfor mange praktiske ting som avgjør antrekket. Varme klær og sko er kanskje ikke det man helst vil gå i, men det er nødvendig. Når våren kommer, kommer friheten til å gå i akkurat det man vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. mars 2017 #4274 Del Skrevet 20. mars 2017 3 minutter siden, Majott skrev: Det gjør jeg også! Jeg har sagt at vinteren ikke er en noen blomstringstid for meg. Da er det altfor mange praktiske ting som avgjør antrekket. Varme klær og sko er kanskje ikke det man helst vil gå i, men det er nødvendig. Når våren kommer, kommer friheten til å gå i akkurat det man vil! Absolutt, helt enig. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 20. mars 2017 #4275 Del Skrevet 20. mars 2017 Yvonne de kjolene var helt nydelige, helt min stil. Men dessverre var det veldig dårlig utvalg i størrelser. Men tror jeg skal legge den siden i favoritter, og følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. mars 2017 #4276 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) 5 timer siden, momo skrev: Yvonne de kjolene var helt nydelige, helt min stil. Men dessverre var det veldig dårlig utvalg i størrelser. Men tror jeg skal legge den siden i favoritter, og følge med. Ja, du får gjøre det. Et tips er at det kan hende du finner dem på ebay.co.uk. Jeg har kjøpt et par kjoler derfra (ikke brukt) fordi jeg ikke fant størrelsen min i butikken. Så det ble et par til en veldig billig penge, men nå får det være stopp for en stund. Forøvrig er kjolene i postene mine enten fra Hell Bunny eller Lindy Bop, de har begge egne nettbutikker der man kan finne kjolene hvis man ikke finne dem hos Tigermilly. Mvh Yvonne Endret 20. mars 2017 av Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 20. mars 2017 #4277 Del Skrevet 20. mars 2017 1 minutt siden, Yvonne skrev: Ja, du får gjøre det. Et tips er at det kan hende du finner dem på ebay.co.uk. Jeg har kjøpt et par kjoler derfra (ikke brukt) fordi jeg ikke fant størrelsen min i butikken. Så det ble et par til en veldig billig penge, men nå får det være stopp for en stund. Mvh Yvonne Takk, for tipset. Fant en kjole, jeg falt for, og lett etter den både på ebay og Google. Men finner den ikke, og den var overhodet ikke i min størrelse. Vet du hvordan størrelsene er. Fant en jeg likte godt, som var bare 1 størrelse for stor, og tenker det burde gå greit å sy inn. Jeg må uansett legge opp kjolene, da jeg er så lav. Nydelige de 2 siste kjolene du kjøpte og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. mars 2017 #4278 Del Skrevet 20. mars 2017 Ny vårjakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calavi Skrevet 20. mars 2017 #4279 Del Skrevet 20. mars 2017 På 16.3.2017 den 20.16, KaDust skrev: Lønningsdag betyr et nytt kjøp! Så fine! Hvor er kjole nr. 1 kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. mars 2017 #4280 Del Skrevet 20. mars 2017 2 minutter siden, calavi skrev: Så fine! Hvor er kjole nr. 1 kjøpt? Zalando Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå