Hypnotica Skrevet 15. mai 2014 #1481 Del Skrevet 15. mai 2014 Kul Takk! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #1482 Del Skrevet 15. mai 2014 Skjørt med lommer Cardigan i den rødfargen som kler meg definitivt best Handler aldri tøy til meg selv på Kappahl, men skulle ha noe barnetøy i dag og endte opp med både skjørt og cardigan. Også kjøpt en helt enkel hvit skjorte og ei hold-in-truse, som jeg IKKE gidder å linke til Det skjørtet har utrolig fin fasong Anonymous poster hash: 2c99a...47f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 15. mai 2014 #1483 Del Skrevet 15. mai 2014 Sandaler fra Vagabond Modellen heter Flora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 15. mai 2014 #1484 Del Skrevet 15. mai 2014 ' Ny hverdagsgenser. Liker så godt at den er 100 % lin. Den er nå på min ønskeliste. Veldig flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 15. mai 2014 #1485 Del Skrevet 15. mai 2014 Takk! :D Ingen årsak! Kunne tenkt meg en sånn selv faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 15. mai 2014 #1486 Del Skrevet 15. mai 2014 Ingen årsak! Kunne tenkt meg en sånn selv faktisk. Kjøpte den på Hennes&Mauritz Finnes i mange andre farger også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 16. mai 2014 #1487 Del Skrevet 16. mai 2014 Den er nå på min ønskeliste. Veldig flott! Den anbefales virkelig! Utrolig god å ha på. Et par gedigne solbriller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 16. mai 2014 #1488 Del Skrevet 16. mai 2014 Kjole fra B-Young, i beige, samt et par nude pumps fra Bianco. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 16. mai 2014 #1489 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) . Endret 17. mai 2014 av Hypnotica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 16. mai 2014 #1490 Del Skrevet 16. mai 2014 Dette ble med meg hjem i dag. Sammen med en topp jeg ikke finner noe bilde av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 17. mai 2014 #1491 Del Skrevet 17. mai 2014 Hva man får tid til mellom slagene En pudder rosa Antonio Berardi kjole... Og 'nei' jeg har ikke mange slike designerkjoler, men denne bare måtte jeg ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 17. mai 2014 #1492 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Hvilken av disse veskene ville dere valgt? Alle veskene har glidelås på den ene siden, og kan også brukes som crossover med en lang reim. De er ganske store i virkeligheten (ikke som en gymbag, men en del større enn det typiske sommervesker er). Også ser noen av de finere ut i virkeligheten enn på bildet, særlig den helt svarte (er den jeg heller mot, men er såå usikker) Endret 17. mai 2014 av Hypnotica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. mai 2014 #1493 Del Skrevet 17. mai 2014 nr 1... Ihvertfall ikke den siste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadden Skrevet 17. mai 2014 #1494 Del Skrevet 17. mai 2014 Hva man får tid til mellom slagene En pudder rosa Antonio Berardi kjole... Og 'nei' jeg har ikke mange slike designerkjoler, men denne bare måtte jeg ha. Gidder du å linke til kjolen? Den var rett og slett bare .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 17. mai 2014 #1495 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Gidder du å linke til kjolen? Den var rett og slett bare .. Jeg kjøpte min fra Yoox. Den aller siste de hadde igjen. Bildet hentet jeg herfra, fra Lyst.com. Fjorårets kolleksjon... eller året før det igjen... jeg er ikke så nøye på det. Edit: Usikker på kolleksjonsåret. Endret 17. mai 2014 av Lille-pus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 17. mai 2014 #1496 Del Skrevet 17. mai 2014 Jeg kjøpte min fra Yoox. Den aller siste de hadde igjen. Bildet hentet jeg herfra, fra Lyst.com. Fjorårets kolleksjon... jeg er ikke så nøye på det. Oh my....... Lille-pus!! Kan jeg komme på besøk en dag og se på klessamlingen din?? Får jeg prøve på meg noen plagg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 17. mai 2014 #1497 Del Skrevet 17. mai 2014 Lurer på hvs Lille-pus og andre storshoppere gjør med klærene etter hvert jeg? Jeg shoppet selv MYE før, så jeg vet hvor fort det samler seg opp og blir fult, selv med egen walk in garderobe Selger dere plagg etter hvert eller gir dere bort for å frigi plass? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypnotica Skrevet 17. mai 2014 #1498 Del Skrevet 17. mai 2014 nr 1... Ihvertfall ikke den siste! Hehe, nei er enig i at det ikke blir den siste, da måtte den nok ha vært i skinn iallfall.. Men tror det blir den helt svarte (den blå er samme veske, bare i blåfarge). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 17. mai 2014 #1499 Del Skrevet 17. mai 2014 Oh my....... Lille-pus!! Kan jeg komme på besøk en dag og se på klessamlingen din?? Får jeg prøve på meg noen plagg også? Spørs hvilken størrelse du passer inn i det? Italiensk 42, US4, UK10, tysk36 så går det greit Lurer på hvs Lille-pus og andre storshoppere gjør med klærene etter hvert jeg? Jeg shoppet selv MYE før, så jeg vet hvor fort det samler seg opp og blir fult, selv med egen walk in garderobe Selger dere plagg etter hvert eller gir dere bort for å frigi plass? Nåja, 'storshopper' vil jeg mene er beskjedent overdrevet. Mye undertøy og strømper. En og annen skjorte og skjørt, og et par-tre kjoler tar ikke store plassen Skoene og støvlettene er det som krever mest plass. Ellers er jeg flink til å gi bort plagg jeg synes jeg aldermessig har 'vokst fra'. Selv om jeg har drakter jeg bruker som er 20 år gamle, - og tilsvarende med sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 17. mai 2014 #1500 Del Skrevet 17. mai 2014 Spørs hvilken størrelse du passer inn i det? Italiensk 42, US4, UK10, tysk36 så går det greit Kjoler med litt stretch i går nok greit, skjørt med strikk i etc. Og strømper Kan jo ta med litt klær selv også, så kan vi dolle oss opp litt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå