Gå til innhold

Gave på sykehuset


Cammomille

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en venninne som akkurat har fått en datter. De skal være på sykehuset i to uker, og jeg skal nedover til helgen med en liten gave. Noen spm har tips?

Har kjøpt et lysebrunt teppe til deres brune vogn, men lurte på om jeg skulle kjøpe en god joggedress og en "goodiebag" med litt snacks, ukeblader, håndkrem og kanskje en kortstokk.

Hva ønsker man seg rett etter fødsel? Jente drukner i klær selv før hun var født, så det har jeg slått litt fra meg..

Takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville kanskje kjøpt et plagg, men kanskje i litt større størrelse enn den hun bruker nå..? Og gjerne noe som er praktisk, altså ikke sånn supersøte kjoler som ikke blir brukt, men en søt/tøff/fin body med bukse til. Og kanskje ikke i knall rosa med Hello Kitty på :)

Den goodiebagen hørtes veldig fin ut! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kanskje ikke så aktuelt siden det virker som om du bor et stykke unna sykehuset men likevel:

Da vi bodde på sykehus i over to måneder, var høydepunktene hver gang noen kom med hjemmelaget mat, enten det var vafler, kaker eller kjøttkaker. :) Sykehusmat blir man nemlig temmelig fort lei av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg bor i gangavstand, men vi reiser på påskeferie på søndag og blir borte i en uke.

Tror kanskje det blir en kosebukse av noe slag. Hun er størrelse veldig liten. Mammaen altså :) Tror vi blir å fikse litt sånn, og slenge med et påskeegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun blir glad uansett hva hun får, er alltid koselig når noen tenker på en, og i tillegg legger ned tid og tankevirksomhet i en gave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk veldig mye klær når vi fikk besøk, men en av gavene jeg satte mest pris på var fra min svigermor - hun hadde kjøpt med brystvortekrem, brystskjold og en ammetopp. Dette var jo noe jeg trengte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...