Gjest Lille-pus Skrevet 28. juni 2014 #1761 Del Skrevet 28. juni 2014 Kult! Hvor er det fra?Anonymous poster hash: c762f...1c4 Ett av mine favorittmerker, L'Wren Scott. Kjøpt her, be my guest, det er knallpent og flere Norske kvinner kan helt fint bære det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 28. juni 2014 #1762 Del Skrevet 28. juni 2014 Etter mye fram og tilbake i rundt et år, har jeg nå kjøpt Robinson double zip tote fra Tory Burch. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 29. juni 2014 #1763 Del Skrevet 29. juni 2014 Ett av mine favorittmerker, L'Wren Scott. Kjøpt her, be my guest, det er knallpent og flere Norske kvinner kan helt fint bære det Du har generelt god smak, Lille-pus, men om jeg kjøpte et såpass dyrt skjørt skulle mønsteret matchet i sømmen bak. Får mark når ikke rapporter stemmer (det gjelder for øvrig i tapeter også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 30. juni 2014 #1764 Del Skrevet 30. juni 2014 Enkel maxikjole fra Veromoda.. har ikke bestilt fra Bubbleroom før, men de hadde jo halve fraktprisen av hva f.eks. Vero Modas egen nettbutikk har.. http://www.bubbleroom.no/nn/kl%C3%A6r/dame/vero-moda/maxikjoler/easy-sl-maxi-tie-dress-white-asparagus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 30. juni 2014 #1765 Del Skrevet 30. juni 2014 Du har generelt god smak, Lille-pus, men om jeg kjøpte et såpass dyrt skjørt skulle mønsteret matchet i sømmen bak. Får mark når ikke rapporter stemmer (det gjelder for øvrig i tapeter også) Jeg klarer helt fint å leve med det Blir spennende å se når det kommer. Bestilte ikke over-natten levering så det tar et par-tre dager. Det er ikke alltid at mønsteret i stoffet klarer å stemme overens med alle størrelsene slik at det matcher prikk perfekt bak i sømmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 30. juni 2014 #1766 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Denne toppen i lilla og en i en litt mer knallblå farge enn den som er avbildet. Fra Floyd: Genser fra Zavanna (men i lilla): Endret 30. juni 2014 av Elysian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 30. juni 2014 #1767 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Tskjorta i grå, fant ikke bilde.. Endret 30. juni 2014 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 1. juli 2014 #1768 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) . Endret 1. juli 2014 av Pene sko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 1. juli 2014 #1769 Del Skrevet 1. juli 2014 Dårlig gjort å bare vise halvveis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
metempsychosis Skrevet 1. juli 2014 #1770 Del Skrevet 1. juli 2014 image.jpg Ups, vi gikk litt amok :/ Vi har samme sofa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 1. juli 2014 #1771 Del Skrevet 1. juli 2014 Hvorfor fjernet du linken Pene Sko? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 2. juli 2014 #1772 Del Skrevet 2. juli 2014 Åh, teite meg som gikk inn her. Det her er sånn friste-tråd, og jeg skal liksom ha shoppestop frem til neste år. Eller dvs skal ikke kjøpe meg noe nytt, kun brukte produkter. Det er jo masse fint brukt som selges også da, heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. juli 2014 #1773 Del Skrevet 2. juli 2014 Kjøpt denne: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/topper/tfnc-777/hilda-top-777330-14/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Booker Skrevet 3. juli 2014 #1774 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Var salg, igjen. Fikk noen fine basis plagg så er fornøyd! Filippa K Alle t-skjortene er fra Alexander Wang FWSS Zara H&M Endret 3. juli 2014 av Booker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 3. juli 2014 #1775 Del Skrevet 3. juli 2014 Kjøpt meg ny Kari Traa merino poloneck til vinteren, til halv pris. Den jeg har er utslitt og brukt flittig siden jeg var 15. Syns fargen er sær, fresh og kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperFace Skrevet 3. juli 2014 #1776 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Huff og huff nå har jeg brukt myyyye penger.. I går kjøpte jeg: Rosa skulderveske/clutch fra Michael Kors Ted Baker Carlii kjole Calvin Klein Saffiano Crossover Shoulder bag ...Og så sikler jeg på denne:Ralph Lauren skulderveske.. Får vel vente til lønna kommer! Endret 3. juli 2014 av SuperFace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 3. juli 2014 #1777 Del Skrevet 3. juli 2014 Kjøpte to kjoler fra LindyBop på Frøken Dianas Salonger i går Blomstrete Brun med prikker I tillegg fant jeg en kjempefin vintageveske som var så og si ubrukt. En fantastisk butikk for alle som liker kjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 3. juli 2014 #1778 Del Skrevet 3. juli 2014 Kjøpte to kjoler fra LindyBop på Frøken Dianas Salonger i går Blomstrete Brun med prikker I tillegg fant jeg en kjempefin vintageveske som var så og si ubrukt. En fantastisk butikk for alle som liker kjoler! Så snuppete kjoler! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #1779 Del Skrevet 3. juli 2014 Idag ble det fjällräven vidda pro-bukse. Veldig fornøyd. Gleder meg til å bruke den. Anonymous poster hash: 598f3...b56 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. juli 2014 #1780 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Etter å ha vært på shopping i London, kom jeg hjem med 2 nye vesker fra Dorothy Perkins Endret 3. juli 2014 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå