Gå til innhold

Krekar snakker om mulig bombing og selvmordsaksjon i Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man skulle nesten tro at Krekar ønsker å forsikre seg om at hans anke ikke vil føre frem, slik som han fortsetter å fremsette trusler både mot nordmenn generelt og mot enkeltpersoner som Bondevik, samt gjennom sine lett tilslørte oppfordringer til terror mot nordmenn i Norge og utlandet.

Jeg er sikker på at vi kan oppfylle Krekars ønske om å bli fengslet, ikke bare for 5 år, men enda lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige mening ang. folk som kommer til Norge for å søke beskyttelse fra forhold i sine egne hjemland: Slipp dem inn dersom det finnes et reelt behov for beskyttelse. Dersom de etter å ha sluppet inn begynner å drapstrue vertslandets egne innbyggere og regjering, kast dem ut igjen. Uten hensyn til hva de krekene måtte møte utenfor Norges grenser! De fikk hjelp, men spytter hjelperne i ansiktet. Kast dem ut igjen!

Endret av Skywalker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige mening ang. folk som kommer til Norge for å søke beskyttelse fra elementer i sine egne hjemland: Slipp dem inn dersom det finnes et reelt behov for beskyttelse. Dersom de etter å ha sluppet inn begynner å drapstrue vertslandets egne innbyggere og regjering, kast dem ut igjen. Uten hensyn til hva de krekene måtte møte utenfor Norges grenser! De fikk hjelp, men spytter hjelperne i ansiktet. Kast dem ut igjen!

Absolutt. Og i de tilfellene der vi selv ville karakterisert vedkommende som terrorist etter våre egne lover, burde ikke hjelpen lenger være så selvsagt, om de aldri så mye risikerte å bli tatt av dage i sitt hjemland. Lovene våre skal beskytte de uskyldige, ikke mordersvin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du verden, Mullah Krekar toner endelig flagg. Jeg har alltid tenkt at den lille gnomen er fullstendig sprø, og de siste "utspillene" hans beviser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg håper dere alle sammen får oppleve det samme som Krekar har gått gjennom de siste årene. Mulig dere da vil kunne komme i skade for å gi noen en på tygga eller si dumme ting som blir 1000 ganger dummere når det kommer på trykk i avisene.

Jeg vet hvertfall hvor mange års fengsel jeg kommer til å kreve for dere om den dagen kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper dere alle sammen får oppleve det samme som Krekar har gått gjennom de siste årene.

Jeg kommer aldri til å oppleve det, nei. Jeg er verken terrorist, muslim eller like dum og trangsynt som han..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...