Gjest Tigress Skrevet 3. september 2015 #3421 Del Skrevet 3. september 2015 Måtte naudshoppe ein bluse til ein middag som ikkje var planlagd under ei jobbreise, og løyste det med å bruke 49,- på ein Vila-topp på Fretex. Deretter slo eg verkeleg på stortromma og kjøpte ein silkebluse på sal, før 1599,- no 480, frå eit merke eg aldri har høyrt om før: Edith & Ella. Ser lovande ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 3. september 2015 #3422 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Jeg liker så godt at du bruker mye farger og spesielle antrekk Er så dårlig på det selv, men når jeg leser antrekksposten og inne her så blir jeg inspirert av deg til å kjøpe plagg i andre farger enn sort/grå/mørkeblå Å tusen takk, det var koselig å høre Ja jeg er litt svak for farger, kanskje noen mener det kan bli litt overkill, men jeg blir så glad og synes det er så spennende selv når jeg ser andre folk trø litt ut av komfort farger, mønster og antrekk.. Endret 3. september 2015 av skreppamedleppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 3. september 2015 #3423 Del Skrevet 3. september 2015 Ny høstjakke og jeg elsker den farven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 3. september 2015 #3424 Del Skrevet 3. september 2015 Ny høstjakke og jeg elsker den farven Superfin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 3. september 2015 #3425 Del Skrevet 3. september 2015 Superfin farge! Tusen takk Ja ikke sant.... Den er forresten fra Lindex og koster 599,-...Slike priser liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 3. september 2015 #3426 Del Skrevet 3. september 2015 Ny høstjakke og jeg elsker den farven oransjejakke.png Fresh farge! Lyser opp selv den mørkeste høstkvelden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 3. september 2015 #3427 Del Skrevet 3. september 2015 (endret) Denne bare i sort fra Only Og dette fra etsy og modcloth Jeg likte alt (hva slags plagg er reven? Strømper?) Men spesielt veska var helt nydelig! Fantastisk farge som passer så godt til årstiden vi er iferd med å trø inn i. Endret 3. september 2015 av miaw 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 3. september 2015 #3428 Del Skrevet 3. september 2015 Fresh farge! Lyser opp selv den mørkeste høstkvelden:) Kan ikke annet enn å bli i godt humør av en slik varm og fin farve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #3429 Del Skrevet 3. september 2015 Hehe, kan ikke ljuge. Den var absolutt nydelig. Faktisk penere irl. Og i kjempedeilig lammull. Vet ikke om det hjalp så mye ift. shoppestoppen. 2400 ,- for den jeg kjøpte. De har noen andre til 2000 ,-, men pass på de er ikke i det samme nydelige materialet. Inneholder bl.a. nylon (!) og masse ting jeg klør av: mohair og alpakka. Ok jeg bare må ha den (hvis det ikke er for sent)! Hvor kan de tenkes å ha fler igjen? Anonymous poster hash: c5dd6...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 3. september 2015 #3430 Del Skrevet 3. september 2015 Ny høstjakke og jeg elsker den farven oransjejakke.png Den var utrolig fin.. Jeg likte alt (hva slags plagg er reven? Strømper?) Men spesielt veska var helt nydelig! Fantastisk farge som passer så godt til årstiden vi er iferd med å trø inn i. Takktakk miaw Revestrømper ja https://www.etsy.com/no-en/listing/198245207/foxy-sock?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=foxy Digger de allerede.. Vesken er jeg også godt nøgd med, var litt usikker på om jeg skulle kjøpe den denne gangen eller om den skulle bli satt opp på neste ønskeliste, men den var så fiiiiiiin at jeg kunne ikke dy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 3. september 2015 #3431 Del Skrevet 3. september 2015 Den var utrolig fin.. Takktakk miaw Revestrømper ja https://www.etsy.com/no-en/listing/198245207/foxy-sock?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=foxy Digger de allerede.. Vesken er jeg også godt nøgd med, var litt usikker på om jeg skulle kjøpe den denne gangen eller om den skulle bli satt opp på neste ønskeliste, men den var så fiiiiiiin at jeg kunne ikke dy meg Tusen takk Likte farven så utrolig godt, dessverre var den ikke i den kvaliteten jeg antok/netthandel...så da ble det retur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 3. september 2015 #3432 Del Skrevet 3. september 2015 3 pak med ankelstrømper i 20 den nylon hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
globalagogo Skrevet 3. september 2015 #3433 Del Skrevet 3. september 2015 Tusen takk Likte farven så utrolig godt, dessverre var den ikke i den kvaliteten jeg antok/netthandel...så da ble det retur.. Oi, hva var galt? Du fikk meg nesten til å bestille en til meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Upadiela Skrevet 3. september 2015 #3434 Del Skrevet 3. september 2015 Dro innom sample sale fra FWSS og et deilig ullskjørt ble med meg hjem! Angrer på at jeg ikke kjøpte mer, for de hadde så mye fint der! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 3. september 2015 #3435 Del Skrevet 3. september 2015 Ok jeg bare må ha den (hvis det ikke er for sent)! Hvor kan de tenkes å ha fler igjen? Anonymous poster hash: c5dd6...20a Agenturet er utsolgt, men tror de hadde endel igjen på Svean det jeg kjøpte min. Du kan jo også kjøpe den på nett, vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #3436 Del Skrevet 4. september 2015 Agenturet er utsolgt, men tror de hadde endel igjen på Svean det jeg kjøpte min. Du kan jo også kjøpe den på nett, vil jeg tro Bestemte meg for navy! Haha ble dermed venteliste. Haha åååh jeg er så ufornuftig 😔 men man må vel ha en poncho i livet sitt...? (Eller hva??) Anonymous poster hash: c5dd6...20a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 4. september 2015 #3437 Del Skrevet 4. september 2015 (endret) Jeg elsker den fargen! Endret 4. september 2015 av Perelandra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gundagrynte Skrevet 4. september 2015 #3438 Del Skrevet 4. september 2015 Oi, hva var galt? Du fikk meg nesten til å bestille en til meg selv! Jeg trodde jakken var mer en ytterjakke, men den er egentlig for tynn nå som det går mot kaldere dager...den er mer en jakke til innebruk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tingelinling Skrevet 4. september 2015 #3439 Del Skrevet 4. september 2015 Måtte naudshoppe ein bluse til ein middag som ikkje var planlagd under ei jobbreise, og løyste det med å bruke 49,- på ein Vila-topp på Fretex. Deretter slo eg verkeleg på stortromma og kjøpte ein silkebluse på sal, før 1599,- no 480, frå eit merke eg aldri har høyrt om før: Edith & Ella. Ser lovande ut! Et av mine absolutt favorittmerker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 5. september 2015 #3440 Del Skrevet 5. september 2015 Denne! http://www.miinto.no/p-529392-swims-lausanne-parka-black 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå