Gå til innhold

Hva har du kjøpt i i dag av klær/sko/tilbehør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

floyd-15.09.15-14423.thumb.jpg.63f536273Kjøpte denne nydelige kåpen i dag. Har aldri hatt et plagg fra Floyd før, så jeg er spent på kvaliteten. 

H002982S-01.jpg.2a998fe317bf4735d845162bKan også slenge med et bilde av et skjerf jeg kjøpte fra Hermès i høst. Fantastisk kvalitet, har allerede planer om å skaffe meg en til :)

Anonymkode: 7a5bf...c10

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Pavilion skrev:

Drømmeveska! Ikke den fargen jeg egentlig ville ha riktignok, men kunne ikke gi fra meg sjansen. I tillegg er denne fargen også ganske grei da!

*snip*

Tie bag, ikke sant? Den var jo bare dødslekker :rodmer: Litt misunnelig nå merker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Tie bag, ikke sant? Den var jo bare dødslekker :rodmer: Litt misunnelig nå merker jeg...

Stemmer, hehe! Hadde egentlig også lyst på belt bag, men har sett en del gå med den, så da ble det tie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Pavilion skrev:

Stemmer, hehe! Hadde egentlig også lyst på belt bag, men har sett en del gå med den, så da ble det tie :)

Synes det var et godt valg. :) Har også sett endel av belt bag, men synes uansett at de er like fine begge to! Kjøpte du den på Høyer på Egertorget forresten eller vet du om noen andre butikker i Oslo som fører Celine? Var ikke noe Celine sist jeg var der. :/  Kunne godt tenke meg å se de litt ordentlig irl, i tilfelle jeg vil ha en senere :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.1.2016 at 23.03, Fashionistaen skrev:

Synes det var et godt valg. :) Har også sett endel av belt bag, men synes uansett at de er like fine begge to! Kjøpte du den på Høyer på Egertorget forresten eller vet du om noen andre butikker i Oslo som fører Celine? Var ikke noe Celine sist jeg var der. :/  Kunne godt tenke meg å se de litt ordentlig irl, i tilfelle jeg vil ha en senere :P 

Kjøpt av selger på finn :) Hehe, har ikke samvittighet til å bruke så my penger med tanke på studenttilværelsen. Tidligere eier har kjøpt den på Icon i Oslo. Høyer har sluttet å føre Celine, dessverre. Litt usikker på andre steder de selger Celine i Oslo. Du kan alltid sjekke ut Celine butikker i utlandet da :) 

Tok jo den med på skolen i dag ettersom jeg bare skulle ha med meg data, men merker at den er ganske tung pga skinnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Adara skrev:

Genser fra Lanullva i farge 'fusChia' 899-, det er dyrt, men denne genseren er verdt det! 

nye-farger-ull-til-voksen-770x415.jpg

Stilig, også så lekre farger!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Pavilion skrev:

Kjøpt av selger på finn :) Hehe, har ikke samvittighet til å bruke så my penger med tanke på studenttilværelsen. Tidligere eier har kjøpt den på Icon i Oslo. Høyer har sluttet å føre Celine, dessverre. Litt usikker på andre steder de selger Celine i Oslo. Du kan alltid sjekke ut Celine butikker i utlandet da :) 

Tok jo den med på skolen i dag ettersom jeg bare skulle ha med meg data, men merker at den er ganske tung pga skinnet. 

Skjønner absolutt det. Jeg synes egentlig finn er veldig greit selv, bare man obs på selger og tar visse forehåndsregler. Er jo enormt mye å spare på å kjøpe brukt og mange av tingene er jo så godt som nye uansett :) Åja, aldri hørt om den butikken før, men skal definitivt ta turen dit, om ikke annet for litt vindusshopping! :fnise: Ja, det går jo an.  

Så den ikke da jeg gikk forbi deg i all hui og hast :( Men kan tenke meg det egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Fashionistaen skrev:

Skjønner absolutt det. Jeg synes egentlig finn er veldig greit selv, bare man obs på selger og tar visse forehåndsregler. Er jo enormt mye å spare på å kjøpe brukt og mange av tingene er jo så godt som nye uansett :) Åja, aldri hørt om den butikken før, men skal definitivt ta turen dit, om ikke annet for litt vindusshopping! :fnise: Ja, det går jo an.  

Så den ikke da jeg gikk forbi deg i all hui og hast :( Men kan tenke meg det egentlig..

Jepp! Her fikk jeg med kvittering+dustbag+tags, i tillegg til å sende inn bilder til purseforum (som forøvrig er helt fantastisk!). 

Stopper deg neste gang jeg ser deg, haha :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Pavilion skrev:

Jepp! Her fikk jeg med kvittering+dustbag+tags, i tillegg til å sende inn bilder til purseforum (som forøvrig er helt fantastisk!). 

Stopper deg neste gang jeg ser deg, haha :) 

Ja, da er det ikke noe å tenke på. PF er helt fantastisk, ja. De damene er jo som vandrende leksikon når det kommer til vesker :P

Ja, du får gjøre det og vise meg vesken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Alvea skrev:

Åh <3 

Vet noen om de har denne i butikk også? 

Jeg kjøpte den i butikk :) Riktignok i Sverige, men sjekk basic-avdelingen til HM :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎21‎.‎01‎.‎2016 at 14.36, Frk.Show skrev:

Bestilt, håper virkelig det passer. 

image.jpg

Så mye pent!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...