Gå til innhold

Åå..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åhh, jeg kjenner jeg er så lei meg nå.. Vil ikke bruke vennene mine som klagemur,så det hjelper å skrive litt.

Dater en nydelig mann, han er fantastisk på alle måter. Har vært med ham hver dag /natt i to uker nå, laget middag sammen osv. Vi har datet i 2 mnd. Så hadde jeg en avtale ikveld, og han har imorgen, noe som er -helt- greit for meg. Men han er så dårlig på å sende sms, og jeg føler liksom jeg må jobbe sånn for at han skal være interessert, og ikke gå lei av meg. Jeg reiser på søndag, skal være borte i 3 uker, og jeg kjenner jeg gruer meg, fordi jeg ikke vet hvor jeg har ham. Er livredd turen skal bli ødelagt fordi jeg ikke greier å la være tenke dumme tanker..

Så kan vi kun møtes noen få timer på lørdag, fordi han har masse planer. Igjen, det er helt greit, jeg skulle bare ønske jeg kunne sett ham masse før jeg reiste. Det er vel kanskje slik at man ikke får nok i begynnelsen..?

Har dere noen råd til å la være å tenke så mye?

Trenger kanskje bare litt tilsnakk/sympati, for jeg vet jeg er helt på tur, og jeg vet jeg er kjempeheldig dersom jeg får denne mannen. Og jeg skal IKKE sende masse sms til ham med dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at det jammen er mange som får seg en flamme rett før de skal ut å reise i en måneds tid.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare du skal slappe av, jeg, og tenke at han er sikkert like på tuppa i hodet sitt som deg. Og om ikke han er det, så er det nol ikke liv laga for dere uansett?

Len deg tilbake og la naturen gjøre sitt, også med ham. Han har heller ikke vondt av å kjenne det hvis han savner deg :) og det vil han, om det er "dere to"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lurt å ha en litt mer informativ tittel på en tråd enn Åå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...