Gå til innhold

Holder på å gå på veggene!


Gjest Hege

Anbefalte innlegg

Jeg dater en nydelig mann,og de siste dagene har jeg vært med ham døgnet rundt, utenom de 8 timene vi har vært på jobb. Det har vært FANTASTISK! Jeg reiser bort 1 mnd i begynnelsen neste uke, og jeg får ikke sett han før dette. Savner ham grusomt mye allerede, og jeg har bare vært borte fra ham 5 timer.. Det er nok det at jeg VET jeg ikke får sett ham på over en mnd. Og jeg blir gal. Jeg tenker på ham konstant. Vi har datet i ca 3 mnd, har møttes ca 3 ganger i uka, men nå ble det altså naturlig at vi trappet litt opp. Og jeg får ikke nok av ham.

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke la turen bli ødelagt av savn ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må vel prøve å roe ned deg selv litt da... lettere sagt enn gjort. Bruk tiden til noe som gjør at du absolutt ikke går rundt å tenker på ham hele tiden.

Tenk på når du møter han igjen - hvor deilig det blir! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du ikke har det så ille som andre. Kjæresten min for eksempel bor i Nederland og vi kan bare sees hver 2. til 4. måned. Du har det ikke så forferdelig ille altså, det er bare noen dager. Nyt turen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M0ntriark

Noen har det verre og kanskje er det sunt for dere å få denne 4 ukers perioden! :)

Dere kan sikkert ha kontakt også, selvom dere ikke fysisk er med hverandre.

Sitter nesten i samme båt som Puremercy og har ikke helt den samme "godviljen" på de som sliter med å være borte fra kjæresten en helg, uke og/eller så lite som en måned.

Jeg teller ned til å se igjen mannen min og det er bare igjen 3 måneder *woi*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen har det verre og kanskje er det sunt for dere å få denne 4 ukers perioden! :)

Dere kan sikkert ha kontakt også, selvom dere ikke fysisk er med hverandre.

Sitter nesten i samme båt som Puremercy og har ikke helt den samme "godviljen" på de som sliter med å være borte fra kjæresten en helg, uke og/eller så lite som en måned.

Jeg teller ned til å se igjen mannen min og det er bare igjen 3 måneder *woi*

Samme her, haha! Jeg teller ned månedene nå. Heldigvis flytter jeg til landet hans i slutten av juni :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusproblem. Det er ikke alle som har noen å savne, og spesielt ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er sjømann, og kan være borte i flere måneder i strekk. Forstår godt hvordan det føles, for å si det sånn. Men - du blir vandt til det. Prøv å ikke tenke så mye på det, og visst du ikke greier å la være; GLED deg til dere treffes igjen. For ingen følelse i verden kan sammenlignes med den du får når dere treffes igjen!

Den første uken er verst. Så går det gradvis "over". Dette klarer du helt fint!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær sterk! Det er de første dagene som er verst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...